Team Quatsj Drakeneiland. Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Begeleiden van 8 tal wedstrijden
Advertisements

Het reisburo van de toekomst? 10 SEPTEMBER 2013 Via Actuele signalen naar mogelijkheden voor retailing in de reiswereld….
VERANDERING IN DE TEAMORGANISATIE Een Willem de Haas © Willem de Haas.

Samen leren werken in de cloud
Project VOCATIO Camille Delbecque Communicatie en contact laureaten
CUT TO THE CHASE, NO BULLSHIT End Year Assessment Jonathan Barbosa Dijkstra GDD1A.
A road with hiccups team Quatsj. Inhoud Wie zijn team Quatsj Playreal Process Concepten Het einde Drakeneiland Process Concepten Te verwachten.
Sportiviteit & Respect Just do it!
INFO-AVOND DE SCHOM 18 JANUARI 2010
 Kwalitatieve jeugdopleiding waarin sportieve kansen worden gegeven aan alle jeugdspelers op hun eigen niveau  Van alle jeugdspelers betere voetballers.
‘Een Spraakmakend Project’
Workshop Relationele en seksuele vorming
ZXCVBNZXCVBN. HCI Human Computer Interaction HCI = Designing products people love to use.
Medmec04 week 5 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen.
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Team Quatsj Drakeneiland. Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl Summary.
Inleiding Afgelopen weken Art Conceptualiseren 3 concepten.
LOGO Team FlatOut Project Tumbador V.Z.W. Team FlatOut.
Functioneel Ontwerp.
Liefhebben Het is niet moeilijk,                                              om lief te hebben .
SOCIALE COMPETENTIE Jacqueline Blaak-Venneman.
Game Design Document Florian & Maurice Flints Project.
Koffieochtend Woensdag 19 december Doel van koffieochtend Praten met ouders over pesten, zodat we met elkaar ervoor kunnen zorgen dat PCBS De Kring.
Social Media Door Dyonne en Yanthe
(social) media monitoring bij De Nederlandsche Bank
NEDERLAND EN DE EUROPESE REGELGEVING TOTSTANDKOMING IMPLEMENTATIE EFFECTEN RECHTSBESCHERMING.
Loopbaan&burgerschap. WAT HEB JE NODIG ?  KENNIS ( THEORIE)  INZICHT (VERSCHILLENDE INVALSHOEKEN)  VAARDIGHEDEN.
Welkom!.
Belangrijkste resultaten van de transversale benadering Prof. em. J.-J.Detraux Onderzoeks- en opleidingscentrum rond het buitengewoon onderwijs Université.
en mooie plekjes in Bokrijk
Communicatie met ouders
Vergaderen.
Een online dagboek van en door de groep.
Taalportfolio Eenheid, overzichtelijkheid en duidelijkheid.
Next Generation Opdracht 1 – Concepting/grounding/interactie Opdracht Functioneel Ontwerp Opdracht 2.2 – Layar applicatie opnemen screenshots/foto’s/powerpointslides.
WAT IK VAN JULLIE VRAAG… 10 minuten aandacht Als een stakeholder: Ja of Nee? Als een ‘critical friend’ Evaluatie achteraf invullen WAT je krijgt Inspiratie.
Presentatie Nick Visser, Steve Zonneveld, Jeffrey Beckers, Desirée van den Berk & Christel Wortman.
Team Creja. Wie zijn wij? Renske BorstProjectleider Amber QualmVormgever Jill de LeeuwVormgever Christopher PendersMarketingman Eliel VicenteProgrammeur.
Even voorstellen……. Leren met een “WOW-factor”
Coachen en reflecteren De kracht van coaching Leerlijn 3.
Wat verwacht je van Jezus? Gezondheid Geluk Werk Liefde voor andere mensen Vrede.
Groepsdynamica & Interactief communiceren
BOMBERBOT Programmeerlessen in het PO
School en samenleving Week 5 Het algemeen belang als opvoedingsdoel.
SPH voltijd Sociologie deeltijd jaar 1 Werkcollege 1 kwartaal 3 Corstin Dieterich L
Organisatie en Beleid Bijeenkomst 1: Werken in een organisatie I
Wjk.
Opdrachten en eindopdracht
POWERPOINT DOOR MIEP VERMEIR
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Rotterdamse Nieuwe / conceptpresentatie Team 1. Concept Maak een visualisatie waar in een oogopslag te zien is wat alle verbindingen zijn. Platform Het.
invloed van psychologische factoren op revalidatie en adaptatie
DAPPR Samenspel 1. DAPPR Samenspel: doelen & resultaten > Doelen  Vergroten inzicht in eigen rol  Vergroten inzicht in elkaars rol en handelingsmogelijkheden.
Programma Opening - avondvoorzitter ‘ArMOEDe, geloof in eigen kracht’ in Harderwijk? - Paul Lohmeijer, gemeente Harderwijk Uitleg project - team Voor.
Speel in uw sterkste opstelling Een inspirerend bedrijfsplan opstellen in drie uur tijd.
Elektronische Leer Omgeving “de rode draad in het onderwijs” bron: A. Van der Hoeff.
Duurzaamheidbalans Oisterwijk Wat waren we van plan? 2006: Resultaten meten van deze coalitieperiode: beginstand en eindstand.
Overgang van lagereschoolkind naar adolescent
Het 24 spel.
Trauma sensitief lesgeven
Consumenten-gedrag Sociologische blik
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Een visie gebaseerd op feiten en meningen,
PROJECT INTERFACE.
Stap drie bij projecten
Groeien als team - het teamcharter als hulpmiddel
Transcript van de presentatie:

