Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
sociale media: de nieuwe realiteit
Advertisements

Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 6 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Media en creativiteit module 8 Engagement
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
HET CURRICULUM VITAE = VISTEKAARTJE NUMMER 2
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en Creativiteit 6 - Identiteit
Media & Creativiteit Jaar 1 les 8 Het creatieve proces.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 8.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en Creativiteit 3 - Co-creatie Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 1 – Periode 3 Les 2.
MEDIA EN CREATIVITEIT MEDIA EN ONDERZOEK
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 4.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Media en creativiteit module 2 Identiteit
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Voor CMI-MEDIA Engagement MEDMEC 08 Les 7 Engagement MEDMEC 08 Les 7.
Media en creativiteit Identiteit
Les 6 een goed 2010 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
MEDMEC01 – Q1 – JAAR 1 THEMA: het creatieve proces MODULEWIJZER Mediaencreativiteit.pbwiki.com VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Welkom! Media & Creativiteit Les 3
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 4.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Geluid aan.
Ho 8: Portfolio.
MedMec01-2 Les schema per week
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Ken je kracht…Deel je kracht…
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 5 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
OFC28 mediawijsheid les 7 leren door te maken
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
Medmec04 les 1 Engagement.
Media en creativiteit module 8 Engagement Jaar 2 Les 3.
Februari 2011 Co-creatie als meerwaarde 1 Voor CMI-MEDIA CO-CREATIE MEDMEC 03.
Media en creativiteit Identiteit les 7
Altijd online!.
Onze doelen en visie in beeld
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Identiteit MedMec02 les 6 (8) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Solliciteren: wat wil ik?
Lezen: doe het goed voor
Communicatie 2 – kw 2 Les 1.
Slc. Hoe gaat het ?? 4.5 Opdracht: Mijn studievaardigheden Planning: kwartaal 2 Inleveren via: Inleverknop van module SLC via Voor deze opdracht.
Rotterdam, 00 januari 2007 SLC 2 bijeenkomst Hafida El-gharbaoui med.hro.nl/gharh.
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
Dit verhaal wil jou onrustig maken. Het Evangelie maakt onrustig.
Matchcare REGIE OP JE EIGEN LOOPBAAN: WORKSHOPS TER INSPIRATIE.
Transcript van de presentatie:

Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2

1.Inleiding In de klas verschillende opleidingen zoeken en verdelen over duo’s Bestuderen modulewijzer Voorbereiden volgende les Maken opdracht 1b en 1c 2.Presenteren in duo’s opdracht 1b en 1cStart maken opdracht 1d 3.Afronden opdracht 1 - FeedbackAfronden opdracht 1, verslag en schaalmodel 4.Presenteren van de tuinen op schaal, opdracht 2a, 2b, 2c Start met challenge 5Challenge 2c tijdlijn Verder met de challenge, 2c 6.Challenge 2d 2eVerder met de challenge, 2d 7.Challenge en uitleg 2eVerder met de challenge, 2e maken 8.Challange en manifest feedbackOpdracht 1, 2, reflectieverslag en procesverslag 9.Inleveren opdracht 1 en 2, procesverslag en reflectieverslag 10.Chaosweek Weekoverzicht

Agenda Opdracht 2E, manifest bespreken en inleveren Feedback Huiswerk (en de deliverebles)

Opdracht 2e Manifest Schrijf een manifest waarin jij je eigen identiteit als online professional verwoord. Gebruik hiervoor als inspiratie je online ervaring als iemand anders.

Manifest voorbeeld 4 keer per maand profiel checken, dagelijks twitter checken. Neem enkel vrienden aan die daadwerkelijk vrienden zijn, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit. Laat enkel berichten achter wanneer je geen andere mogelijkheden hebt. Wees grappig en gebruik veel nutteloze informatie. Correct taalgebruik is belangrijk. Af en toe een verkeerde zinsopbouw mag. Wees actief via twitter maar zorg ervoor dat je wel iets te zeggen hebt. Houd je profiel zo privé mogelijk. Sta open voor nieuwe ontwikkelingen maar denk van tevoren goed na wat je eraan kan hebben.

