Taak 4b: Doelstellingen Marieke De Temmerman 3MAS
Doelstellingen Inzicht krijgen in de voortgang van verkoopsdoelstellingen Marketingcampagnes Streefdoelen vooropzetten De gemiddelde tijd meten die nodige is om problemen met klanten op te lossen
Verkoopssituatie Hoe CRM gebruikt kan worden om verkoopsprestaties op te volgen
Samenvattingspagina
Revenue
Samenvoegvelden Hier ziet men de gesloten en de huidige verkopen
Huidige verkopen Hier ziet men de informatie over de huidige verkopen
Gesloten verkopen Hier ziet men informatie over de gesloten verkopen
Elk tijdskader Men kan van elk tijdskader de informatie vinden
Samenvouwqueries Hier kan men de gerealiseerde ontvangsten van de gesloten en huidige verkopen vinden
Gerealiseerde ontvangsten van open verkopen
Gerealiseerde ontvangsten van gesloten verkopen
Geschatte ontvangsten van huidige verkopen
Geschatte ontvangsten van huidige verkopen Hier kan je de verschillende onderdelen van de huidige verkoop in terugvinden
Grafiek Via deze grafiek kan men zien of de doelstelling al dan niet gehaald is