Nieuw relatiemanagement, SCRM The Oval Office
A) SOCIAL MEDIA AUDIT
FACEBOOK The Oval Office
TWITTER The Oval Office
LINKEDIN The Oval Office
YOUTUBE The Oval Office
SWOT ANALYSE The Oval Office HELPFUL HARMFUL INTERNAL Maakt actief gebruik van sociale media Heeft veel fans op de sociale media Te weinig interactie op sociale media EXTERNAL Verschillende sociale media voor verschillende doelgroepen Sterk in communicatie Groeiende concurrentie in de eventwereld Veranderde behoefte van de klant
De concurrentie van The Oval Office Finale Events Square Live Communication JADA Events To The Point Events
CONCURRENTIE DO’S & DONT’S The Oval Office Delen van de event pagina (Finale Events, To The Point Events) Amper tot niet reageren op tweets en reacties van mensen (Square) Pagina op Twitter aanmaken (JADA Events, Finale Events, To The Point Events) Zorg voor een youtube pagina (Square, Live communication ) Tweets laten verschijnen op Facebook (To The Point Events, Finale Events, JADA Events) Maak een fotoblog aan (Square, Finale Events) Maak een YouTube pagina, met filmpjes van je event(JADA Events, To The Point Events, Finale Events) Gebruik meer dan 4 soorten sociale media (Square, Live communication) Promoot je event op sociale media (JADA Events, Finale Events, To The Point Events, Square) Maak een leuke, creatieve pagina (Square, JADA Events)
B) DOELGROEP
DOELGROEP ALGEMEEN The Oval Office Bedrijven die een live communicatie bureau nodig hebben. Een bureau die door het creëren en produceren van ervaringen de merken in staat stellen om 'live' te gaan met hun publiek.
DOELGROEP SEGMENTEN The Oval Office Internationale bedrijven Nationale bedrijven
C) DOELSTELLINGEN EN STRATEGIE
DOELSTELLINGEN EN STRATEGIE The Oval Office Accuraat reageren op vragen en of klachten Mensen up-to-date houden van opkomende events via promo filmpjes of event pagina’s op Facbook, Twitter en LinkedIn Foto’s en filmpjes van de voorbije events op sociale media posten
HOE KUNNEN WE DIT VERBETEREN The Oval Office De pagina’s promoten door de verschillende sociale media met elkaar te verbinden. Op de manier gaat je bedrijf meer in de kijker komen te staan. Een applicatie maken zodat je hier alle informatie kan vinden en op deze manier moet je niet meer afdrukken en hierdoor bespaar je het milieu. Een Instragram-account aanmaken zodat mensen een concert live kunnen volgen door middel van foto’s.