Timeless Vibes.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Advertisements

“Hoe kom ik aan klanten?”
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Concept Voorstellen. Het Concept Ons definitieve concept is een informatieve website met informatie over de uitgaansgebieden en uitgaansgelegenheden in.
© 2010 BABYMUNCH © 2010 BABYMUNCH.  Projectgroep  Doelgroep  Onderzoeksresultaten  Proces  Concept  Demonstratie  Reflectie  Afsluiting.
4 P´s en 3 R-en MK01.
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
‘Nee zeggers’ – bewoners die niet meedoen
Presentatie Nieuwe Media
Op weg naar de projectproducten
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Briefing Rotterdam als uitgaansstad op de kaart zetten
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 06 maart 2009.
Plan van aanpak Homechasers.
Concept Presentatie Rozanne Verhoeven Patrick Noordermeer
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
MEDMEC02 Media en creativiteit Identiteit les 1. Onderwerpen in de lesHuiswerk voor komende les 1 o Toelichting op de module en de werkwijze. o Toelichting.
Media en creativiteit module 2 Identiteit
Marketing presentatie
Science Wat is dat eigenlijk. Doel van deze middag Ieders doelstelling formuleren Wat hebben wij/jullie/zij al Waar willen wij samen aan werken ? Wie.
Innovatieve werkvormen voor landschap en cultuurhistorie
Wat is een webkwestie?. Wat is een webkwestie?
Van de juridisch dienstverlener
Project: Vrijwilligerswerk onder studenten Honoursprogramma Hogeschool Leiden
Social Media Door Dyonne en Yanthe
MedMec01-2 Les schema per week
Wat komt er aan bod? Merk Positionering Gat in de markt Design.
3 Live or Die Succes- en faalfactoren van Checkpoint? Verbeteringen Verwachtingen P.
Informatievaardigheden
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
W.I.M Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden
Dit is Albert. Welke producten zou hij kiezen?vakantiehuisje.
The Creative ones 3 concept ideeën David Kimpel Laura Prins
Manuela Stoter, Michelle Diepbrink en Kelly Louwen
Spaar ze allemaal, want jou sparen ze niet! Mike Wolffgramm & Jesse Holle Klas: Blauw.
Stefan Roest Rick van der Heiden Samentha van der Weiden Michelle van Seters Tim Blaak.
DE WERELD VAN VERSCHIL Denise BlaauwkamerArt Ineke BrinksmaProject- en accountmanager Lisa de JongArt Jelle SteenhuisenArt Sell it.
TEAM TASTE Phillip Hannaart – Jesse Pesulima - Roy Osterholt - Jip van Zoest – Frans Jogchems – Anouck Steenken – Annieke den Boer.
Onderbouw groepen Uitgangspunt * verbinding * samenwerken * overgang 2 naar 3 Groepen 2-3.
Milieu Defensie Campagne
De site voor mannen die niet van voetbal houden maar van elkaar.
Rotterdam, 00 januari 2007 Project 3 Vrijdag 21 november 2014 Verzamelen, analyseren en presenteren van gegevens.
Eenzame kerst Media begrip week Kerstfeest Vraag 1: met wie en waar ga je dit jaar Kerstmis vieren? Vraag 2: ken je iemand die Kerstmis dit jaar.
Klanttype doelgroep. Doelgroep: Een groep mensen met en gelijke behoefte. Eisen: De groep moet duidelijk een eigen behoefte hebben (afstemmen assortiment)
Welkom! 1300korte kennismaking 1315korte inleiding Social Work 1330aan de slag met een concrete beroepssituatie 1530presentatie a.d.v. een postersessie.
Ken je dit verhaal? Noach Ken je dit verhaal?
Welkom! 1300korte kennismaking 1315korte inleiding Social Work 1330aan de slag met een concrete beroepssituatie 1530presentatie a.d.v. een postersessie.
Project 3 Week 3.  Mededelingen  Vragen opstellen voor opdrachtgever  Oriëntatie op opdracht (volgende week feedback in de les)  Wijkanalyse  Geen.
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten.
Kevin van der Vleuten Technisch Informatica Leerjaar 3 16 januari 2015Stage Presentatie1 / 19 W2000 Stage Presentatie.
Leesplezier in de schoolbibliotheek Training voor ouders en andere vrijwilligers in de schoolbibliotheek Bijeenkomst 2.
Carmen Nolten-Laan Secretaresse, Muiter en Pleio-trainer bij de Gemeente Heerhugowaard.
Derving.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Welkom X-STREAM. Terugblik vorige les  Wat vonden jullie ervan?
Deze presentatie gaat over:.  Hallo,  Wij hebben een onderzoek gedaan in de wijk.  Wij hebben uiteindelijk gekozen voor het gebied bij de kinderboerderij.
Een goed product maken is niet genoeg …
Opdracht interviewen ouderen en technologie
LOB Presenteer je stagebedrijf
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
De Kwaliteit Verbetercyclus
De Kwaliteit Verbetercyclus
Marketing Week 5 Het promotieplan Les 1.
Wat doet media? Hoe wordt media gebruikt?
International Business Practice
Transcript van de presentatie:

Timeless Vibes

Wie zijn wij? Rajen Gadjradj Geffery Barendregt Mario Dujic Meric Dagli

Inhoud Wat is de doelgroep? Welke ideeën zijn er? Wat is het concept? Hoe verkrijgen we naamsbekendheid? Concept demonstratie. (spanning opbouwen) Sheet moodboard (toelichting geven) Sheet eindproduct(demo en toelichting) Einde product presentatie, gekozen om proces weer te geven.

Wat is de opdracht ? uitleggen Wat is de doelgroep?

Moodboard Toelichting op de moodboards.

Expats Een expat is iemand die voor korte tijd in een bepaald land werkt/woont en na een bepaalde tijd weer terug gaat naar land van herkomst.

John en zijn familie zijn verhuist voor zijn baan.

Welke ideeën waren er? Community Twitter widget Widget op een persoonlijke pagina ‘Slimme’ zoekmachine

Wat is het concept?

Concept We hebben een ‘slimme’ zoekmachine ontwikkeld die uitgaansgelegenheden opzoekt voor expats. Hierbij kunnen zij hun wensen invullen en aan de hand van deze wensen worden gelegenheden opgezocht.

Sterke punten In de wensen voorzien van de expats Zij willen wel uitgaan maar weten niet waar, kenmerkend in Rotterdam(lastige indeling) De gelegenheden dichterbij de doelgroep brengen Persoonlijk maken Interesse invullen voor betere zoekresultaten Op de hoogte houden van nieuwe ‘hotspots’

Hoe verkrijgen we naamsbekendheid? Moodboards verspreiden in bedrijven Public Relations, demonstratie geven op het werk Reclame op internet Reclame op weblogs(reclame zelfmaken) Posters/ moodboards in ‘knittingstores’

Proces demonstratie

Eindproduct Demo Toelichting

Afsluiting Bedankt voor jullie aandacht. Zijn er nog vragen?