De tafel van….

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Een ontroerend verhaal met een sterke boodschap !!!
Advertisements

Een keersom uitrekenen… tafel van 5
Leer de namen van de noten 1
Kansen berekenen Paaseitjes • We hebben 60 paaseitjes – 30 melk – 20 puur – 10 wit • Dat zijn dus: 10 wit en 50 anders • Marjan pakt 5 paaseitjes. Zonder.
Rekenland vliegreis BERGMANS
Les voor groep 6 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
Vraag enkel 1 minuutje van je tijd!!! Met muziek.
Roos Ravensbergen en Bodil Wever
Welk geld zie je hier? Klik op de goede antwoorden!
Honden Gemaakt door : remco muurling..
Leer de namen van de noten 2
Het water hier op aarde 2x Dat raakt nu op 2x
Les voor groep 8 Voor de overige kinderen: Ronde 1 pak een kaart.
Leren Leren & Samenwerkend leren.
Ik hou van Holland spel!.
RekenWeb.
Tekenopdracht Voor en achter elkaar.
Naam: Begard Mijn hobby : Irak.. Klik op “Naam”. Vul je naam in. Doe hetzelfde met “hobby” Hier kun je een foto / tekening Invoegen.
Echt heel raar. Heeft te maken met koppelingen die het brein legt
De tafel van….
De tafel van:.
De tafel van:. Deze tafel is helemaal niet moeilijk! Kijk maar: 1 x 10 = 102 x 10 = 20 3 x 10 = 304 x 10 = 40 5 x 10 = 506 x 10 = 60 7 x 10 = 708 x 10.
Tafel van vier De tafel van 4 1 x 4 = 42 x 4 = 8 3 x 4 = 124 x 4 = 16 5 x 4 = 206 x 4 = 24 7 x 4 = 288 x 4 = 32 9 x 4 = 3610 x 4 = 40.
45 minuten: Introductie, afstemming (10 min.)
Goedemorgen.
Les voor groep 7 Geen instructietafel, want deze les is voor iedereen die niet precies meer weet hoe de staartdeling ook al weer ging en/of er meer van.
De bordjes methode 8 x a Het bordje
Hoofdstuk 9 havo KWADRATEN EN LETTERS
Handleiding Interactieve versie mbv DSB Onderwerp 8 – Quiz.
Welke leerstijl past het best bij jou!
Groep 5.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Heel kleine getallen.
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Ambiance en binnengaan
1.2 Binnenkomst Nakijken herhaling 1.1 Uitleg 1.2 Lezen 1.2
Tijd, afstand, snelheid.
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Welkom heten en het gebruik van namen
Hoofdstuk 6 Allerlei verbanden.
DE MAN IN DE KOFFIE Kun je binnen de 3 seconden de man op de foto vinden? PROBEER HET ! De tijd loopt van zodra de foto verschijnt … KLIK Vertaald uit.
Leerdoelen SMART maken
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Zingeving en wederkerigheid
Welkom bij de dialoogbijeenkomst
Welkom bij de dialoogbijeenkomst Het familieteam Gastvrij in de zorg.
Veilig en Vlot Kern 1 t/m 12 Klik op de spatiebalk.
Ruimte voor de Rivier Hoofd en deelvragen.
Herhalingscombinaties
@ allesvoorengels.nl. 1. Pak een lijntjesblaadje van mijn bureau 2. Zet de tafels uit elkaar 3. Leg dit op je tafel: - 2 zwarte / blauwe pennen - Leesboek.
Standaardvormen Standaardnotatie Wetenschappelijke notatie
 De leerkrachten van groep 6,7,8 en intern begeleider  Het leerlingvolgsysteem van alle jaren hier op school (2x per jaar)  Werkhouding en taakaanpak.
VIDEOCLIP MAKEN. Stapje voor stapje een film van een minuut.
REKENEN T.E.M. 5. IK BEN TIP! TEL MET ME MEE... MET 1 DRUK OP DE KNOP WEET JE OF JOUW ANTWOORD JUIST IS! VEEL SUCCES...
Verschillende grafieken en formules
LAATSTE LES! 13 JANUARI WAT GAAN WE VANDAAG DOEN? Lesdoelen Leesvaardigheid Feedback geven Verrassingsles!
WOENSDAG 16 MAART VRIJDAG 18 MAART NEDERLANDS. PROGRAMMA  15 minuten lezen uit het leesboek  Bespreken werkplanner  Nakijken opdracht 3 en 4 (lezen)
Schrijfhandboeken Ergens in fase 1: oriënteer je op het publiek Ergens in fase 2: maak een logische structuur Verband?
Stencil omzet kosten winst H3 18 MEI Wat gaan we vandaag doen?  - HW controle  - Wat heb je tot nu toe gedaan?  - Huiswerk klassikaal nakijken.
Inhoud Optellen en aftrekken. Vermenigvuldigen en delen.
Hoofdstuk 9 M&O JUNI 2016 H3. Wat gaan we doen? - Hoofdstuk 9 M&O - Introductievragen - Uitleg / aantekeningen - Sommen maken.
Ons zonnestelsel QUIZ.
De Rekenquiz We gaan sommen van de tafel van 5 maken
Veilig en Vlot Kern 1 t/m 12 Klik op de spatiebalk.
Les 5 vermenigvuldigen en delen in dagelijkse situaties
Hoofdstuk 10 Handig rekenen 2. Hoofdstuk 10 Handig rekenen 2.
GRAMMATICA Unit 3 klas 2 Aanwijzende voornaamwoorden, bezittelijke voornaamwoorden, de voltooide tijd en het lidwoord a/ an.
Ik hou van social media Mediabegrip week 27.
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Handig rekenen & rekenregels
Transcript van de presentatie:

De tafel van…

De sommen en de antwoorden van de tafel van 1 1 x 1 = 1 3 x 1 = 3 5 x 1 = 5 7 x 1 = 7 9 x 1 = 9 2 x 1 = 2 4 x 1 = 4 6 x 1 = 6 8 x 1 = 8 10 x 1 = 10

Nu heb je 2 minuten om de tafel te oefenen.

En nu nog maar 1 minuutje!

Hier komen de sommen! Zet ze maar in rijtjes van 5.

3 x 1 =

1 x 1 =

9 x 1 =

5 x 1 =

7 x 1 =

De volgende 5 sommen en dus het volgende rijtje

10 x 1 =

4 x 1 =

2 x 1 =

8 x 1 =

6 x1 =

De antwoorden zodat je zelf kan nakijken 3 x 1 = 3 1 x 1 = 1 9 x 1 = 9 5 x 1 = 5 7 x 1 = 7 10 x 1 = 10 4 x 1 = 4 2 x 1 = 2 8 x 1 = 8 6 x 1 = 6

Heb je ze alle 10 goed?? Heb je er ongeveer 8 goed? Heb je er 6 of minder goed?