Nieuw relatiemanagement, SCRM

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Social Media marketing
Advertisements

SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Welkom bij de workshop social media. Wie is de ? Marketing, communicatie, pr on- en offline. •Strategie en advies. •Uitvoeren middelen, persberichten.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
FULLFILL YOUR DESTINY! EXPAND YOUR SOCIAL STRUCTURES! LIVE YOUR DREAM! CONNECTING TRIBES! Welkom bij CONNECTING TRIBES. CONNECTING TRIBES is jouw online.
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Sociale Netwerksites Summerschool Social Media – Augustus 2010.
We’re social, now what?. Hoe belangrijk is social media/online?
Projectgroep 2 Stefan van der Post Gert Jan van Putten Dion van Velzen
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Van social media naar social CRM Social media audit Strategie Implementatie Plan.
Social Media (Wat is dat & Wat kan de kerk daar mee?)
Arteveldehogeschool Office management
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
de ouderbetrokkenheid vergroten
handreiking social media bij de Vlaamse overheid
Wij gaan op reis met ……… Lot.
Social Media Audit.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Nieuw relatiemanagement / scrm
Taak 5a: CRM vs. SCRM Tina Tavernier 3 OFM (AL). Infografiek In welke mate verschilt 'traditionele CRM' van 'SCRM' indien we kijken naar de domeinen van.
-140 tekens berichten sturen -Je deelt deze berichten met je volgers -Deze berichten heten een ‘Tweet’ -Volgers zijn twitteraars die zich hebben aangemeld.
COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke COPYWRITING Valentine Vercruysse Julie Mestdagh Ulrike Vermaercke.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
Online Media Plan LOHC Nieuwe media commissie
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Social Media Audit. Deel 3 Concurrenten – XXXLutz Group.
Door Oscar & Jochem Door Oscar & Jochem.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Taak 2 Nieuw relatiemanagement
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Nieuw relatiemanagement SCRM Nieuw relatiemanagement SCRM.
ARTIEST 2.0. ATIESTEN Pete Philly Dennie Christian MC Biggah.
CRM H7 Webcare Commercieel medewerker. ‘Luisteren’ naar wat er op internet over je bedrijf of product wordt gezegd Interactie met de klant via het web.
Projectwijzer 8/9 H5 Webcare Middenkader Engineering.
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
Marketingcommunicatie
Meer interactie tussen de OCMW’s en de POD MI Social media Provinciale Ontmoetingsdagen Lente 2015.
SOCIAL MEDIA KoenLouisInformatics. INHOUD INTRODUCTIE VERSCHILLENDE SOCIAL MEDIA MARKETING EN INTERNETSTRATEGIE STERKE KANTEN ZWAKKE KANTEN CONCLUSIE.
Social Media 1 maart 2011 Vissen in je netwerkvijver.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
PROMO VIA SOCIAL MEDIA Versie SOCIALE MEDIA De grote spelers anno 2015 Facebook, Twitter, Youtube, Instagram, Whatsapp, Pinterest, …
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
1BaSWb-Eline Beernaert.  “Sociale media is een verzamelnaam voor online platforms waar door interactie en dialoog tussen gebruikers de inhoud wordt vormgegeven.”
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Zakelijk twitter inzetten Zakelijk Twitter inzetten.
Muzieklandschap Doel van deze module Een schets van het werkveld creëren aan de hand van relevante voorbeelden en veranderingen in de muziekindustrie.
Meer interactie met de OCMW's via de sociale media LinkedIn: een groep voor uitwisseling van goede praktijken.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Operationeel plan DIMAGINI
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Introductie social media
Sociale media inzetten
Opdracht communicatie week 3
Wie is wie? Roze = Ik ben Laura Ophof – Bosch, Marketing- en communicatiemanager NPO Zapp en Zappelin Geel = Ik ben Liesbeth Demmenie – Lergner, Productmanager.
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Annick, Amber, Ilsa en Melanie
Social Media Online Continuïteit 18/09/2018
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Social Media Eindcriteria SM-plan
Social media voor statenleden/politici
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
Marketing in sociale media
Transcript van de presentatie:

Nieuw relatiemanagement, SCRM The Oval Office

A) SOCIAL MEDIA AUDIT

FACEBOOK The Oval Office

TWITTER The Oval Office

LINKEDIN The Oval Office

YOUTUBE The Oval Office

SWOT ANALYSE The Oval Office HELPFUL HARMFUL INTERNAL Maakt actief gebruik van sociale media Heeft veel fans op de sociale media Te weinig interactie op sociale media EXTERNAL Verschillende sociale media voor verschillende doelgroepen Sterk in communicatie Groeiende concurrentie in de eventwereld Veranderde behoefte van de klant

De concurrentie van The Oval Office Finale Events Square Live Communication JADA Events To The Point Events

CONCURRENTIE DO’S & DONT’S The Oval Office Delen van de event pagina (Finale Events, To The Point Events) Amper tot niet reageren op tweets en reacties van mensen (Square) Pagina op Twitter aanmaken (JADA Events, Finale Events, To The Point Events) Zorg voor een youtube pagina (Square, Live communication ) Tweets laten verschijnen op Facebook (To The Point Events, Finale Events, JADA Events) Maak een fotoblog aan (Square, Finale Events) Maak een YouTube pagina, met filmpjes van je event(JADA Events, To The Point Events, Finale Events) Gebruik meer dan 4 soorten sociale media (Square, Live communication) Promoot je event op sociale media (JADA Events, Finale Events, To The Point Events, Square) Maak een leuke, creatieve pagina (Square, JADA Events)

B) DOELGROEP

DOELGROEP ALGEMEEN The Oval Office Bedrijven die een live communicatie bureau nodig hebben. Een bureau die door het creëren en produceren van ervaringen de merken in staat stellen om 'live' te gaan met hun publiek.

DOELGROEP SEGMENTEN The Oval Office Internationale bedrijven Nationale bedrijven

C) DOELSTELLINGEN EN STRATEGIE

DOELSTELLINGEN EN STRATEGIE The Oval Office Accuraat reageren op vragen en of klachten Mensen up-to-date houden van opkomende events via promo filmpjes of event pagina’s op Facbook, Twitter en LinkedIn Foto’s en filmpjes van de voorbije events op sociale media posten

HOE KUNNEN WE DIT VERBETEREN The Oval Office De pagina’s promoten door de verschillende sociale media met elkaar te verbinden. Op de manier gaat je bedrijf meer in de kijker komen te staan. Een applicatie maken zodat je hier alle informatie kan vinden en op deze manier moet je niet meer afdrukken en hierdoor bespaar je het milieu. Een Instragram-account aanmaken zodat mensen een concert live kunnen volgen door middel van foto’s.