BLOK 5 WOORDEN + OPDRACHT 1
KIJK NAAR DE WOORDEN VERDEEL ZE IN STUKJES ASSOCIEER BLOK 5: WOORDEN: BLZ. 107: KIJK NAAR DE WOORDEN VERDEEL ZE IN STUKJES ASSOCIEER DENK AAN HET ENGELS
BLOK 5: WOORDEN: BLZ. 107: ARBEIDSPARTICIPATIE: TO PARTICIPATE……….. 4. DEMOGRAFIE: WAT BETEKENT DEMOS????
BLOK 5: WOORDEN: BLZ. 107: DEMOS = VOLK
BLOK 5: WOORDEN: BLZ. 107: 8. GECONDITIONEERD: DE HOND IS GECONDITIONEERD 9. GEPASSIONEERD: WELK WOORD ZIE JE HIERIN?
BLOK 5: WOORDEN: BLZ. 107: PASSIE
STRUCTUURMODELLEN: ALLES IN EEN TEKST MOET IN EEN LOGISCHE VOLGORDE BLOK 5: OPDRACHT 1: BLZ. 108/109: STRUCTUURMODELLEN: THEORIEBOEK PAR. 5.4. ALLES IN EEN TEKST MOET IN EEN LOGISCHE VOLGORDE WORDEN GEZET. DAAROM ZIJN ER STRUCTUURMODELLEN.
INLEIDING, KERN, SLOT. BLOK 5: OPDRACHT 1: BLZ. 108/109: BEKIJK IN HET THEORIEBOEK: BLZ. 97 T/M 103. DENK BIJ EEN STRUCTUURMODEL ALTIJD AAN: INLEIDING, KERN, SLOT.
BLOK 5: THEORIEBOEK: BLZ. 117. WAT IS EEN REDENERING? THEORIEBOEK: BLZ. 117.
BLOK 5: THEORIEBOEK BLZ. 117: WAT IS EEN REDENERING? DE MENING OF DE STELLING EN DE ONDERBOUWING AAN DE HAND VAN ARGUMENTEN. HET IS BELANGRIJK DAT JE ZUIVER REDENEERT
BLOK 5: THEORIEBOEK: BLZ. 120: BIJ DE OPBOUW VAN REDENERINGEN GAAN WE UIT VAN TWEE HOOFDTYPEN: * WANT-TYPE * DUS-TYPE