Het einde is in zicht. De Criteria Nulmeting - Linkaudit.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Verkiezing Project van het Jaar 2012
Advertisements

De Altijd meteen aan de slag
Vakpresentatie New Product Marketing (280223) B2K1
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Het profielwerkstuk Hoe maak je dat ?.
Sander Claassen Nationale Wiskunde Dagen 2012
Verandering Schooltijden
Workshop SENS Zwolle, 22 november 2012
Installatie & beheer Jonathan Mohnen Martijn Wolfs.
‘Groot ICT project’ Een leerlijn mediawijsheid.
Workshop Werkenbijhogescholen.nl 3 november 2009.
> Volgende week krijgen jullie het eindcijfer > Beoordeling uitsluitend door opdrachtgever > Voor begin pitch: lever in pitchdocument en reflectie (met.
Bouwen aan brieven Gemeente Zeist.
Websiteteam van de Barnabaskerk presenteert…
Informatie besluit bijstandverlening zelfstandigen (BBZ)
Agenda symposium 13:00 Binnenkomst koffie/thee 13:30 Welkomstwoord
Keuzeondersteunend model voor inbouwpakketten bij herbestemmingsprojecten Eindcolloquium Wiebrand Bunt.
Team-Psych Online steun bij uw werk. Visie Wij geven persoonlijk advies via de mail zodat de klant zelfstandig verder kan om een oplossing te vinden.
Informatieavond Petrus en Paulusschool
1.
Samen maak je de vereniging ROHDA-Raalte Presentatie leden 2 november 2011.
"Maatwerk, hetzelfde maar dan anders"
Examen Vmbo Coornhert Lyceum
Projectweek.
Sander Claassen Nationale Wiskunde Dagen 2012
Debriefing 24 januari 2012.
CMD - VID (College Jaar 1, Winter)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Jaar 1 les 8 Het creatieve proces
Herkansing MedMec Q3 co creatie 15 en 16 juli 2009 De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media en creativiteit 6* Privacy, reputation and control (*voorheen identiteit, kwartaal 2) Elske Revelman de Vries
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec Q3 Workshop co-creatie De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden te benoemen om te.
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Presentatie productvoorstellen
WELKOM BIJ HET RACKETLON EVENT VOOR 55-PLUSSERS. WAT GAAN WE DOEN? Presentatie Wie zijn wij? Wat is ons doel? Geschiedenis Wat is racketlon? Waarom racketlon?
Platform Afnemers bedrijven en rechtspersonen Eén digitale overheid: betere service, meer gemak.
Presentatie VSC,De toekomst van de technische arbeidsmarkt IV, Dossier Duyvis, 19 maart 2013 p. 01/12 Dossier Duyvis Best practice.
MEDMEC – JAAR 1 – Q1 PLANNING Les 1 - 2/9: uitleg vak medmec en kennismaking Les 2 - 9/9: creatief denken en proces Les /9: divergeren en convergeren.
Naar meer rendement van het weidevogelbeheer Kerngebieden Weidevogellandschap, Tweede bijeenkomst met provincies 17 november 2011, Ede.
Een bakje kwark kost € 1,27. Hoeveel kosten vijf bakjes? 5 x € 1,27 = 5 x € 1,00 = € 5,00 5 x € 0,20 = € 1,00 5 x € 0,07 = € 0, € 6,35 Een.
Handhaving bestaande bouw Afwegingen en argumenten voor een ‘hoger niveau’ Hans van Gurchom 25 juni 2009.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 1: Wat is Google Analytics?
DIV Beleid, trends, ontwikkelingen en collega’s
Green Presents VAN DER SPEK Eindpresentatie Green Presents.
Inspiratiebijeenkomst Sociale Netwerken Versterken 27 juni 2013.
Planning Dinsdag 4 september 10:00-11:30 Kick Off en Briefing Little Chicken (GDD), Butterfly Games (GAR), IJsfontein (IAD) Woensdag 5 september 11:30-13:00.
Gemaakt door: Michael Schell Gerwen Hoks Roel Wijnhoven
Tessa Alexander Karima Ettayebi
Jeugd Competitie informatie avond TC Atalanta 17 maart 2011, versie 2 1 Informatie avond jeugdcompetitie TC Atalanta 17 maart
Bijpraten over de Wmo
Medmec04 Engagement. LesOnderwerpenHuiswerk voor komende week en les 1 o Inleiding module & werkwijze o Inleiding opdracht 1 en 2 o Bestuderen modulewijzer.
ESF Regiobijeenkomst september Programma 10:00Opening en inleiding 10:15Projectadministratie deel 1 11:15Pauze 11:30Projectadministratie.
ontdek wat jij kunt bereiken
Maandag 30 mei corveerooster Corvee rooster week 25 (20 juni t/m 24 juni): Grote Beer en Melkweg 10.30, en uur: 2Y Melkweg en Grote Beer
Prof.dr. Hans Wortmann Voortgangsbijeenkomst 4 maart 2015 Faculteit Economie en Bedrijfskunde, Vakgroep Operations, Rijksuniversiteit Groningen.
Module Communicatie 3de dag
Maandag 30 maart 2015 Roosterwijzigingen Corvee rooster week 13 (28 mrt. t/m 1 april): Grote Beer en Melkweg 10.30, en uur: 1Y Melkweg en Grote.
WELKOM PETS 2015 District 1550.
Woensdag 1 april 2015 Roosterwijzigingen Corvee rooster week 13 (28 mrt. t/m 1 april): Grote Beer en Melkweg 10.30, en uur: 1Y Melkweg en Grote.
Welkom les Internet & Commercie. Waarom Internet & Commercie Onderdeel van het leven Toekomstgericht Toepassingen bedrijfsleven Algemene kennis kan beter.
Minor Internet Marketing
Project Architectuur en Beheer BI2-DT en Inf2-DT Module CMIPRJ25DT George Pluimakers en Jacques Wetzels Studiejaar 2011/2012 Opdracht 3.
Google Oude situatie Dit is wat er is gebeurd.
S/K/L 2.7 PRESENTEREN. WAT GA JE LEREN *Waar een goede presentatie aan voldoet *Hoe je een presentatie voorbereidt.
Observeren en rapporteren
Transcript van de presentatie:

