SamenLoop voor Hoop Oosterhout 26 en 27 juni 2010 www

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
SamenLoop voor Hoop Oosterhout 26 en 27 juni 2010.
Advertisements

Netwerkbijeenkomst sterke vrouwen in het koninkrijk Microkrediet en budgettering - 8 oktober ‘08 Presentator: Melissa Marks-Salmon Geboorteplaats: Curaçao.
Zoektocht nieuw bestuur
Visie ‘t Haarhoes Noordijk 24 april 2013.
functiebeschrijving de rol van de in het loopbaanbeleid
Vriendschap voor het leven
Trajectbegeleiding levenslang en levensbreed leren
Ben jij de enthousiaste maatschappelijke stagiair die op zoek is naar een leuke maatschappelijke stageplek? Ben jij de leerling die op zoek is naar een.
De Meridiaan naar de toekomst. Welkom 1. De organisatie 2. Gelijke tijden 3. Continurooster.
Figuur 5.1 Organisatieschema Figuur 5.2 Steile en platte organisatie.
Case: Craftshop Moengo
Schrijven van een projectresultaat Partindag Natasja Insing 30 november 2013.
‘Groot ICT project’ Een leerlijn mediawijsheid.
Haven & Vervoer 11 oktober 2010.
‘Het podium op voor Villa Joep!
BEWONERSVERENIGING GARSTKAMP Toekomst bestendig wonen
15 – 9 – 2006 Technocentrum Twente FIRST LEGO® League 2006 Martijn Roelofs.
Werven van geld Creëren van betrokkenheid
Stand van zaken van het Regiocontract in Regio Rivierenland Commissie Algemeen Bestuur en Zorg Maasdriel, 9 november 2010 Stan Herms, Programmamanager.
Veiling 3 juni 2012 Veilingmeester dhr. F. Baerveldt Opbrengst t.b.v. inventaris nieuwe clubhuis en terras.
1 Activiteiten Platform Peter Wijngaard Vianen, 21 juni 2011.
SamenLoop voor Hoop Inspiratiedag 2 oktober 2010 Workshop Bedrijfsvoering Rina Noorlander, KWF Kankerbestrijding.
Burenbemiddeling Gent Welzijnsoverleg 25 januari 2011.
"Maatwerk, hetzelfde maar dan anders"
De activiteiten – Scouting 100 jaar!
Informatie NoBraGolf Nederland
Voortgangspresentatie Jonatan Bruggeman
Radboud Universiteit Nijmegen
Radboud Universiteit Nijmegen
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Media & Creativiteit / Pia Terstroet (wiki)
Convenant Opmaak strategisch plan operationeel actieplan 2008 Opmaak strategisch plan operationeel actieplan 2008.
Angelique Declercq 17/01/1213/12/2011 INTERREG IV A 2 zeeën “SUCCES” Sustainable Uplifting Client Centred Employment Support.
Ervaringen als bevoegd gezag met de PGS 15 blusinstallaties
1 © GfK 2013 | Supermarktkengetallen | December 2013 GFK SUPERMARKTKENGETALLEN ‘Wat is de omzet van de supermarkten op weekniveau?’ ‘Hoe ontwikkelt het.
Partner meeting V-ICT-OR - 3xI Consortium Woensdag 27 juni ’12 - Sint-Niklaas.
2012 Nieuwjaar: zondag 1 januari – Drie Koningen: vrijdag 6 januari.
Een ontmoetingsplek voor mensen met kanker of een andere levensbedreigende ziekte, hun naasten en mantelzorgers.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Zelf doen in de zorg Utrecht, Margo Trappenburg.
Nieuwsbrief Mei - Juni 2011 Daniel Huisman Frankrijk
Nieuwsbrief Juli - Augustus 2011 Daniel Huisman Frankrijk en Nederland
Tienerkamp ‘Unlimited’|16 mei Plantersweekend|23 mei Diakoniedag|25 mei Camporee|28 mei Landelijke evenementen mei.
Organisatie structuur studentendesks:  Bestuur : o Voorzitter o Secretaris o Penningmeester o PR-communicatie expert o Algemeen bestuurslid  Commissies.
Workshop First Lego League
Seizoen Met onderstaande informatie willen wij je vast een idee geven wat je volgend jaar van ons kunt verwachten. Start nieuw seizoen De schoolvakanties.
Werk aan de Wereld! Kerken krijgen nieuwe energie Dieren, Oikos Kerk en Wereld, Kerk in Actie, ICCO Think differently Make a difference © Stichting.
Digitaal Vrouwenplein Drenthe
Informatieavond NoBraGolfNederland Door:. Verleden 16 jaar NoBraGolfNederland Ontstaan in NoordBrabant.
B raves A mbitie L iefde L eren S ucces
Wandelen voor Water -Resultaten Wat gaan we doen in 2014.
27 mei 2014 ALV Presentatie plan Jubileum. 25 Jaar! Waarom een jubileum vieren? Terug-/vooruitkijken/startpunt/ijkpunt Nieuwe weg(en) inslaan (beach/zitv.?)
Evenementencommissie RCU Zwolle
Introductie De Hoop, 1975 (2015: 40 jaar!) Missie Particulieren, bedrijven, kerken, vermogensfondsen, vrijwilligers Fonds wervende evenementen.
Curacao Telebario “wij in de wijk”. Inleiding Maandag 26 april jl is een bijeenkomst georganiseerd met diverse instanties en instellingen/deskundigen.
3/23/2015 | 1 Healthwise Congres ‘Kwaliteit van Leven’ E-Health workshop - Eveline Hage Over de mogelijkheden van e-Health in ouderenwelzijn On?
Arbeidstrainingscentrum
Personeelsmanagement
Personeel en organisatie
Boekhouding H2 Financiële feiten Logistiek supervisor.
Hoe verhoog je de waarde van het Special Heroes programma? Profilering en werving van middelen Rob Fransen & Carolien Kram 30 juni 2015.
Een nieuwe organisatiestructuur, op weg naar de toekomst
KWF Kankerbestrijding is nodig
Personeelsmanagement
SamenLoop voor Hoop 24-uurswandelestafette
Vriendschap voor het leven
Transcript van de presentatie:

