… on the wild side! “The Black Panthers” Class Shoe Ware.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Format voor Nederlandse Tv Sander ter Haar CE1C. Pitch • ‘’On The Road’’ • Per aflevering andere artiest/act • Worden gevolgd door cameracrew en presentator.
Advertisements

Ran Ray Keep the sun out of your eyes. Ideeën • Oude piloten bril gemoderniseerd • Het product voelt zeer stijlvol, jong, elegant en modern aan • Keep.
verenigings- communicatie
Provinciaal Verbond voor Volkstuinen Antwerpen vzw Algemene Vergadering van 22 maart 2014 Volkstuin wordt TUINHIER Bertho Beusen 22 maart 2014.
Media en creativiteit Trend Research Medmec02-5 les 1.
Mannus Menting 11 november 2009 Project Week 1 Foto’s van reclame onderweg.
- Speelt in op snelle veranderingen in de markt. - Acties van entertainment direct gericht op verkooppunten. - Hierdoor wordt traffic gegenereerd bij.
Facility Management & Ideamanagement A PERFECT MATCH René Blok
De drukkerij - Gevestigd in Overijssel; - Heeft 1 kleine offset pers; - Heeft 2 printstraten; - Voornamelijk gericht op zakelijke bedrijven; - Als een.
“Onze klant moet zijn/haar speciale persoonlijkheid kunnen benadrukken met onze unieke spijkerbroek zodat ze zich wezenlijk onderscheiden van de massa”
Corporate Guidelines.
Werkcollege Marketing blok 2 week 5
Project week 1 Foto’s van reclame onderweg
Ckv presentatie Nadia en Nilsa, H4F  Mode met als hoofdonder - werp merken.
Onderzoek 1: Enquête Gemaakt door Mike, Dylano, Iheb en Brain.
MEDMEC02 Media en creativiteit les 5 IDENTITEIT. Les weekOnderwerpenVoorbereiding voor de volgende les 1 Toelichting op de module en de werkwijze. Toelichting.
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Cross Media.
Fairfood International
communicatieambtenaar
Zorgbedrijf Antwerpen Een nieuwe organisatie, werken aan een nieuw imago.
Pulse Clothing DennisVincentRoel. Inhoud Merk-strategieMerk-identiteit Visuele merk-identiteit Ontwerpproces Concept ontwerp.
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Waarom ben jij vrijwilliger? Wat motiveert jou? Wat heb jij nodig?
Label “Erkend Verkooppunt Hoeveproducten”
Communicatieplan.
Bibliotheek Helmond-Peel Uit& Thuis in Bibliotheek Helmond-Peel Maria Vermeer.
Samen een goed merk promoten
Door Berdien de Wilde & Jacinta Hebers
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
OutSite en Succesvolle online marketing van A tot Z
EU-scoping study Biodiversiteitscampagne Belangrijkste conclusies.
PRAKTIJK ONDERDEEL TOEGEPASTE KUNST.
Branding & Design, Brandguide
Liliane de Voogd CO1K, Fontys ACI Mei  Opdracht: speel een aantal uur een serious game  Activiteit: speel de game mee en haal een level.
Nu de nieuwe glow-in-the-dark gluffels By Daan, Dieter, Janosch & Tim.
Lesopdracht les 04: Visuele identiteit
Team ‘The Bidgebuilders’. - Niels, Freek en Nelson.
 Logo ontwerp : 5u  Foto shoot : 1 dag  Video shoot : 2 dagen (clip 30sec)  Website : 2 weken  Overleggen : 6u.
Opdracht : Gedachten ontwikkelen over format en lay out van een nieuw parochieblad.
Elke klant heeft een computer. De meeste computers zijn tussen de 2 tot 4 jaar.
PRODUCT MEDIA ?. PROMOTION MIX Sales Promotion = Verkoopsbevordering heeft als doel snelle verkoop. De verkoop komt tot stand door kortingen, incentives,
Reclame Masters | Ik en reclame!
Basisboek Marketing Hoofdstuk 13 Plaats.
Ondernemen moet je doen
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
J1K4 Depth of the Surface Door: Paul Basten Luke van der Palen Erwin Retel Roy van Eeuwijk Docent: Karlijn Muller.
Shanti van der Weerdt Rayiha Inanc 4E. Inleiding  Slogan  Het Logo  Doelgroep  USP  Huisstijl.
‘The Young Vibes’ We love challenges…just try it!.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Een polo bedrukken als bedrijfsuniform Uniformen worden al snel geassocieerd met het leger of de politie, of met bijvoorbeeld schooluniformen. Voor een.
Eindproject Project verpakking IMT Lars en Luka Presenteer datum
Claire van Emmerik. Hoe zet je een stad op de kaart door middel van citymarketing? Deel 1  Het gebruik van citymarketing Deel 2  Dordrecht: Het citymarketingbeleid.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Doel marketingmix is behouden en vergroten van marktaandeel.
Ontdek EYE: De Virtuele Navigatie
B3: Zien hoe media de werkelijkheid kleuren
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Internationalisering
Michelle Langhout klas mm1a
volgende bladzijde terug
De Do’s en Dont’s van een PowerPoint presentatie door: Jan Vanhecke
MOODBOARD TER INPUT tbv ontwikkeling van het PAAP® merk
Presentatie verpakking
voorbeeld volgende bladzijde terug
voorbeeld volgende bladzijde terug
Project display Julia obdeijn mtd1a4.
Les 3 Hoe onderzoek je de samenleving?
Transcript van de presentatie:

… on the wild side!

“The Black Panthers” Class Shoe Ware

Basis multimedia Opdracht 2 Reclamecampagne

“The Black Panthers” Take a walk on the wild side! Vrouwelijk Aantrekkelijk Opvallend Trendy

Kanalen (Dragers) Reclame advertentie Reclame Posters (bushok) JCDecaux – Lokale Netwerk Antwerpen: formaat 2m² Active week: 1 Tarief: Euro 250 posters Internet

Tijdschema Product bestuderen Logo & slogan ontwerpen Foto’s maken Reclame affiche ontwerpen Bespreken en overleggen met de klant Doel ontwerp realiseren

Doelgerichtheid Nieuwe product op de markt brengen Snelle popularisatie van nieuwe merk Tevreden klant Succesvolle realisatie van nieuwe product

Publiekgerichtheid Vooral jonge dames en vrouwen die mode bewust en graag “trendy” gekleed zijn. Deze schoenen zijn niet zo duur dus het is gericht voor brede publiek classes. Vooral op jongeren.

Herkenbaarheid Door eigen en vaste stijl te gebruiken Duurzaamheid Poster Beperkingen BEELD EN GELUID Compositie Strak, duidelijk, simpel, netjes Kleur Zwart-wit Artwork elementen Zie logo, zwarte panter Visuele effecten Transparante lagen gebruiken Typografie Simpel en duidelijk