versus Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers
Goed voorbeeld crossmedia campagne Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers
De boodschap De EEN campagne vraagt alle Nederlanders zich - EEN voor EEN - in te zetten voor het einde van armoede. Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers
Goed omdat… Door het gebruik van verschillende media is EEN voor een groot publiek bereikbaar. De content, die begrijpbaar is voor iedereen, sluit goed bij die middelen aan. Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers
Goed omdat… Verschillende soorten media worden ingezet Er wordt gebruik gemaakt van bekende Nederlanders Het doel van de campagne is duidelijk Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers
Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers
Slecht voorbeeld crossmedia campagne … Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers
Geen idee Slechte campagnes blijven niet hangen Het probleem: Bekende merken komen vaak met sterke campagnes Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers
Slecht voorbeeld crossmedia campagne Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers
Media: radio, televisie, internet, print De boodschap Met behulp van een mix tussen commercial en talkshow wil de ING bank mensen die geïnteresseerd zijn in een hypotheek naar de website lokken. Media: radio, televisie, internet, print Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers
Waarom slecht… De boodschap wordt op de verkeerde manier gecommuniceerd Wilde Ganzen – Nicole Hoeve – Paul Oudshoorn – Aimee Saers – Ingrid Schermers