Kennismaking (vraag 1 en 2 op de voorkant, 3 en 4 achterop)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
En…geniet je een beetje van je reis?
Advertisements

Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
U-Talent Academie OP SCHOOL EN DE UNIVERSITEIT
Welkom in deze kerkdienst
Talenten boven water krijgen
Hoe word je een ster? *.
Les 7 Deze les duurt 90 minuten
Strategisch relevant middenkader & leiderschap
Wat is Pearson XTRA? De nieuwe studiewebsites van Pearson Benelux
Kun jij de plusklas aan?.
om deze presentatie uit te voeren
Rekenen © Ing W.T.N.G. Tomassen Na deze les kan je het begrip: ZwaartekrachtAantrekkingskrachtgewicht.
Leren Leren & Samenwerkend leren.
Leren Leren & Samenwerkend leren.
Bijeenkomst 8 Summatieve toetsing
Doel van deze workshop Het maken van een test plan (draaiboek) voor een usability test
HOORCOLLEGE V2 ASSESSMENTS CMD
Bezittelijk voornaamwoord
Professioneel-kritische Instelling
Professioneel-Kritische Instelling
Ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling Professioneel-kritische Instelling Training follow-up (dag 2)
Kennismaking (vraag 1 en 2 op de voorkant, 3 en 4 achterop)
Ruimte voor jouw persoonlijke ontwikkeling Professioneel-Kritische Instelling Dag 1.
Het Debat 1. Het Debat - spelregels Groep zit in kring (zonder tafels) Er volgt een eerste stelling Maak een keuze voor (GROEN) of tegen (ROOD) Ga met.
Afkomst en Afkomst Waar kom ik vandaan?.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Toine Nagel.
Talent in Ontwikkeling
Ken je kracht…Deel je kracht…
Over erkenning geven en Luisteren,Samenvatten,Doorvragen
U-Talent Academie OP SCHOOL EN DE UNIVERSITEIT
Lerend Netwerk LOB Eem vmbo-mbo 29 januari 2015 Workshop 9: ‘Teamtraining Gespreksvaardigheden’ door Gideon Hertog Lerend Netwerk Bijeenkomst 29 januari.
Opdracht 2 – Objecten in een ruimte.
Gemaakt door Bianca lodewikus
Ruimte voor de Rivier Hoofd en deelvragen.
Wat is geschiedenis en wat heb je eraan?
Solliciteren: wat wil ik?
Sociologie en Diversiteit werkcollege 1
Module Waarnemen, observeren en rapporteren Les 1.
Praktijkervaring en reflectie
Toets klaar, lezen maar! Lezen vergroot je woordenschat (bij een kwartier lezen per dag  in een jaar  meer dan 1000 nieuwe woorden! Lezen vergroot jouw.
1 Sociologie en Diversiteit werkcollege 1 Corstin Dieterich
Wat zijn volgens jou de meest in het oog springende innovaties die van invloed kunnen zijn op opleiden en een leven lang leren ? Welke bedreigingen en.
Communicatie 2 – kw 2 Les 2. Wat gaan we doen? Korte herhaling van vorige week. Het kennismakingsgesprek Casussen uit je stage Afsluiting van de les:
Welkom ik maak me sterk.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Waarom? Je hebt de afgelopen lessen je interesses, vaardigheden en persoonlijkheid in kaart gebracht. Waar dat samenkomt, daar ligt je passie. Dat.
Waarom? Je hebt ontdekt wat je interesses zijn. Behalve dat het van belang is dat je doet wat je leuk vindt, is het ook belangrijk om te doen waar.
> dan heeft Plannex een integrale oplossing voor organisaties
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
© CoachNetwerk, l © CoachNetwerk,
Naam: 1 Vul je naam in Druk op de startknop om te beginnen Beantwoord de vragen door de juiste digitale tijd te kiezen Kijk aan het eind hoeveel je goed.
Regie op je eigen loopbaan: workshops ter inspiratie
Talent in Ontwikkeling
U-Talent Academie OP SCHOOL EN DE UNIVERSITEIT
Zorg & technologie Fieldlab.
Laat je vlieger opstijgen
Talent in Ontwikkeling
LOB Waar ben je trots op?.
Gesprekstechnieken Les 5.
VTH1 (verpleegtechnisch handelen) VP16T
Coachtraining DOEN?! DAG 2
Praktijktoets Eind LP 1 VP17U.
Prestatiegedrag.
Les 7 en 8 Spreken en gesprekken hoofdstuk 5 - tweegesprekken 5.1 – zakelijk telefoongesprek 5.2 – Adviesgesprek 5.3 – Klantgesprek 5.4 – klachtgesprek.
Les 2 Begeleidingskunde Hoe assertief ben jij?
waar / niet waar DE WAARDE VAN IETS IS VOOR IEDEREEN HETZELFDE
Doelen van deze les: Kennis over: Bewustwording van:
Wat heb je nodig? Tekenmateriaal.
theorie volgende bladzijde terug
Filosofie voorspellen.
Transcript van de presentatie:

Kennismaking (vraag 1 en 2 op de voorkant, 3 en 4 achterop) Vul het kaartje in en beantwoord de 4 vragen. Wat is jouw naam? Op welk kantoor en waar werk je? Welk talent heb jij voor PKI? Wat is jouw uitdaging in PKI?

Model van Nelson -1

Model van Nelson -2 Sceptische karaktertrekken: vragende geest; uitstel van oordelen; zoeken naar kennis; interpersoonlijk begrip; zelfvertrouwen en zelf- determinatie.

Het klantgesprek Opsplitsen in 3 subgroepen Lees de casus INSTALL 2 groepen bereiden zich voor op het gesprek met de klant. Je hebt dus de rol van accountant 1 groep bereid zich voor op het gesprek met de accountant. Je bent dus Jos Jansen, de klant Meerdere gesprekken Toeschouwers zijn observant en geven, na afloop, feedback a.d.h.v. het feedbackformulier

IJsberg