Media en creativiteit module 2 Identiteit

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 6 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Advertisements

Les 4 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit.
Mijn gegevens op het web!?
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Media en creativiteit module 6 Identiteit
Jaar 1 les 5 Het creatieve proces
Medmec04 Engagement Les 2. agenda Teams vormen Maatschappelijk thema bepalen Ontwerpprocedure opstellen Dummie Procesverslag.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Les 7 Uitvoeren gebruiksaanwijzingen van anderen
MEDMEC Les 2 Presentaties opdracht 1.1 =mindmap (of anders) onderwerp IK. 3 min. P.P. Startformulering HoeKanIk > bedenk = keuze. Uitleg research.
Docent medmec = Wil Adolfs
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Les 7 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk = keuze keuze.
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
Medmec04 Engagement Les 2. agenda teams vormen maatschappelijk thema bepalen ontwerpprocedure opstellen dummie procesverslag.
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit.
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail:
MEDMEC01 Elske Revelman de Vries Mail: Het creatieve proces Les 5.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 6 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Medmec 1 herfst Les 4.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Huiswerk voor vandaag les 4
Identiteit MedMec02 les 3 (5) Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Medmec04 Engagement Les 3.
Identiteit MedMec03 en 04 les 2(1) Mail: Wiki:
Identiteit MedMec0304 les 4 Mail: Wiki:
Media & Creativiteit Pia Terstroet wikipagina:
Media en Creativiteit 6 - Identiteit Hogeschool – Media aan de Maas Jaar 2 – Periode 2 – Les 4 Ik, wij en de rest Jij in het grotere geheel.
Identiteit MedMec02 les 7 Mail: Wiki: vakgroep: Media.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Media en creativiteit Identiteit
Les 6 een goed 2010 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap ik en startformulering HKI > bedenk.
Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Les 2 Identiteit
Media en creativiteit module 6 Identiteit Jaar 2.
Media & Creativiteit Pia Terstroet
Toelichting module: Les schema per week
Ho 8: Portfolio.
TEKST 13 SAMENWERKING IN HET ALGEMEEN
Les 5 Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit.
MedMec01-2 Les schema per week
MEDMEC2 - Identiteit Media en Creativiteit 2 Jaar 1 – Periode 2 Identiteit.
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
10 nov. MedMec01 les 5 DT Mail: Wiki: vakgroep: Media.
Deel 5 concept 100 minuten Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65 Laat ze “respectvol”
IK-File 18-11les 1planning ik-file 25-11les 2opdracht 1-cover/poster/banner 02-12les 3 opdracht 1-categorie les 4 opdracht 1-categorie les.
Arbeidsmarkt Als je op de markt loopt zie je om je heen verschillende kopers en verkopers. De vraag naar een product bestaat uit de mensen die een product.
Skillzz Handleiding voor mentor Powered by. Waarom Skillzz? Jouw school vindt het belangrijk dat: Jullie als klasgenoten nog beter met elkaar omgaan Dat.
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
Psychologieles 9 lesweek 9 NEARPOD
Plancyclus, les 2 Actualiteit
Pemwjk3. Programma tafeltjesronde over ruimte en materiaal Bespreek de inzichten die naar aanleiding van de tafeltjesronde over ruimte en materialen hebt.
Profilering Design MBO. “Ik ben op aarde om een omgeving vol liefde te creëren, met passie te leven en mijn meest opwindende dromen waar te maken”
Trimester 2. Hfdst 1: e-Presentatie, master! e-Presentatie Met de hulp van Powerpoint gaan we leren hoe we een elektronische presentatie kan maken.
KINDERMISHANDELING Jaarlijks worden worden er kinderen mishandeld in Nederland. Dat zijn er heel veel en het kan zomaar zo zijn dat dit iemand.
Talent in Ontwikkeling
Netwerkmarketing Hoe vindt je nieuwe klanten? In deze training 1.Je 100+ lijst 2.Je dagelijkse bezigheden 3.Verandering van denken.
Talent in Ontwikkeling
What will you do to change the
Left-out? or LinkedIn or Left-out?.
Art& Design Leerjaar 1 Productvormgeving.
Art & Design Productvormgeving.
Wat heb je nodig? A3-tje, potlood, gum en materialen om in te kleuren.
Burgerschap Thema: politiek
Transcript van de presentatie:

Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1

Plannen voor poster banner cover

presentatie Opdracht uit categorie 1 Avatar, Sitemap, Flowchart, Metafoor.

Categorie 2 Perspectieven en identiteit Het waarnemen van de identiteit is mede afhankelijk van het perspectief van waaruit je waarneemt.

3. Wat zeggen anderen van jou?: Vermogen: Jouw vermogen gaat over wat je kunt en kent en de wijze waarop je dit inzet. Kies 3 van je belangrijkste kwaliteiten en 3 van je belangrijkste waarden. Maak bij elk van deze aspecten een foto of beeld die dit uitdrukt. Presenteer je foto’s/beelden middels een identity board (mood board / vision board). 2. De omgeving: Het leven van iemand met een mediatechnologische opleiding en een studieschuld zal in de Sahara heel anders zijn dan gewoon in Rotterdam. Een West- Europese reclamecampagne is niet zomaar te gebruiken in een land waar je van rechts naar links leest. De betekenis kan radicaal anders zijn. Je identiteit en de omgeving waarin je bent zijn dus direct met elkaar verbonden. Jij, een beeld, boodschap of product hebben een effect op de omgeving en vice versa o Wat is de invloed van de omgeving waar je bent opgegroeid op wie je nu bent? o Stel je voor dat je op een radicaal andere plaats opgegroeid zou zijn, hoe zou je leven er nu dan uitgezien hebben? 3. Wat zeggen anderen van jou?: vraag aan verschillende mensen uit je omgeving(bijvoorbeeld vrienden, ouders, docenten) te omschrijven hoe ze jou zien. Waar denken ze aan als ze je zien, laat ze omschrijven waar zij denken dat je mee bezig bent, waar je voor staat, waar je interesse in hebt. Je kunt ze ook vragen jou in één of enkele woorden te karakteriseren.

Tijdschrift Moet daadwerkelijk worden geprint en gebonden. Zoek naar bijzondere oplossingen Lay-out, formaat ga niet uit van het standaard a4 Materiaal verschillende papiersoorten. Denk ook eens verder dan papier Techniek Hoe kun je de materialen verwerken en bewerken

Film of animatie Bedenk een plot (verhaallijn) Werk dit uit in een storyboard Vertaal je storyboard naar enscenering en draaiboek. Werk enkele scenes uit. Deze zijn exemplarisch voor het geheel.

abstractieladder Omhoog: waarom? Omlaag: hoe kan ik……

Abstractieladder hoe kan ik het beste mijn identiteit vormgeven?

huiswerk Abstractieladder maken Opdracht categorie 2 maken Ideeen voor eindproduct