Project “Efteling Defense”

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Hybriditeit De Souza e Silva: • Het vervagen van de grens tussen fysiek en digitale ruimten • Het intreden van virtuele communities in de fysieke ruimte.
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Waar zijn jongeren mee Bezig?
Het verkeer is wél een spelletje
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Welkom.
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
VVV nieuwe stijl Marco Esser directeur Den Haag Marketing.
Gewoon by Treadwheel. Dé mobiele applicatie van Albert Heijn.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Games in marketing. Hoe kunnen games uw marketingstrategie naar een hoger plan tillen?
Wat gaan we vandaag doen? … >> de planning >> Introductie Waar gaat SplitsZ over?  Een beroemdheid maken > Jouw SplitsZ-ster Dit doe je in de rol van.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Project SOCIALE MEDIA Samen uitzoeken op welke wijze de sociale media werkt, geregeld is, wordt gebruikt…..
hamsterwereld.nl Kindersite voor Albert Heijn rondom de Hamsterweken.
SANOMA MEDIA en de SOCIAL CUSTOMER: praktijkcases dinsdag 11 december 2012.
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
de ouderbetrokkenheid vergroten
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Social media in de Zorg Evert Jan de Voogt.
Game Architectuur Case. Game Architectuur Case - Requirements Hardware  het spel moet op een PC draaien met verschillende hardware; Input  het spel.
Zelfde behoefte, ander spel Oscar Diele - CMO. MakkelijkMakkelijker.
2011 International Year of Chemistry Het bestuur van het departement Scheikunde laat een scheikunde game ontwikkelen voor 2011 International Year of Chemistry.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
September Linkbuilding anno 2011  Interessante websites vinden voor linkbuilding.linkbuilding  Bloggen altijd goed voor je linkbuilding strategie.
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Wim, Rieneke, Jeffrey & Kellyann LUCKY GAMBLERS. INHOUDSOPGAVE Waarom toch een ander concept. Het Nieuwe concept Wat kun je winnen met de game Bewijs.
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Marketingcommunicatie
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Iedereen gebruikt social media.
Pitch Sell it Mobiele escape room Team 17.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
Het Digitaal Educatief Produkt Waar haal je dat vandaan?
Jongeren en de digitale wereld. Halt Halt levert een bijdrage aan het voorkomen en bestrijden van jeugdcriminaliteit door middel van: De Halt-straf. Voorlichtingen.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Communicatie & Programmering Stelling van Amsterdam Doelstellingen Vergroten naamsbekendheid van de forten van de Stelling van Amsterdam Bevorderen van.
Experiment 3: Stimulering museumbezoek via social media en games.
John Hanswijk Theater Paars | 29 januari 2015 Mediawijs met Digiveiligheid en Social Media (VO & MBO)
Jumbo elke dag beter Dennis Altenburg & Danny Vallinga.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Holland Fit – J. van Zwieten e-Health; Social Media en Applicaties Abbs door Apps?
NU BURGERSCHAP 3/4 Project online 2Reclame: daar trap jij toch niet in? Voeg hier je commercial in: Invoegen > Video > Onlinevideo. Lukt dat niet? Geef.
Meer interactie met de OCMW's via de sociale media LinkedIn: een groep voor uitwisseling van goede praktijken.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Digitale dienstverlening gemeente Oss Resultaten van het digitaal Burgerpanel September 2012 Team Onderzoek & Statistiek.
Klanttevredenheidsonderzoek
Middenstand en horeca Wat kun je zelf met het evenement? Ideeen?
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Marketing in het Verzetsmuseum Wat is marketing Marketing in Verzetsmuseum Doel van de marketing Eerdere doelen PR vragen Doel, strategie Marketing.
Het 24 spel.
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Minor Digital Marketing
Lessen in social media Voorbeeld 1
Innovation platform ISLE
Financieel 1.
Sociale media Beeldgebruik
Korte inleiding + inhoudt
Help, ik ben een influencer!
Transcript van de presentatie:

Project “Efteling Defense”

Het idee Collectible figures Tower Defense Game Tower Defense Videospel Tower Defense Bordspel

De Efteling als I.P. Herkenbare Characters Grote naamsbekendheid nationaal

Interactie Figures interacteren met het online spel d.m.v. een code op de kaart.

Collectibles Verzameldrang werkt aanstekelijk Albert Heijn figures zoals : Wuppies, Welpjes Flippo’s

Collectibles Verzameldrang uitlokken Los verkrijgbaar in de winkel Unieke figures alleen te verkrijgen in de Efteling

Collectibles

Cards

De online Game Research Tower Defense Game

De online Game

Het bordspel Tower Defense spel maar dan in een fysieke vorm Collectibles als manschappen

Marketing: Bij entreekaarten worden figures uitgedeeld

Winstoogmerk: Meer bezoekers doordat verzamelaars de unieke figures ook in hun bezit willen krijgen. Verzamelen werkt aanstekelijk Competitie door middel van een leaderboard.

Social Media Scores uploaden via Facebook, Hyves & Twitter