Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4. OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever)

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Advertisements

CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 2, Winter 2008 Business case en belevenisconcept Experience Economy Saskia Best.
DUTCH FIELD MARKETING ASSOCIATION Inzendingspresentatie DFMA Awards 2012.
Proef de passie Eindpresentatie Rick Bolding & Vincent Mei Campagne.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
29 mei voor uur Jaarverslag in tweevoud op papier Oh ja1, zet je naam en klas op de kaft. Oh ja2, zorg dat duidelijk is welke specialisatie je kiest.
HALLO OPLETTEN : Waarom sql DOEN : Introductie opdracht
Briefing V1, blok 3 Case CC.
Geld verdienen met trends
Joeri Haan Jorne Kats Maarten van der Linde Floriske van Os.
Bestrijd een vooroordeel
Marketing Werkgroep 6.
User Centred Development UCD Werkcollege blok 1 week 5.
Van mediatypes naar mediastrategie
Using Media ’09/’10 Blok 2 Werkcollege 1. OPDRACHT 1-Presenteer je magazine Iedereen heeft 1 minuut om het magazine te presenteren (40 minuten) Bladerkwartier;
IAM V2 Trendanalyse 6 sept 2007 Intro. IAM - HvA Trendanalyse Vandaag Relevantie > waarom doen we dit Relatie met V2 kernproject IAM themalijnen Toetsing.
Medmec04 les 3 Engagement.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 2.
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 5.
Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 8
THEMA: Het creatieve proces
Media en creativiteit Het creatieve proces Jaar 2 medmec05 les 7.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 6.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 8.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 4.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 3 Elske Revelman de Vries
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Media en creativiteit Trend research Deeltijd Medmec02-5 les 2 Elske Revelman de Vries
Trends Research Medmc3 les 1 Thema: Cognitieve dissonantie
MEDMEC02 – periode 1 – jaar 1 Creative Tools VAKGROEP MEDIA EN CREATIVITEIT Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH Elske Revelman de.
Trends Research Medmec01-5 les 2 Thema: Rubriceren
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 3 Week 4.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 6 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 les 1 Thema: Cognitieve dissonantie.
Media en creativiteit Trends Research Medmec01-5 Week 5 Mail: Aanwezig: di/wo/do/vr Lokaal: PH
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
MedMec Q3 Workshop co-creatie De student is in staat: Het begrip co-creatie en de voordelen van co-creatie te benoemen. De voorwaarden te benoemen om te.
Presentatie productvoorstellen
MedMec01-2 Les schema per week Les 1. toelichting module, deelopdrachten, identiteit. Les 2. presentaties opdracht 1.1 = mindmap (of anders) ik en startformulering.
Media en creativiteit Identiteit
Media en creativiteit module 2 Identiteit Jaar 1.
HALLO OPLETTEN : Waarom sql DOEN : Introductie opdracht
Opdrachten Inleiding IO Elke opdracht gegeven aan het eind van een college 2010.
Wie zijn wij? Oprichters: Tarik en Fatima Begeleiders Juniorbegeleiders Deelnemers.
CREATIVE MARKETING WC 4, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Toine Nagel.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
Pia Terstroet (Terpm) les 6 Mail: Wiki: Media en creativiteit MEDMC101D Creative.
 Kimberley Verhage  Thomas Dral  Mandy Deegeling.
Het presenteren van het onderzoek
Docent: Ans Sarianamual - oktober 2014
V1 Kern Technologie & Innovatie Werkcollege 5:
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
CREATIVE MARKETING WC 5, jaar 1, Winter 2009 Best practices Me, You and Me Hoe maak ik van mezelf een brand? Docent: Toine Nagel.
Using Media Blok 2 Werkcollege 1 Joyce Barnhoorn
Morfologie G41 Plantenfysiologie.
Cross Media. Opdracht 40 min In 2, of 3 groepen bij elkaar Flipover, stiften, post it’s Blauw positief, rose negatief Presentatie per groep aan andere.
Minor Internet Marketing
X-stream les 4 WELKOM. Wat gaan we deze les doen?  Korte terugblik vorige les  Doelen van deze les  Digitale identiteit  Online samenwerken  Eindopdracht.
Ondernemen moet je doen
MEDMEC01 – Q1 – JAAR /2010 THEMA: Het creatieve proces.
VAD bijeenkomst 1.5. Inhoud VAD bijeenkomst Welkom, mededelingen, terugblik vorige week didactische ervaringen uit de praktijk 2. Opdracht Stille.
Bijeenkomst 5.  Doelen  Wat hebben jullie bij thema vanmorgen gedaan?  Feedback geven en ontvangen op huiswerkopdracht  Van doelen naar leeractiviteiten.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Productnaam.
Voeg hier een foto van het product in
Ontwerp een buitenles Les 1 Les 4.
Opdracht product-PP Maak een PowerPoint over een product naar keuzen.
Toedienen meststoffen
Transcript van de presentatie:

Using Media ’09/’10 Blok 1 Werkcollege 4

OPDRACHT 1-communicatiecampagnes (60 minutes) Vorm groepjes van 4 personen (met dezelfde case/opdrachtgever) en presenteer elkaar de communicatiecampagnes die je hebt meegenomen. Neem in de presentatie de volgende punten mee: 1.Opdrachtgever/merk/product 2.Doelgroep 3.Kernboodschap van de campagne 4.Gekozen mediamix 5.Samenwerking tussen de traditionele en de nieuwe mediatypes 6.Bereikcijfers van de verschillende mediatypes

Feedback creative concepts + mediamix

Feedback creative concept + storyboard

Huiswerk, volgens manier 1 Budgetverdeling + Prognose effectiviteit

Huiswerk, volgens manier 2 Functioneel ontwerp van je toepassing

UITLEG WEEKOPDRACHT 4, Trends Omschrijf 3 trends (of 3 hypes) die relevant zijn voor de doelgroep. Geef tevens aan hoe de opdrachtgever op de trends/hypes zou kunnen inspelen. NB: Vergeet niet je bronnen te vermelden!

Werk verder aan je project