LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Advertisements

Marketing & Sales Systems 2000 CKC Van CRM naar eCRM
Business mapping Business model canvas.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
De Cloud komt ongemerkt in ons leven.
Marketingcommunicatiemix
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Sri Lanka sponsoring Onno Kruger.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
Kent u ze ook? Die eigenlijk passé vinden ? Via de PC? Houd toch op! Die zich niet kunnen wegrukken van hun mobiel..... De generatie.
Business Modeling Koppeling - SharePoint & CRM. Value Proposition Breed inzetbare koppeling met veel mogelijkheden, hierdoor is geen maatwerk nodig. Deze.
Onderzoek Online Readiness Boekhandels
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Arteveldehogeschool Office management
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Infografiek: vergelijken van (S)CRM apps Lien Vandervelde – 3EPM2.
Nieuw relatiemanagement, SCRM
Nieuw relatiemanagement / scrm
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
CRM Laura Nunes Carvalho, Jonathan Mathyssen, Jens Van den Driessche en Ruben Junius.
Social Media.
Kevin Andriessens Liesbet Janssens Niels Lion Anna Selivanova.
Werkgroep Communicatie Jaarvergadering 24 mei 2014.
De brug tussen Service en Marketing
De generatie Y De nieuwe generatie, nu tussen de 20 en de 30 99% is online… Kent u ze ook?
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
B1 – CROSS CHANNEL: OFFLINE NAAR ONLINE Blog presentatie gemaakt door: Guus Vonk E-Marketing & Social Media Sayna de Voogd.
Inbound Marketing Plan
Wat is Social Media? Verzamelnaam voor alle internet toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te delen: Tekst (nieuws, artikelen)
Startsessie ICT designteam Kunst en cultuur
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Social media presentatie
Kennismanagement & Sociale media
5. De Klant De netwerkmaatschappij en De klant Minor Digital Marketing
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Marketingcommunicatie
Better Practices Theater Trends, Cases en Onderzoek Welkom in het Better Practices Theater Doe mee aan het Nationaal Benchmark- en Trendonderzoek Klantinteractie.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Kan een offline winkel als aanvulling op uw e-shop een meerwaarde bieden? Kenny Van Paesschen Zaakvoerder.
Datum Naam Mobiele telefoons uit aub Stel vragen tussendoor aub v v Naar de agenda Krachtige CRM oplossingen Van harte welkom CRM Online Sales & Marketing.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Basisboek Marketing Hoofdstuk 12 Promotie.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Marketing Hoofdstuk 5 Communicatiemix.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Minor digital marketing Esmé van der Klei Laura Niessen Hotel-eventmanagent TIO Amsterdam.
Gewoon (digitaal) ondernemen met de klant (aan tafel) Uden - 2 juni 2016 Ralph van Dam - Digital Marketing Strategist.
Bijeenkomst 4.  Toepassen van Directe Instructie in een deelles.  Toepassen van het ABCD-model in het logboek.  Digitale interactie in de praktijk.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 2 Verkoop. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Sociale media inzetten
Social media Namen: Leigh Cairo & Savannah Esajas Klas: 4FD
Social Media & Sport Deel I
Marketingplan.
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Internetmarketing en oefentoets
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Hoofdstuk 4 Promotiebeleid
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Customer service & Relatiemanagement
Marketing in sociale media
Direct marketing.
Transcript van de presentatie:

LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM

INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support

MARKETING CRMSCRM Communicatie van bedrijf naar klant Interactie tussen het bedrijf en de klant Directe marketing: brieven, folders, brochures,… E-marketing: Facebook, Twitter, mailings, Pinterest, blogs,…

FEEDBACK CRMSCRM Mond aan mond reclame maar klein Delen hun ervaringen online Direct contact naar klanten voor feedback Via sociale media zoals Twitter, Facebook,…

SALES CRMSCRM Focus op bestaande klanten via databanken Focus op potentiële klanten

SERVICE & SUPPORT CRMSCRM Onpersoonlijk en geautomatiseerd. Zoals bij een callcenter volgen ze het script. 16 tot 24 jarigen verkiezen sociale media om contant te hebben met klantenservice Verwachten dat het bedrijf reageert via hun favoriete mediatool