Project Dream Methods of Development Thinking of Development.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
De sleutel tot succes: Seminars Wabo-opleiding
Advertisements

INFORMATIE AVOND BOUW 4 19 AUGUSTUS WELKOM •algemene informatie en de dagelijkse praktijk op school •kijkje in het lokaal van uw kind tot
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
OOS Object geOrienteerd Software-ontwerp - 3
> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
CUT TO THE CHASE, NO BULLSHIT End Year Assessment Jonathan Barbosa Dijkstra GDD1A.
De drie stappen van systeemontwikkeling
Fashion and Trends Webquest. The assignment 1.Zoek op internet naar een aantal bekende ontwerpers. Kies er vier (minimaal 2). Zoek over deze ontwerpers.
Inleiding in de Civiele Techniek
Leren redeneren en experimenteren met concept cartoons
Stichting Projecten Utrecht.
Hang je poppetje op de muur.
HKU-KMT Maandag 16 dec ‘08. Jonathan Barbosa Dijkstra Game Design & Development.
Eric Holtman Hoofd Xchange, Centrum voor Nieuwe Media.
M IJ N I M M E R S I V E S P A C E ( s y n o p s i s )
Cross Media. Rondje! Waar heb je stage gelopen? Wat heb je gedaan tijdens je stage ?
Projectmanagement (SBC) 19 november 2009
introductie Overzicht B4 en SBC4 evaluatie Evaluatie B3 in Questback
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Workshop Testen 16 februari 2011
INTERACTION DESIGN Week 8.
INTERACTION DESIGN introductie. VANDAAG Even voorstellen Aansluiting Wat ga je leren 3 toetsmomenten? Q & A.
1 student per klas voor het panelgesprek
Research & Development 1 Tom Heskes, Erik Barendsen, Peter Lucas Voorjaar 2007.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet
Bijeenkomst Niels de Beer Active Ageing.
Laatste toets Vrijdag 8 november van 8.30 – uur Locatie: EDUC-BETA Stof: Alles! Slides Boek Werkcollegeopgaven Practicumopgaven.
Methods of Development #3: Objecten. * Staat op USAT weblog.
RITUELEN KICK-OFF IAD / GDD / GAR
Introductie, hoe was het?
ruimte object beleving
#3Objecten. Schrijf in LOGO de pseudocode voor een figuur naar keuze (met iig een lus of conditie). Maak tevens een screenshot van het resultaat.
#3Software planning. refactor  Vermijdt dubbele code Welke code lijkt veel op elkaar?
Methods of Development. Organisatie Proces Techniek.
MethodsofDevelopment. Disclaimer De game industrie is geen technologische industrie, maar een entertainment industrie met een technologisch component.
 Project Playable  Opdracht: 2 smaken  Uitvoering  Vragen?
College Projectmanagement 2 februari Schatten Robert de Hoog College 2 februari 2001.
Project Informatiekunde werkgroepsbijeenkomst 17 april 2003.
Welkom…...
Saskia Best HRO – CMD Lente 2010 Concept Development – 29 maart 2010.
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 20 maart 2009.
Functioneel ontwerpen voor SharePoint
Zelf aan de slag.
Management & Entrepreneurship 4 6 oktober 2014 Karen Sikkema
Weersonafhankelijk werken WOW. Fasen van het project WOW 1.Opstart 29 augustus ‘11. 2.Deskresearch en interviews 1 september ‘11 3.Onderzoek mogelijkheden.
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
Media en creativiteit Herfst les 3.
MID-YEAR ASSESSMENT Claudia Bronneberg – GAR1A. 1.1 CONCEPTUELE ONTWIKKELING.
LES 6. glusyndicates.nl DIKKE VETTE VIEZE GROFFE EINDOPDRACHT Max €10.000,-
Mid Year Assesment Van lon van keulen Groep 1B Game disign
Medmec04 les 1 Engagement.
Werkzoekenden bestrijden werkloosheid …over het vergroten van de arbeidsmarkt en koopkracht, het aanjagen van de economie, door het verminderen van de.
#1Thinking of Development. - Thinking of Development - Methods of Development - Interactive Development.
Hoorcollege 1a Praktische zaken. Gameprogrammeren Doel van het vak: Games programmeren (de game loop, sprites, audio, physics, animatie…) Basisprogrammeertechnieken.
Hogeschool van Amsterdam - Interactieve Media – Internet Development – Jochem Meuwese - -
Game development. Inhoud Inhoudsopgaven Wat is gamedevelopment? Proces gamedevelopment Welke beroepen vallen onder gamedevelopment? Wat is de toekomst.
Project Rewind Team negen Onze game Maak een game over het opraken van grondstoffen.
Methods of Development #2: Logistiek. Conceptfase Pre-productiefase Productiefase Post-productiefase.
Serious game ter preventie van PTSD. IJsfontein Vrije Universiteit Amsterdam Sectie Klinische Psychologie Probleem analyse ConceptPrototype Play-test.
Opdracht Nederlands Je doet in een groepje van vijf personen een klein literatuuronderzoek. De uitkomsten van dit onderzoek beschrijf je in een verslag.
Computational Thinking Leren op je Eigen Niveau
Arjan Egges & Paul Bergervoet
Eerste bijeenkomst (!) Jaar november 2016.
Participatory Action Research
ASP.NET MVC Web Development
Maak Maar Duidelijk!.
-Alejandro Gonzalez Inarritu
Software Development fundamentals
Transcript van de presentatie:

Project Dream Methods of Development Thinking of Development

MULTIDISCIPLINAIR

IdeeTechniek

IdeeTechSpec

Inhoud colleges Productie Algoritmisch ontwerpen Object georienteerd ontwerpen

Huiswerk

* Staat op USAT weblog

Beschrijf op maximaal 1 A4tje wat er van jouw discipline als game/interaction designer of game artist verwacht wordt in de 4 fasen van het ontwikkelproces: Conceptfase Pre-productie Productie Post-productie Deadline: dinsdag 09/11/10