Reclame.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Campagnes Rijksoverheid Feiten en beeldvorming
Advertisements

Hoofdstuk 4: Kopen is kiezen

Joyce & rowan naar kenia!
Hoofdstuk 3A: Wonen in de stad
Marketing Marketingmix
Relaties tussen organismen
Pluimpje gaat naar de zee
Hoofdstuk 1A: Europeanen
Eerst bespreken we de eerste sport van de ladder,het eerste wat we moeten doen is afval proberen te voorkomen,het beste wat je kunt doen! Je kunt bijvoorbeeld.
Multiculturaliteit In het Romeinse Rijk.
Door: Charlot Zwerink, Lisa Stensen en Veerle Schreuder
§4.3 Wat ik koop beslis ik zelf?
de tandarts.
Lesplanning Binnenkomst
B2 De bouw/functie van bloemen
Thema 2 Planten Basisstof 3 K4
Thema 2 Planten
DE KIKKER GEMAAKT DOOR TESSA.
Aardbevingen en vulkanen
B5 Fotosynthese en Verbranding
Thema 2 Planten Basisstof 4 K4
Godsdienst 1.
Het oude Griekenland.
Paragraaf 3+4. Hoe kan het dat je besluit een nieuwe telefoon te kopen?  De mening van vrienden en familie  De eigen smaak en leeftijd  De financiële.
Patronen: Bevolkingsspreiding en cultuurgebieden
Thema 6 regeling.
Ontkiemen van bonen.
Universele preventie van middelengebruik bij jongeren Een onderzoek door M. Kleinjan en R. C. M. E. Engels.
Marketing presentatie
Graften Holle wegen Daldorpen
Reclameontwerp: boodschapstrategieën en creatieve uitwerking
WAT IS PRECIES HET DOEL? ALS JE NIET WEET HOE JE ERGENS GAAT KOMEN?
Paragraaf 2.2 Een nieuwe manier van leven
Geest.
Godsdienst 1.
Godsdienst.
Geluid Door : Josephine.
Wat moet je leren: Heel hoofdstuk 3 Uitgedeelde stencil Rekentrainer!
(Kosmische) straling en organismen door Sofie, Pau Li en Kim v2a
C-8. Je mobieltje, GMS en UMTS-masten.
H4 Aan het werk Groep 6.
Een stad verandert Aardrijkskunde H3 Groep 5. H3 Les 1: Vroeger en nu Les 2: Soorten werk Les 3: De stad is van iedereen Les 4: Herhalingsles Les 5: Toets.
Wat weten we er allemaal al van?.  Hoe kwamen we aan informatie?
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
Eilandjes van langerhans en bijnieren
De watersnoodramp van 1953.
Inleiding Geschiedenis van de tomaat Hoe groeit de tomaat?
Ridders en Horigen Feniks Hoodstuk 4.3.
Hoofdstuk 1 Waar blijft je geld?
Godsdienst. Jezus is 12 jaar Een gewone jongen? Zijn jouw ouders wel eens bezorgd geweest?
Media en de massa.
Menselijke lichaam Gemaakt door : Loulou.
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
TOETANCHAMON. FARAO’S..
Spreekbeurt Sandy van Brummelen
Zuid - Afrika.
Baas boven baas.
De werking en het maken van een Buzzer Game
Les 4 Fotosynthese en Ademhaling
Bloemen en planten.
Milieu Defensie Campagne
Duodrink Christien Veelenturf. Duodrink  Bidon met twee drinktuiten  Onbreekbaar  Vaatwasserbestendig  Twee dranken tegelijk.
EVEN VOORSTELLEN… Je kan een inschatting maken van de prijs van een product. Je beseft dat reclame invloed heeft op wat je besteedt. Je weet wat een.
Alle inspanningen die het bedrijf doet, noem je ook wel marketing
Consumentengedrag Leren I
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Marketing Week 3 Les 1 (maandag 11 december 2017)
Transcript van de presentatie:

Reclame

Reclame is een manier om meningen van mensen over een product te beïnvloeden. Filmpje over reclame Soorten reclame: Informatieve reclame Reclame bevat nuttige informatie over hoe een product werk of over de prijs. Merkreclame In de reclame wordt alleen merk of merknaam genoemd Ideële reclame Het doel is om het gedrag van mensen te beïnvloeden. Ze willen een ‘goed doel’ bereiken.

Doelgroepen Een doelgroep is een bepaalde groep waar de reclame zich op richt. Rijke volwassenen Ouderen / mensen die slecht kunnen lopen Scholieren / mensen die een opleiding willen volgen. http://www.schooltv.nl/beeldbank/clip/20101027_reclame01

Let op! Postbus 51 bestaat niet meer! Dit is nu rijksoverheid(.nl)