Klantentevredenheidsonderzoek Wat mag u verwachten ? Van Damme Marleen Afdeling Land en Bodembescherming, Ondergrond, Natuurlijke Rijkdommen Departement LNE
Aanpak Wie willen we benaderen: –de doelgroepen Wat willen we nagaan: –vervult de huidige toepassing haar rol Welke informatie willen we verkrijgen: –algemene bevindingen m.b.t. tevredenheid –specifieke opmerkingen en tekortkomingen –nieuwe behoeften Waarom: –resultaat vormt input voor nieuw ontwikkelingstraject
Doelgroepen intern LNE - Afdeling Land en Bodembescherming, Ondergrond, Natuurlijke Rijkdommen MOW - Afdeling Geotechniek VMM - Afdeling Water
Doelgroepen extern Vlaamse Overheid (verschillende andere Departementen en Agentschappen) Federale diensten: BGD, NIRAS, SCK, … Lokale overheden: gemeenten, provincies bevolking, industrie, landbouw milieusector bouwsector onderwijsinstellingen …
Betekenis en rol van DOV ondersteunen van de kerntaken van de partners : beleid inzake delfstofwinning beleid inzake bodembescherming geotechnisch onderzoek grondwaterbeleid adviesverlening...
Betekenis en rol van DOV ondersteunen van het gebruik van gegevens over de ondergrond door de externe doelgroepen prospectie ten behoeve van ontginning stabiliteitsstudies bemalingsberekeningen bodemsaneringsstudies MER-rapportering grondwatermodellering energie-gerelateerde projecten natuurinrichtingsprojecten archeologisch onderzoek wetenschappelijk onderzoek...
Werkwijze Vooronderzoek Consultatie van interne doelgroepen –Diepte-interview Ontwerp van vragenlijst Test en bijsturing van de vragenlijst Uitvoeren van de online-bevraging –Eerste Mail –Herinneringsmail Verwerking van de resultaten Verspreiding van de conclusies
Algemene info Opdracht zal worden uitgevoerd door NV Significant Cofinanciering door Departement LNE en AGO Aansturing door de DOV-stuurgroep Dagdagelijkse opvolging door het OC-DOV Uitvoeringsperiode: eerste kwartaal 2008