Versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Crossmedia Strategie en concept.
Advertisements

Identiteitsverankering
De Veilig in elke Vezel campagne is een initiatief van VERAS en VVTB ter bevordering van de veilige verwijdering van asbest in Nederland. Deze campagne.
Landelijke campagne bedrijfstakpensioenfondsen Bpf Bouw, 2 maart 2010 Marjolein Zaal Manager Communicatie VB.
Billboard.com Wat zijn de trends op de website
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Delen van kennis Interactie Social Media TED Print 2.0 De trend 2.0 Print Het Concept Duurzame verandering.
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
Onderzoek 1: Enquête Gemaakt door Mike, Dylano, Iheb en Brain.
Presentatie nieuwe media
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
Het geven van een workshop
Cross Media.
Cross Media.
Marianne Spier Manager Content & Communicatie
CROSS MEDIA. CROSS MEDIA Grenzen tussen media vervagen 3 trends Any time, any place any where (onafhankelijk van tijd, plaats, of ruimte gebruik maken.
Marketing Werkgroep 6.
Goede campagne - De domste student van nederland
Cross Media.
Department of Marketing Faculty of Economics Het vangen van de ongrijpbare consument: Effectiviteit van multi-media campagnes Prof.dr Tammo H.A. Bijmolt.
Public design – Concept 2 Pascal Burggraaf Pim Donkerlo Joris van Laernhoven Wakker worden!
Waarom won CAW Metropool de prijs voor de ‘beste interne campagne’ 2010? BViC Wintercheck.
Social media Gemaakt door: Hassie en Sanne. 1.De rol van social media in marketing & internetstrategie De rol van social media in marketing & internetstrategie.
Crossmediale Communicatie
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
Public Design Technologisering Paul van Den Hogen Martino Wullems.
Media en de massa.
Politieke Wetenschappen, KU Leuven
Studentencongres Reclame en PR.
Communiceren met Marloes
Bavaria | Radler Doel Doel van de campagne was om een boost te geven op het product Bavaria Radler en op de herkenbaarheid in het schap. Strategie & uitvoer.
Agenda Wat is het campagne idee / concept? Welke media worden ingezet?
PLUK Motivatie 2. Over Nike 3. Doelgroep 4. Boodschap 5. Doelen 6. Tools 7. Marketingvormen 8. Strategie 9. Waarde-oordeel 10. Bronnen.
Cross Media: een goede en een slechte campagne
Presentatie Agrio ‘’Verrijk jezelf & klanten van meer kennis over online”
Proces presentatie: StopBS Karst Hoogsteen & Tim Joosten.
Door: Andrea Piombo 2 CMD-I VIRALE MARKETING. VIRALE MARKETING ? VIRALE MARKETING WAT IS HET ? Lijkt op mond-tot-mondreclame verstrekt door het internet.
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Crossmediale Marketing Campagne
De juiste student op de juiste plaats. Highlights presentatie werving & selectie We zijn begonnen met (de voorbereidingen voor) het nieuwe voorlichtingsplan.
Using media Lisette Immink Pieter Versluis Anne Draper Tom Horn.
Cross Media. Opleveren na 9 weken Cross Media communicatieplan 16 oktober Campagne presentatie 16 oktober en 17 oktober Tentamen: donderdag 30 oktober.
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
Iedereen gebruikt social media.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Hoe bereiken we Stadse Alleseters?. Kenmerken Stadse Alleseter jaar -Vrije tijd : uit eten, winkelen, terras, bioscoop -Zijn oververtegenwoordigd.
Samenwerkingen festivals & ondernemers >> Inzichten vanuit onderzoek.
26 augustus Dialoogmarketing. Kader. Ontwikkelingen. Kansen voor uitgevers. Frans Reichardt Holy Cow! Direct Communications.
Printshop Services Online Copyshop, Printshop, Printen.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Ara & Social Media.... Debriefing Probleemstelling 1.Hoe zou social media effectief ingezet kunnen worden voor ARA als merk? 2.Welke netwerken zijn voor.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Inbound marketing en bloggen
ITU World Triathlon Grand Final
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
TOOL MEDIA DESIGN Onderwerp van de les.
Doelgroepen: STER & LINDA
Gemaakt door: Marlou Veenstra Nicole Bastiaan
Direct 3. De DM-cyclus 30/07/2018 Direct 3. De DM-cyclus.
H1 Media en communicatie
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Direct Uitwerken concept DEM
ITU World Triathlon Grand Final
Opdracht 1 communicatietheorie
H2 Soorten media.
Basics over communicatie
Les 2: Van productie tot verkoop
Transcript van de presentatie:

versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers

Goed voorbeeld crossmedia campagne Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers

De boodschap De EEN campagne vraagt alle Nederlanders zich - EEN voor EEN - in te zetten voor het einde van armoede. Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers

Goed omdat… Door het gebruik van verschillende media is EEN voor een groot publiek bereikbaar. De content, die begrijpbaar is voor iedereen, sluit goed bij die middelen aan. Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers

Goed omdat… Verschillende soorten media worden ingezet Er wordt gebruik gemaakt van bekende Nederlanders Het doel van de campagne is duidelijk Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers

Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers

Slecht voorbeeld crossmedia campagne … Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers

Geen idee Slechte campagnes blijven niet hangen Het probleem: Bekende merken komen vaak met sterke campagnes Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers

Slecht voorbeeld crossmedia campagne Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers

Media: radio, televisie, internet, print De boodschap Met behulp van een mix tussen commercial en talkshow wil de ING bank mensen die geïnteresseerd zijn in een hypotheek naar de website lokken. Media: radio, televisie, internet, print Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers

Waarom slecht… De boodschap wordt op de verkeerde manier gecommuniceerd Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers