Taak 4b: Doelstellingen

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Veranderingen binnen het Sociale Domein
Advertisements

Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM YANNICK NAUWELAERTS 1.
Conditietest als basis voor samenwerking. De conditietest is een hulpmiddel voor vrijwilligersgroepen om: de huidige kwaliteit van de groep te meten en.
EXAMEN en UITSLAG ZIJN VERSCHERPT PER School-Examen Centraal-Examen Het examen bestaat uit een schoolexamen (SE) dit zijn: De rapport cijfers 1,2,3,4,(klas3)
Gecijferdheid en wiskunde
Een van de medewerkers legt uit over het bedrijf.
WELKOM Beste Gebruiker, Deze Demopresentatie van het D.S.S. geeft een helder beeld van de werkwijze van het programma. Het beschrijft de stappen die u.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Dé complete online werkplek met de kracht van Office 365
Statistiek Niveua 3 Kerntaak 5 Blz. 81.
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
LOT OP REIS.
PROJECT BIJ INOTIVE SOLUTIONS BV MICHELLE DE KORT & YERO BARRY.
Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM Taak 4 B Anne-Sophie Deprez 3EPM1.
MS Dynamics CRM: Werken met dashboards en grafieken Yannick Nauwelaerts.
Taak 4B Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM Sarah Verpoest 3EPM2.
 Overzicht van de verkoopsdoelstellingen  inkomsten van gesloten deals  geschatte inkomsten van lopende deals.
Taak 4b: doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM Tina Tavernier 3 OFM (AL)
Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM.  Overzicht van je doelen  Samenvatting van de verkoopsdoelstellingen.
Islam Moslims in Nederland.
Camerlinckx Tim Papp Stijn Vermeerschen Wouter
Deel 1 De BSC van AWV.
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
ICT & Organisatie 3: Business Applications
Protopics KIS Het individueel behandelplan. Kenmerken Het zorgplan is gemaakt door Protopics en is een integraal onderdeel van Protopics KIS. Het zorgplan.
Basisstof 5: Groei bij de mens
Vragen en uitdagingen bij reïntegratie en resocialisatie van mensen met LVB drs. P.A. (Paul) Trommelen MHA Innovatief en anders:
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Zelfstandig werken Groepen 3.
Het aanmaken van een dashboard in Microsoft Dynamics CRM Yana Callaert 3MAS.
18 november 2011.
Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM BEKE LUKAS.
Projectwijzer 3 H1 Accountmanagement en CRM Middenkader Engineering.
Titel Eigenaar Sponsor Datum 1) Achtergrond 5) Tegenmaatregelen
Energieneutraal wonen…?
CRM H1 Accountmanagement en CRM Commercieel medewerker.
Projectwijzer 6 H1 Klachten Middenkader Engineering.
CRM H5 Klachten Commercieel medewerker.
Rotterdamse Nieuwe / conceptpresentatie Team 1. DEBRIEFING CONCEPT // PLATFORM // DESIGN // INTERACTIE // NIEUWSWAARDE // MAATSCHAPPELIJKE WAARDE //
Vanuit de overzichtspagina voor de “goals” kan je dus verschillende instellingen bekijken, voorbeeld: revenu.
Accountmanagement H3 Kengetallen Commercieel medewerker buitendienst.
Periode 1 Detail en marketing Kerntaak: optimaliseren verkoop en assortiment Hoofdstuk: Visual merchandising Par: 2.2 Blz. 562 t/m 567.
{ Taak 4B: Doelstellingen inrichten in MS Dynamics CRM Inti Baguet 3EPM2.
SKILLS KWARTAAL 4 Kwartaal 4 les 1. Indeling kwartaal 4 WeekInhoud les Week 1Canvas business model en oefenen Week 2Theorie over schrijven technisch paper.
Omzetprognose AOC Oost Robbert Oosterom Doelstelling Aan het eind van deze les moet je een omzetprognose kunnen berekenen.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Hoofdstuk 13 Internetmarketing. Leerdoelen Begrijpen op welke manier het internet kan worden gebruikt. Aanpassen van alle marketingcommunicatiefuncties.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Periode 2 Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties Kerntaak: Verzorgen ontvangst en verwerking van goederen Hoofdstuk: Bouwen en verzorgen van artikelpresentaties.
Visuele test van 1 min. Bekijk volgende beelden aandachtig Bewegen ze ? Bewegen ze ? Of blijven ze onbeweeglijk ? Of blijven ze onbeweeglijk ?
Sales 2.
3HA1b CSV: afdeling Handel & Administratie ROC A12: opleiding Verkoper en Logistiek medewerker.
Concreet aan de slag met coreset ICF 1. Indiceringsinstrument obv ICF Hoe is het indiceringsinstrument opgebouwd? 43 categorieën Elke categorie is voorzien.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
1 Mijn Geldzaken. EVEN VOORSTELLEN… Na vandaag… Weet je wat een bank is en doet. Weet je waarom inzicht in je bankzaken belangrijk is Ken je de (financiële)
Monitoring De Nieuwe Band Resultaten monitoringsonderzoeken 2010.
Frank Verstraeten Implementatie GROP. Frank Verstraeten Doelstelling 1 Doel: De algemene doelstelling van het OTO (beleids)plan van de GGD Flevoland is.
Created by BM|DESIGN|ER Henri Nefkens B.V.. Created by BM|DESIGN|ER PARTNERS Marketingbureau Poetsbedrijf Accesoires inbouwservice VALUE PROPOSITION Kwaliteit.
Presentatie EduCheck SOML
Wat gaan we doen? Hoe ziet de opleiding er in grote lijnen uit?
Van Missie en Visie via strategische doelen naar beleidsplan
SLA MUNT UIT UW DMS. SLA MUNT UIT UW DMS Agenda Optimaliseer uw logistieke proces Afname van handmatige acties Nieuwe functionaliteiten TruckVision.
Titel Ondertitel.
Projectnaam | Bedrijfsnaam | Naam presentator
De supermarktmedewerker
De implementatie van formatief evalueren: Inzichten en dilemma’s
Indeling titel Subtitel.
Het logistieke proces A - Kwaliteitsprocedures
Titelindeling Subtitel.
Transcript van de presentatie:

Taak 4b: Doelstellingen Marieke De Temmerman 3MAS

Doelstellingen Inzicht krijgen in de voortgang van verkoopsdoelstellingen Marketingcampagnes Streefdoelen vooropzetten De gemiddelde tijd meten die nodige is om problemen met klanten op te lossen

Verkoopssituatie Hoe CRM gebruikt kan worden om verkoopsprestaties op te volgen

Samenvattingspagina

Revenue

Samenvoegvelden Hier ziet men de gesloten en de huidige verkopen

Huidige verkopen Hier ziet men de informatie over de huidige verkopen

Gesloten verkopen Hier ziet men informatie over de gesloten verkopen

Elk tijdskader Men kan van elk tijdskader de informatie vinden

Samenvouwqueries Hier kan men de gerealiseerde ontvangsten van de gesloten en huidige verkopen vinden

Gerealiseerde ontvangsten van open verkopen

Gerealiseerde ontvangsten van gesloten verkopen

Geschatte ontvangsten van huidige verkopen

Geschatte ontvangsten van huidige verkopen Hier kan je de verschillende onderdelen van de huidige verkoop in terugvinden

Grafiek Via deze grafiek kan men zien of de doelstelling al dan niet gehaald is