Hans Siepel, 28 maart 2013
Antwoorden geven Ongebruikelijk onderzoeksmethodiek Vraagt iets van jullie? Luisteren zonder mening!
Geen wetenschappelijke verhandeling Mythologische wijsheid Welk verhaal vertelt zichzelf Bewustwording: ogen geopend en een andere werkelijkheid zien!
FILMPJE MEMORIES 18 MAART en dan en duurt tot van de uitzending.
100 procent effectieve communicatie Verklaring? Immateriële waarden (wetenschappelijk) mensbeeld Dit zijn we!!!
Wat communiceert het? Voorbeelden: Opstelten, Spies, Haren, Michael Boogerd Andere voorbeelden: Beatrix en de Paus. Eerste conclusies!
Wordt mee gecommuniceerd Gaat om: oprechtheid, geloofwaardigheid, eerlijkheid, betrouwbaarheid Feilloos gevoel voor (Van den Brink) Nieuw collectief bewustzijn Deze werkelijkheid bestaat niet in wetenschap en communicatievak !
Egoloos is nieuwe (scheppende)macht Mogelijk in netwerksamenleving Macht communicatiemiddelen ‘de nieuwe mens’ dient erkent te worden (Hello Goodbye, etc ) Geen machines, maar bewustzijn! Einde reputatiecommunicatie
Baanbrekend inzicht uit oude wijsheid Schept werkelijkheden Op basis immateriële waarde: altijd succesvol Voorspelbaar resultaat
Wiens crisis? (Dienstbaarheid) Publiekscommunicatie (maatschappelijke infobehoefte) Niet sturen op beeldvorming en imago Immateriële waarden als uitgangspunt in communicatie
Rol en belang media heroverwegen Focus op ‘getroffenen’. Inzet eigen middelen Drie operationele doelstellingen: Informatievoorziening, schadebeperking en betekenisgeving
Wat leren deze verhalen? Vaste route Overwinnen ego! Uw rol als bestuurder in crisis Betekenisgeving 100 % effectieve communicatie
Ik dank u voor de aandacht!