Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007 DateDepartment_v2
9 oktober 2007 Mienke Schinkel – Human Resources Van catalogus naar webwinkel Cultuurontwikkeling via de Wehkamp ‘Home Shopping Academy’
Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007
Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007 Definitie van een Corporate Academy ‘De strategie van de organisatie koppelen aan de beste leerbenadering, gericht op het behalen van de bedrijfsdoelstellingen’ Uitgangspunten: “We zien ons zelf niet als afzonderlijke wezens maar zijn een deel van het geheel” Van binnen naar buiten veranderen
Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007
Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007 Visie op veranderen Persoonlijke veranderingen zijn organisatieveranderingen en visa versa Houding: De wereld bestaat niet uit feiten, maar uit mogelijkheden
Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007 Architectuur van de Wehkamp Academy
Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007
Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007 Kenmerken van succesvolle Academies Implementeren de strategie van de organisatie Hebben een leer-werkcultuur Directie en management is actief in kennis delen Kennen een op de organisatie gerichte Persoonlijke Ontwikkeling Delen en creëren kennis in een open omgeving Zijn pro-actief en creatief Gebruiken de moderne technieken; blended learning Werken aan directe verbetering en vernieuwingsvraagstukken Sturen op ontwikkeling en resultaat Werken aan de gewenste cultuur Zijn er voor alle medewerkers Kennen levenslust en kunnen spelen
Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007 Een dynamisch leerproces
Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007
Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007
Mienke Schinkel – Human Resources 9 oktober 2007 Einde Mienke Schinkel – Human Resources