Workshop Hoe manage je een goede reputatie? Leusden, 27 maart 2014 Landelijke bijeenkomst bdKO.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Aandacht voor het steunend netwerk
Advertisements

Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Time management in het onderwijs
Op zoek naar emotie Gemaakt door: Chantal en Carlijn.
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Aan de slag ! Petra Hoogerwerf Aan de slag.
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Ouders en Kinderen Centraal
Visie op HNW juni Belang van een Visie Een Visie op Werken is de overkoepelende beschrijving hoe een organisatie werk in de toekomst ziet. De visie.
Diversity Network ABN AMRO Mentoringprogramma
Missie Omgeving Identiteit Waarden & Overtuigingen Vaardigheden
Ik nodig je uit tot een nieuw begin.
GO/NOGO RAPPORTERING Bij uitwerking van eender welke opdrachten.
Ppt voor trainer Gabrielle Bos
Hoe voer je een resultaatgesprek?
Risicomanagement – maak er werk van, geen drama Landelijke bijeenkomst bdKO Zeist, 29 maart 2012.
Presentatie Namens de werkgroep: Peter Budel Utrecht
Social media bij impulsis Huib Koeleman, augustus 2010.
Samen werken aan een gezonde regio!
Communicatie in organisaties Julia Reymond
Experimentele Proeftuin Sint-Oedenrode Jo Gloudemans.
WIJ ZULLEN VOOR ALTIJD VRIENDEN ZIJN ...
Met Stakeholders Gedeelde Visie
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
© Arlande IT manager wordt eens volwassen! Niet hullie of zunnie…
Workshop ondersteunen eigen regie van de patiënt: Jeroen Havers Angela de Rooij 4 december 2014.
Smart Business Consultants ‘We turn questions into solutions’
1 1 Phone Challenge Workshop Mbo niveau 3-4. l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
Wat is genoeg?.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Zorg Verandert en het keukentafelgesprek Trees Flapper Jannie Soepboer 29 oktober 2015.
Marketing voor de IPRO: wat brengt de toekomst?. 10 STELLINGEN.
Keuzeworkshop 3 “ouders betrekken bij taalbeleid, hoe doe je dat?” Robertjan de Wilde Docent/Trainer C-lion.
PERSONAL BRANDING Stel je bent een shampoo… 10 oktober Amersfoort.
MEE Noord en Midden Limburg Ondersteuning bij leven met een beperking.
Personal Development Programma Commissaris: Erica de Leeuw - Culturele antropologie & bestuurskunde - Achtergrond in zorg en welzijn - Bestuurssecretaris.
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
BRENGEN IN PLAATS VAN HALEN Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere stip focus en strategie.
Communicatie over veranderingen in zorg en welzijn – gemeenten en zorgaanbieders Saskia ter Kuile communicatiemanager In voor zorg! 24 feb 2015.
Creatief schrijven. Programma -Klassengesprekje: schrijf je weleens? -Inkomopdracht: een gebeurtenis -Creatief verhaal schrijven: tijdcapsule Wat gaan.
Workshop door Emmy van Brakel en Petra van der Horst d.d. 9 december 2010 Project de Kanteling CG-Raad, CSO en Programma VCP.
Samenwerking De voordelen van geïntegreerd werken.
KLANTWAARDERING Gabrielle Luhrman 21 maart 2016.
Met een uniek en onderscheidend verhaal jezelf verkopen!
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
Conflicten Hoofdstuk 28 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk
Media is er altijd en overal
Sociale media inzetten
Media is er altijd en overal
MAAK WERK VAN JE LOOPBAAN
Lucas 15: Een vader had twee zonen..
MAAK WERK VAN JE LOOPBAAN
Workshop ‘netwerken, samenwerken, delen en verbinden in de praktijk’
Drama Reflectie Jennie van Baalen
Ketenmanager & Innovatiemakelaar
Het 24 spel.
Acceptatie en Adoptatie 1A_TVB01
Rivas Zorggroep de beste partner van de huisarts !?
Samen de psychische gezondheid in Nederland verbeteren
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
MAAK WERK VAN JE LOOPBAAN
Veilig Internet Geef antwoord op de vragen en ontdek of jij veilig gebruik maakt van het internet!
Conflicten Hoofdstuk 28 VP15 Begeleidingskunde Carin Hogenbirk
Ook wij als Wijkracht!?.
Basisstof 2 In je vrije tijd.
Hoe zijn wij als inwoner betrokken geraakt?
De onzichtbare MT - vergadering
Transcript van de presentatie:

Workshop Hoe manage je een goede reputatie? Leusden, 27 maart 2014 Landelijke bijeenkomst bdKO

Hoe (krijg en) manage je een goede reputatie? Antwoord: Door zichtbaar goed te zijn, en door goed zichtbaar te zijn!

Zichtbaar goed zijn, hoe doe je dat dan? De terechte indruk vestigen dat je: - een goede organisatie leidt, die ook nog eens een duidelijke toegevoegde waarde heeft - een goede leider bent, maar ook een kundige manager - weet wat jij en je mensen waard zijn - weet waarover je het hebt - over een stevig netwerk beschikt - een goede samenwerkingspartner bent

En goed zichtbaar zijn? Door: - webpresentie - slim gebruik van klassieke en sociale media - uitgekiende representatie - lidmaatschap van service-, business- en sportclubs en culturele organisaties - organiseren van open dagen - en dit allemaal planmatig uit te voeren

Belangrijke adviezen Betrek uw hele organisatie in het spel Betrek uw hele organisatie in het spel Zorg wel voor goede regie Zorg wel voor goede regie Wees bedacht op onvermijdelijke onwenselijke effecten Wees bedacht op onvermijdelijke onwenselijke effecten Bij (dreigende) reputatieschade extra alert en slagkrachtig zijn Bij (dreigende) reputatieschade extra alert en slagkrachtig zijn Word niet ongeduldig en besef dat je het nooit helemaal goed doet voor iedereen Word niet ongeduldig en besef dat je het nooit helemaal goed doet voor iedereen