Team Quatsj Drakeneiland

Te verwachten Wie zijn wij? Wat willen wij maken? Drakeneiland Weg naar concepten Concepten Weg naar stijl

Team Quatsj 6 leden 1 doel Joep Aben Rian Franssen Sherida Halatoe Tim Hengeveld Arthur Koopmans Jasper Saaltink Spel voor Drakeneiland

Fun Toevoeging aan Drakeneiland Web-based Replayable

Drakeneiland 10 wetten Kind vs. Kind Problemen oplossen Economisch systeem Rode draad

CONCEPTEN Tot welke concepten zijn we gekomen, wat zijn hierbij de voor- en nadelen.

Parlevinker Politiek Single player online Drakeneiland politiek Rol van Parlevinker Oplossen van klachten en problemen Keuzes hebben consequenties Kind vs. Kind

Parlevinker Politiek Storyboard voor een probleem

Parlevinker politiek Tech demo

Parlevinker Politiek VoordelenNadelen Het spel laat de sociale structuur van drakeneiland zien. Het spel is volledig digitaal. Het spel geeft de speler een gevoel van macht. Het concept is haalbaar. Niet klassikaal replayability

Weg van Drakeneiland Kind wil weg van Drakeneiland Ontsnap van het eiland Single player webgame Actiegericht rondom sociale interactie Makkelijke of moeilijke weg 4 Minigames

Weg van Drakeneiland Storyboard – verschillende minigames sluipenbalancerenvis vangenpizza’s bezorgenkeuze moment

Weg van Drakeneiland Flowchart

Weg van Drakeneiland VoordelenNadelen Andere kant van Drakeneiland Herspeelbare minigames Veel variatie in gameplay Keuzes hebben invloed Volledig digitaal Te weinig tijd om volledig af te leveren Minigames zijn niet specifiek voor Drakeneiland Niet in de klas speelbaar

Rollenspel Kaartspel voor 5 personen Sociale interactie Rolverdeling Ruilen van kaarten Iedere speler eigen winconditie

Rollenspel Stijl ontwerp

Rollenspel Screenshot – tech demo

Rollenspel VoordelenNadelen Specifiek voor Drakeneiland Sociale interactie Rolspecifieke acties Replayable klas Smartboard computer Analoog kaartspel (met behulp van een computer) Veel regels Gameplaymechanics versus mechanics Drakeneiland.

VISUELE STIJL Hoe gaat alles eruit zien en hoe zijn we daartoe gekomen.

Summary Doel Rode draad 3 concepten Parlevinker politiek Weg van Drakeneiland Rollenspel Visuele stijl Trouw aan Kees de Boer Kleurrijk en duidelijk

VRAGEN De gelegenheid om onbeantwoorde vragen te stellen