Het einde is in zicht

De Criteria

Nulmeting - Linkaudit

Rapport

De Criteria

Afspraak maken met je klant! Wanneer? –Woensdag –Tussen & Hoe lang? –15 minuten Zelf je klant ontvangen –Min. 10 minuten van te voren –Kopje koffie etc.

Weinig tijd! Presentatie op Memory Stick! Presentatie 10 minuten Vragen 5 minuten Klant Beoordeling

Tijden Team 1 – Team 2 –13.25 – Team 3 –13.50 – Team 4 –14.15 – Team 5 –14.40 – 14.55

Adviesrapport Inleveren

Onderdelen rapport Inleiding Management Summary Nulmeting –Pagerank –Linkaudit –Technische aspecten (relevant?) –Bezoekers aantallen –Etc.

Onderdelen rapport Visie Korte uitleg middelen / visie Wat heb je gedaan en waarom Wat heeft het (tot nu toe) opgeleverd? –Leuke grafiekjes etc. Hoe moet de klant verder –Waar moet hij op letten –Wat zullen de resultaten zijn (verwacht) –Login gegevens etc. (Overdracht account) –Eventueel gemaakt afspraken –SEA – Affiliate – - Social

Presentatie – part 1 Case, aanleiding, etc. Begin situatie Proces –Waar heb je over nagedacht (afweging) –Welke keuzes heb je gemaakt en waarom –Wat heb je gedaan Huidige situatie –Voortgang –Statistieken –Zoekwoorden –Time on site –Etc.

Presentatie – part 2 Advies voor toekomst –Hoe nog verder –Schetsen van mogelijkheden –Waar op te letten –Benadrukken van vooruitgang –Advies SEA Overhandiging adviesrapport