Business Unit Plan Positionering en promotie “graduaatsopleiding”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Economie in de bovenbouw
Advertisements

 Evolutie • Familiebedrijf °1948, derde generatie • 50 winkels • Omzetgroei van 294% (63.500/21.600); • Marge + 3%, EBITDA X 5, tewerkstelling.
Ontwikkelmij ontwikkelt zijn klant
MMNM 2011 Marketingcommunicatie.
STRATEGISCHE PLANNING
Strategische vernieuwing door propositieontwikkeling
Samenwerking Bankverzekeren
Marketing introductie
Vertaalslag Marketingmix naar Siva
/ slide 1 Eigen bedrijf of in loondienst? n Overwegingen persoonlijke situatie –Loondienst geeft zekerheid –Partner –Toekomstscenario: hoe ziet mijn leven.
Business Unit Plan Positionering en promotie “graduaatsopleiding”
Denken in versnelling en Groei
Samenwerken in een concurrerende omgeving. Samenwerken in een concurrerende omgeving wat is ons doel waar hebben we het over: de vraag wie doet wat waar.
Valbonne Commercial Agency Denken in versnellingen Commercial agent – Sales en klantcreatie Dirigent - Creatie regie Strategist - Advisering en coaching.
DMS & RMA op basis van SharePoint
Marketing H.2 Marketingbeleid.
Werkkader Marketing Management Hoofdstuk 2. Leervragen Hoe kan marketing klantenwaarde beïnvloeden? Hoe wordt strategische planning op de diverse organisatieniveaus.
Ondernemen na je studie!
Business Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bvBusiness Marketing Management© 2008 Noordhoff Uitgevers bv.
Organisatiestructuur en
Comtell B.V. Welkom Inleiding
Basisintroductie bedrijfsorganisatie
Marketingplanning en strategie
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
Marketing Organisatie Marketing Product product TW positionering Klant doelgroep Promotie promotie Omzet.
Steeds Vaardiger: Marketing&Communicatie VWC conferentie 7 oktober 2008.
Voor ondernemers die durven dromen! Peter Blokland
Business Marketing Management
Business Marketing Management
Consument Onderdeel marketing. Wat is marketing?.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Rudy Stroink. De andere aanpak van de verkoop van een omvangrijke hoeveelheid Rijksgebouwen en wat je anders kunt doen als je eigenlijk het verlies al.
[Productnaam] Marketingplan
Het nut van Business Planning
Marketing College 8 Hoe zat het ook al weer?. Deze week Herhaling stof tot nu toe Aanvullen “Test je kennis” Vragen Antwoorden “Test je kennis”
Commercieel beleid en recht
Business Unit Plan Positionering en promotie “graduaatsopleiding”
© Copyright 2015 Nicodem & Company – Flexibiliteit van organisaties blijft achter op de markt- en technologische ontwikkelingen / sheet 1 Flexibiliteit.
Bedrijfsnaam Bedrijfsplan. Missie Vertel hier jouw missie op lange termijn. Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 8 Marketing.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Basisboek Marketing Hoofdstuk 14 Personeel. Paragraaf 14.1: Personeel en product (1) Personeel = visitekaartje van het bedrijf Eisen aan personeel klantgericht.
{ Bedrijfsnaam Bedrijfsplan.  Vertel hier jouw missie op lange termijn.  Probeer woorden te gebruiken die nadruk leggen op de groei van jouw bedrijf.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Syntens als duurzame verbinder in de bouw Workshop MVO Kies je MVO kleur Hans Lievense.
Entrepreneural Landscape of Suriname Een toelichting op het commercialiseren van Intellectuele Eigendom.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Gebruikers- ondersteuning Require- ments man. Educatie Monitoring Data- beheer Management- informatie Operationeel support Tactisch support Strategisch.
Juni 2013 Theo Klarenbeek Directeur Huisvesting Strategisch vastgoed.
Gebruikers- ondersteuning Monitoring Data- beheer Management- informatie Change support Tactisch support Strategisch support Management support Behoefte-
De marketing van kennis
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
[Bedrijfsnaam] Bedrijfsplan.
Algemeen schema Strategisch support Management support Strategie
[Productnaam] Marketingplan
Hoofdstuk 1 De marketing van diensten – inleiding
Business model Business case Business plan
Een product of dienst verkopen
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
What will you do to change the
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Doelen Leerlingen kunnen benoemen wat USP’s zijn Leerlingen gaan in groepsverband actief aan de slag met het de uitwerking van hun productconcept. Periode.
Les 5: Het marketingplan
Strategisch support Management support Strategie Tactisch support
Dialogue Marketing
Presentatie van ondernemingsplan
JAN HOLSAPPEL.
Transcript van de presentatie:

Business Unit Plan Positionering en promotie “graduaatsopleiding”

Officiële “zalmtraject” Marketing Verkoop Product ontwikkeling PlanningAdministratie Doctoraatxxxx MBA+ financieel en fiscaal BM Mastercommunicatie strategie BachelorxLEKTSS Graduaatxxxx 7 e BSO of

Inzetbaarheid op bedrijfsniveau BSOGraduaatBachelorMaster MBAdoctor CEOX Directie / hoger kader xxx Middenkader / management xXXX ccccc Lager kader / leaders xxXXrrr Hoger uitvoerend / assistenten XxXX Stiel- kennis xr UitvoerendXXX Lager uitvoerend / interimkracht X

Gezocht: een verhaal Geloofwaardig en duidelijk – Simpel, logisch, voor de hand liggend “dekkend” – Verklarend voor wat men kan waarnemen “Geplaatst” – Passend in het “landschap” van de markt USP – eigenheid - onderscheidbaar

Doel verhaal: aanbod/propositie Wie is klant? Wat is kernbehoefte klant? Wat is relevante “meerwaarde” voor klant? Hoe levert het “verhaal” dat?

Overweging: wat moet het verhaal doen/opbrengen/veranderen? Doel / doelgebruik, werkcontext Doel/ doelopbrengst