SamenLoop voor Hoop Oosterhout 26 en 27 juni 2010 www SamenLoop voor Hoop Oosterhout 26 en 27 juni 2010 www.samenloopvoorhoop.nl/oosterhout

Structuur Samenloop voor Hoop Oosterhout - 11 januari 2010

De pijlers van de SamenLoop voor Hoop Oosterhout 2010 Vieren van het leven Leven met Kanker Fondsen- werving De drie pijlers rusten op het fundament ‘Hoop”. Het is tenslotte een SamenLoop voor Hoop. Fundament van hoop Tijdens de samenloop zal aan iedere pijler evenveel aandacht worden geschonken - 11 januari 2010

Organisatiestructuur commissies Vrienden van Project- leiding logistiek Leven met kanker Publiciteit Amusement Teams Boekhouding De commissies ‘Leven met Kanker’ en ‘Teams’ zijn relatief groot. Daarom bestaat deze groep uit 2 commissies. De commissie informatie zal bestaan uit een mix van deelnemers. Zowel mensen die geen kanker hebben of die betrokkenheid hebben met kanker worden hierin opgenomen om op deze wijze samen na te denken hoe het aspect ‘informatie’ vorm gegeven gaat worden. Kaarsen van hoop Evenem. coordinator Internet Catering Coordinator vrijwilligers Bedrijven contacten - 11 januari 2010

Waar vindt het plaats? Warandesportterreinen bij Scorpio Delegeer, laat het hun ding zijn en zelf de ideeen bedenken. Ben een coach ipv te zeggen wat ze moeten doen Follow-the basics: Als de basis elementen gevolgd worden en uitgevoerd door commissie. Vraag ook zelf aan bedrijven en mensen voor hulp.. Wij zijn in onze maatschappij en ons organisatie als goed te weinig actief erin. Als je niet vraagt dan betaal je gewoon. Wij durven niet te vragen, om geld, om hulp. - 11 januari 2010

- 11 januari 2010

Spelregels Veiligheid De weg naar Scorpio 100% vrij voor hulpdiensten “P” scorpio alleen op basis aanwijzingen leiding (bijv aggregaat; spec mateiaal podium etc ) De doorgangen (rode pijlen met dubbele punten) moeten open blijven: nooduitgang. Er komen kalklijnen op het binnenvled waar leidingen lopen; hier mag niets de grond in Openvuur is verboden onder de bomen bij het toilet Meer in het algemeen is openvuur alleen toegestaan na specifieke schriftelijk toestemmiong leiding Er mag niet met voertuigen over de baan gereden worden; alleen “handduwkarren op luchtbanden” voor het verplaatsen van goederen De pad aan de oostkant aansluitend op het parkeer terrein kan worden gebruikt voor aan/afvoer van goederen met handkarren; géén voertuigen Toiletten Aansluiten op afvoer en water Elektriciteit via aggregaten te leveren door de leiding; podium en overige zaken gescheiden circuit Geluidsinstallatie Scorpio uitsluitend voor mededelingen en noodsituaties Terreinverlichting wordt door de leiding bediend Elke kraam wordt vooraf aangemeld bij de leiding en door hen ingedeeld Tenten komen in het centrum; in beginsel geschakeld; daaromheen terras Er komen “straten” (dunne blauwe lijnen) tussen tenten en kramen. Kramen hebben wel een dak maar geen gesloten acchterkant Parkeren bij Intergas; “dienst P” is voor leverende voertuigen De ingang en uitgang is bewijzerd; eenrichtingverkeer Er wordt parkeergeld geheven; ook voor fietsers Bij de doorgang naar het terrein komt een “muntentent” Voor geld afvoeren naar de bank komt een aparte regeling Camping i.o.m Scorpio te regelen met voetbalclub CP is plek voor de leiding en voor de vrijwilligers; het bijgebouw mogelijk voor overnachten vrijwilligers Smily staat voor kinderomgeving (spring matras e.d.)

- 11 januari 2010

- 11 januari 2010