Goedemorgen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Werkwoordspelling – persoonsvorm, onderwerp, t. t
Advertisements

“Ontwerp een eigen school” Leerarrangement KC Macht en Regels
Les voor groep 6 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Goedemorgen.
Vandaag hebben we het over :
Ronde 1: aan het werk gaan.
Info-groep 4 en 5 September Regels Inloop tot 8.30 uur Inloop tot 8.30 uur Klassendienst of zonnetjes Klassendienst of zonnetjes Dagprogramma op.
Les voor groep 7 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Leswijzer Nieuwsbegrip
Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Les voor groep 8 Voor de overige kinderen: Ronde 1 pak een kaart.
Les voor groep 7 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Wat gaan we leren in groep 5
Paragraaf 2.2 Een nieuwe manier van leven
Een man komt bij een apotheek …
Nieuwsbegrip Doel van deze les:
Nieuwsbegrip Doel van deze les:
Doel: persoonsvormen in de t.t.
Goedemorgen.
Les voor groep 7 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel
Les 2 groep 7 leerdoel Je leert om de uitkomst van een som te schatten, zodat je snel en handig kan rekenen. Wat weet je hier al van? Waarom is het handig.
Les 4 groep 6 leerdoel: Je kunt cijferend optellen.
Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Goedemorgen.
Les voor groep 7 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Les voor groep 8 Pak je stoel en kom aan de instructietafel
Ronde 1: aan het werk gaan.
Les 2 groep 8 leerdoel: Je kunt werken met een verhoudingstabel.
Les voor groep 6 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel
Les 1 groep 7 2 leerdoelen: Doel 1:
Les 1 groep 6 leerdoel: Doel 1:
Les 1 groep 8 leerdoel: Inzicht hebben in de betekenis, plaats, structuur, waarde hele getallen en kommagetallen Wat weet je hier al van? Waarom is het.
de tijd.
Klik ergens op het witte deel van deze pagina om verder te gaan
Leswijzer Op Schrift Week 36, les 1.
Leswijzer Nieuwsbegrip
Breuken X en Stambreuken
S.V.T.B. Curius 2 3 Vorige bijeenkomst S.V.T.B. Curius 4 Vorige bijeenkomst Voorstelrondje Wie ben je, wat doe je en wat ga je doen?
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Groep 6.
Even voorstellen : Groep 3b
2: Het Oude Egypte Par 4B: Een hoogontwikkelde cultuur
Tijd, afstand, snelheid.
OFC28 mediawijsheid les 4.
Leerdoelen SMART maken
Telling the time in English.
Rekenen en wiskunde - Verhoudingen
Rabobank Zoetermeer Sponsor v/h SeniorWeb 2 digitale fotografie en bewerking les 3.
Studieloopbaancoaching Kwartaal 2 week 1
mijn week mijn dag gebruikte tekens ga naar mijn volgende dia ga naar mijn voorgaande dia ik wil nog even mijn informatie raadplegen.
DKA4-model In 4 stappen naar het antwoord.. DKA4-model. Delen, keer antwoord op het 4 e getal. Teken een tabel De getallen die bij elkaar horen, onder.
De digitale klok.
Hoofdstuk 2: Organiseren van het werk Werken in een arbeidsorganisatie.
Rekenen!!! cito.
Presentatie ouderbijeenkomst
IMATerials: audiomat  .
Wat is je doel voor deze les?
Werkwoordspelling Doel: persoonsvormen in de t.t..
Week 1, les 3.
Goedemorgen.
Klokkijken allesvoorengels.nl.
Vergelijkingen oplossen
Hoofdstuk 13 klokkijken. Hoofdstuk 13 klokkijken.
Klokkijken.
Inspelen op Innovaties
Je maakt kennis met grote getallen.
Basis 7 Tijd. Basis 7 Tijd Paragraaf B7.1 Wijzers van de klok.
Transcript van de presentatie:

Goedemorgen

Ronde 1: aan het werk gaan. Les voor groep 6 Pak je schrift en potlood en kom naar de instructietafel Andere twee groepen: Ronde 1: aan het werk gaan.

Ronde 2: korte instructie en vragen. Stappenplan staartdelingen?

Ronde 3: grote instructie Les 13 groep 6 Ronde 3: grote instructie Leerdoel: Je kunt digitaal klokkijken Wat weet je hier al van? Waarom is het handig dat we dit leren? Wanneer ga je dit gebruiken?

Wie ziet het magische getal? Welk getal moet je op- of aftellen???? http://www.alfataal.nl/oef/montre/lecon04/04a-kijk.htm Wie ziet het magische getal? Welk getal moet je op- of aftellen????

24 uur verdelen in ochtend, middag, avond en nacht: Ochtend = ..………. tot …………. uur Middag = ………… tot …………. uur Avond = ………… tot …………..uur Nacht = ………… tot …………. Uur Ochtend = 0 tot 6 uur Middag = 6 tot 12 uur Avond = 12 tot 18 uur Nacht = 18 tot 24 uur

Nog meer oefenen…. http://www.kedg.nl/mont/klok.swf

Ronde 4:gesprekjes over hoe het gaat. Evaluatie : Evaluatie: Is het doel gehaald? Waar moet je met deze opdracht rekening mee houden? Wat heb je geleerd? Wat ging er goed? Wat ging er niet zo goed? Vooruitblik: volgende week klok analoog naar digitaal omrekenen.