Je verleiding vertellen beste bloemist!

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het tweede werkstuk.
Advertisements

Een bericht speciaal voor jouw m’n
Echte Vrienden zijn belangrijk in het leven.
Voorbij & Do Met enkele foto’s van Giovanni.
Popcornactie voor Benin!
De kapitein.
Deze Tantra komt uit het noorden van Indië, of je nu bijgelovig bent of niet. Neem toch een paar minuten de tijd. Ze bevat sommige boodschappen die goed.
Muziek : Bert Kaempfert Morgen
Mijn kind heeft kanker. Hoe nu verder… met je werk?
Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap
Dankdag 2013 “Denk je aan danken?”.
Kies KLEUR in groen.
Ik wou ff weten hoe het met je gaat!
Jezus houdt van alle dove kinderen
Godsdienst.
Uitvinden.
Hallo daar, heeft iemand jou ooit vertelt,
Zij alleen…...
Laat ons met elkander, Laat ons met elkander zingen prijzen loven de Heer. Laat ons dat tesamen doen: zingen, prijzen loven de Heer,
Godsdienst 1 1.
Geloven en nu….
Godsdienst.
Echt of nep?.

Wat is geschiedenis?.
(E. Hartkamp) muziekpresentatie 4170 Ik droom van jou, de hele nacht de liefde heeft mij totaal in zijn macht het geeft me steeds zo'n raar gevoel al.
Een bericht speciaal voor jouw m’n
Zondag 1 Wat is jouw zekerheid in dit leven? Dat ik van Jezus ben
De verhuizing Ik ben Fleur Ik ben Mandy Ik moet je iets vertellen, ik moet verhuize n vanwege mijn vaders werk Wat erg.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2008 Waardecreatie Experience Economy Auteurs: Alexander Bakker en Saskia Best.
CREATIVE MARKETING jaar 2, Winter december 2009 Me, You and Me Brand Activation! Dimitri Hubregtse Saskia Best.
Herfst Kleuren-& Vruchten
Wat begon als een paradijselijk sprookje, eindigde in een flop
‘De Klomp Draait Door’ Rosalie Blok Klas CE2C.
De succesvolle ondernemer Het juiste personeel
Zo ga ik door.
Voor Aranka... Van Aart.
Thema van deze dag “Verandering, ontmoeting en dialoog in een dynamisch onderwijslandschap” De dialoog staat centraal. De dialoog tussen docenten GVO en.
Mijn verjaardag..
Nagels Hou jij ook zo van het lakken van nagels?
 Laura Elsman  E-see Video  Bedrijfsvideo zakenvrouwen  Camera Coaching  Styling, visagie, haar  Authentiek, aantrekkelijk, geloofwaardig.
Een onverwacht feest Les 2
Als sterren aan de hemel staan
Vrienden.
Ken je kracht…Deel je kracht…
Godsdienst 1.
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
1e gebod Ben ik echt de belangrijkste voor jou, elke dag van je leven?
Mijn ervaringen in (land). Intro  Naam/land/soort vrijwilligerswerk/voorbereiding etc. (Plaats op deze pagina bijvoorbeeld een mooie foto) 1.
Les 4 – Kan ik meer met media?. Inhoud van de les Invullen werkblad Wedstrijd: de ‘Media challenge’ Presentatie plannen Beoordeling Invullen van de mediacompetenties.
Jij, God en je kind.
De Maya’s zeggen over Anguel : Anguel draagt het teken van de voltooiing. Anguel belichaamt de laatste cycli van de evolutie, van het hoogste potentieel.
Welkom bij de dialoogbijeenkomst
Ben jij wel eens verwonderd?
Les 1 – Jij en de media Vertel:
Strijd Zonder Strijd geen ontwikkeling Onze redactie.
Cinematografie / stopmotion
Van missie naar markt De drie belangrijkste vragen voor succes.
Met de handen in het haar? Twee projecten voor de prijs van één! - cursus: kleine kinderen helpen groot worden. - Inforeeks: hoe ga je als ouder om met.
Het is je gegund..
Jezus leert ons: Bidden vindt plaats in de intimiteit van je relatie met God.
Vrienden Deze gedichten zijn speciaal voor de vrienden om wie ik geef en de mensen die om mij geven Al deze gedichten komen van
Solliciteren: wat wil ik?
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Onderzoek doen Een complexe (maar uitdagende) klus!
Welkom in Hotsjietonia. Dit wil ik vertellen Hier staan voorbeelden, vul het zelf aan Scouting in Nederland Dit is mijn groep Het dorp Hotsjietonia De.
Wie ben ik?  .
Wie ben ik?  .
© UNIEK IN DE KLAS.
ONDERNEMEND LEREN LES: DE WERELDBOL.
Transcript van de presentatie:

Je verleiding vertellen beste bloemist!

Van harte welkom! We gaan ervaringen en verwachtingen in 30 minuten (!) met elkaar delen. Wat maakt jou zo bijzonder?!

“Opvallen en niet omvallen” Ad Berends Oud collega bloemist

Visie: Golden Circle van Simon Sinek http://www.youtube.com/watch?v=mqZyg2XAmDk

Beken ik kleur? Kan de klant bij mij echt kiezen? Ken ik mijn vak? Creëer ik meerwaarde? Ben ik onderscheidend? Wat kan de klant over mij vertellen? Is dit de ‘beleving’ die klanten bij je verwachten? Welk verhaal vertel ik eigenlijk? …?

Oftewel…‘Niet lullen maar poetsen’ wordt, ‘lullen EN poetsen!’ Ik vertel echte verhalen! Ik ben relevant! Ik lever aantoonbare meerwaarde! Ik lever plezier en troost! Ik word herkend! Ik ben onderscheidend!

Komt het overal in terug (winkel-merkverhaal)? Ondernemer/bloemist zijn betekent verhalen vertellen maar, toets je ‘storytelling’ Is het authentiek? Is het geloofwaardig? Raakt het het hart? Leer ik er iets van? Komt het overal in terug (winkel-merkverhaal)?

Noteer: Wat is jouw…

“Je verleiding vertellen beste bloemist!” Ik weet waar ik met de zaak naar toe wil…, MIJN DROOM (en die van mij klant!) GAAT UITKOMEN Ik begin morgen-vroeg! SUCCES! “Je verleiding vertellen beste bloemist!”