Een manifest of handvest is een beknopte, meestal puntsgewijze, weergave of opsomming van de stand- en/of uitgangspunten van een mens of een groep. 4 keer per maand profiel checken, dagelijks twitter checken Over welk uitgangspunt gaat dit? …

Een manifest of handvest is een beknopte, meestal puntsgewijze, weergave of opsomming van de stand- en/of uitgangspunten van een mens of een groep. 4 keer per maand profiel checken, dagelijks twitter checken Over welk uitgangspunt gaat dit? … Het gaat -waarschijnlijk- om de houding en betrokkenheid ten opzichte van de groep. Je zou dit als volgt kunnen opschrijven: Ik scan regelmatig mijn bronnen uit respect voor de anderen.

Neem enkel vrienden aan die daadwerkelijk vrienden zijn, kwaliteit is belangrijker dan kwantiteit Dit is een echt uitgangpunt. Maar het kan waarschijnlijk nog beknopter…. Sociaal ben je voor elkaar en niet voor jezelf. Meer volgers maakt mij niet blij, betere vrienden wel. Ik ben niet op zoek naar de meeste, maar meest dierbare volgers.

Laat enkel berichten achter wanneer je geen andere mogelijkheden hebt. Waar gaat deze uitspraak in feite over?

Laat enkel berichten achter wanneer je geen andere mogelijkheden hebt. Waar gaat deze uitspraak in feite over? Voor mij gaat “face to face” afspraken maken boven berichten op een internet community achterlaten.

Wees grappig en gebruik veel nutteloze informatie. ik wil mensen vrolijk maken, dat gaat soms boven inhoud? Correct taalgebruik is belangrijk. Af en toe een verkeerde zinsopbouw mag. Wees actief via twitter maar zorg ervoor dat je wel iets te zeggen hebt. Dit gaat over de rol in de groep en zegt iets over de moeite die je wilt doen om met anderen te communiceren. Kan het nog strakker? Houd je profiel zo privé mogelijk. Sta open voor nieuwe ontwikkelingen maar denk van tevoren goed na wat je eraan kan hebben.

Aan de slag! Lever je manifest in (of weet je nu al hoe en waar je moet corrigeren?) Wie wil feedback op de Challange?

Bestel bij de front office

Opdracht 2: Challenge Doelstelling: –inzicht krijgen en ervaren wat aspecten zijn van een identiteit en welke effecten dit heeft –het meten en rapporteren van de effecten HUISWERK LES 9: ALLES INLEVEREN, ZIE ONDER!

Opdracht 2 deliverables Je hebt een filmpje waarin je je nieuwe identiteit voorstelt, geef de link. Vertel over de aspecten van je nep identiteit en welke effecten dit kan hebben. Hoe heb je je nep identiteit tot leven gebracht, welk concept/idee heb je bedacht om zo populair mogelijk te worden of heb je een ander doel nagestreefd? Ben je een grens tegengekomen? Alles mag maar niet alles doe je, waar ligt voor jou de grens? Hoe heb je het werken met een nep identiteit ervaren, welke inzichten heb je gekregen? Welke effecten heb je gemeten? Met andere woorden: hoe is het gegaan? Hoe heb je de effecten gerapporteerd en waarom op deze manier? Laat het volgende zien: Publicaties op je online community. Presenteer het proces van je nep identiteit met onder andere de tijdbalk. Verbind conclusies aan belangrijke bevindingen. Manifest van jezelf als online professional. Reflectie op de gehele periode.

Let op het volgende: Opdracht 1, kruip in de huid van - Kan de student het verschil tussen identiteit en imago aangeven? - Heeft de student aan alle aspecten van de identiteit gedacht? - zijn de drie beelden (dier, figuur en auto) treffend gekozen? - Is het schaalmodel passend, beeldend en overtuigend? Opdracht 2, challenge - Komt de identiteit goed uitgedacht over? - Heeft de student aan alle aspecten van de identiteit gedacht? - Onderbouwd de student het effect van de nieuwe identiteit? - Is de tijdlijn helder en compleet? - Is duidelijk welke aspecten van de identiteit invloed hebben op het effect? - Gaat het manifest over je identiteit (en niet je imago)? Het werk is zakelijk van inhoud en structuur.