Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
6 Informatie bijeenkomst over de oprichting van LECO De Lokale Energie Coöperatie In de regio Opsterland.
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Hoe blijf ik gemotiveerd
Hoofdstuk 5 Verkooptraject
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
“Hoe kom ik aan klanten?”
Workshop ter voorbereiding van de 2 e Beursvloer IJmond Noord 15 november 2012.
Discipelschap.
Hallo! De dia’s die volgen zijn gemaakt als advertentie-campagne door een kerk in Singapore. Vertaling: GKv Pijnacker-Nootdorp /
Maak het ze makkelijk. U wilt uw woning zo snel mogelijk verkopen. De manier daarvoor is online. U moet dan wel daar aanwezig zijn waar uw potentiële.
Presenteren van producten en diensten Petr Salz Geldrop, 24 mei 2004.
Training Horecateam Het Rijk Golfbanen
Maandag 14 juli 2014 Training Omgaan met service Les 2.
Workshop 3 Hoe bepaal ik als ondernemer mijn niche?
Stap 1. Waarom een marketingplan?
Studie en opleiding Vrije tijd Groei en gezondheid Relaties
“Ik kan dit niet oplossen...” “Ik zal de weg voor jou banen”
Vastenbezinning 5 maart 2012 Welkom.
Marketing Werkgroep 6.
Mijn MaS Mijn naam Mijn klas. Titel van Foto 1 Maak een foto, waar jijzelf opstaat en waarvan jij vindt dat het kenmerkend is voor jouw stageplaats! Net.
Interne Communicatie Inhoud: doel en nut van IC
Hoofdstuk 10 Concurrentievoordeel creëren
(E. Hartkamp) muziekpresentatie 4170 Ik droom van jou, de hele nacht de liefde heeft mij totaal in zijn macht het geeft me steeds zo'n raar gevoel al.
GROEIEN IN DE LIEFDE Frank en Gea's powerpoints.
Initiatief Bijstellen Analyse Evaluatie Probleemstelling Netwerken
Doelstellingen formuleren
Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen? Mijn boodschap.
Serious game.
PRESENTEREN KUN JE LEREN
Wat is een campagne? Kort gezegd; een campagne is het ondernemen van acties en eventueel producten uitdelen om een product, idee of persoon te promoten.
NulNu Manifestatie: Congres HAN 8 oktober 2014
CanDo Coaching.
Succesvol Partnerschap bij Duurzame Bouwprojecten
Workshop 2: Plezier in je werk: daar word ik blij van!
WORKSHOP MARKETING VOOR STARTERS. Agenda: 1………………………………………. 2………………………………………. 3………………………………………. 4………………………………………. 1. WIE IS FREEK? 2. DE BASIS VAN JE.
Mijn ervaringen in (land). Intro  Naam/land/soort vrijwilligerswerk/voorbereiding etc. (Plaats op deze pagina bijvoorbeeld een mooie foto) 1.
Filmpje 1: Lisa Ramkema, winnares NK Evelator pitch 2011
Jij, God en je kind.
MM2 webcommunicatie Mijn gegevens:
Met de handen in het haar? Twee projecten voor de prijs van één! - cursus: kleine kinderen helpen groot worden. - Inforeeks: hoe ga je als ouder om met.
Boek Presentatie. Mijn Boodschap Door het lezen van dit boek….
UVW LinkedIn Presentatie
Workshop sponsoring Delft voor Elkaar
Solliciteren: wat wil ik?
SPH voltijd Ethiek 3: Normatieve Professionalisering Werkcollege 5 kwartaal 3: Corstin Dieterich L
Maak je persoonlijke veranderverhaal
Typ hier de titel Geef hier extra gegevens op. Inleiding n Doel van de discussie n Iets over uzelf.
Inhoud Deze fase bestaat uit vier onderwerpen: 1.Interesse 2.Vaardigheden 3.Persoonlijkheid 4.Passie Je werkt toe naar het ontdekken van jouw passie.
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
Dit verhaal wil jou onrustig maken. Het Evangelie maakt onrustig.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
 ‘Hoe maak ik een goed filmpje?’ En hoe kan ik hem gebruiken?
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
1. 2 Storytelling Geen mooie marketing praatjes: maar de authentieke menselijke stemmooie marketing praatjes.
Workshop: StemPresentatie Presenteren vanuit stem, adem, klank, houding, expressie. Vergroot de impact van jouw pitch!
BRENGEN IN PLAATS VAN HALEN Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere stip focus en strategie.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Jouw bedrijf in 10 seconden 1 Aleid Overbeek | Businesscoach 45+ | jouwbedrijfin10sec6okt2015.
Workshop ‘Echt netwerken, werkt echt!’ Bert Breukers, ondernemersadviseur en trainer ROZ.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Verdieping Timemanagement
GROEIEN MET JE IDENTITEIT. EVEN VOORSTELLEN… WAT IS EEN KLANT?
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
De marketing van kennis
Concrete stappen naar aansprekende woonzorg- en serviceconcepten
Stap 1: stel een doel Doelen stellen. Stap 1: stel een doel Doelen stellen.
Les 1: - Schrijven Spreken en gesprekken
INZET VAN DIGITALE MEDIA VOOR PUBLIEKSBEREIK
Vormingplus Limburg vzw
Transcript van de presentatie:

Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap Cirkel Van Succes Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap

Cirkel Van Succes Het creëren van een succesvolle praktijk lezing om 14.00 Cirkel Van Succes Het creëren van een succesvolle praktijk in relatie tot je boodschap

Mij voorstellen

Succesvol Wat is dat? Voor wie?

Succesvol Succes voor jou

Succesvol Succes voor jou Succes voor je cliënt

Succesvol voor jouw portemonnee Succes voor jou Succes voor je cliënt Succesvol voor jouw portemonnee

Weten wat je wilt

Weten wat je wilt Noodzakelijkheid

Weten wat je wilt Noodzakelijkheid Focus

Een goed verhaal

Een goed verhaal = een goede boodschap

Mijn boodschap Wat wil JIJ zeggen?

Een communicatiestrategie Hoe bereik ik mijn klant? 3. Doelstelling 2. Doelgroep 4. Boodschap 1. Doel 5. Strategie Een communicatiestrategie Randvoorwaarden 6. Tactiek 9. Evaluatie 7. Planning 8. Budget

De korte, bondige boodschap die de kern van een presentatie bevat De Gouden Zin De korte, bondige boodschap die de kern van een presentatie bevat

Weten waarom een goede boodschap meer succes betekent en Doel: Weten waarom een goede boodschap meer succes betekent en hoe je een goede boodschap kunt maken

van een duidelijke boodschap Het voordeel van een duidelijke boodschap Herkenbaarheid = meer klanten

Herkent je doelgroep zich in jouw boodschap?

Houd rekening met de klant: Klantgericht Houd rekening met de klant: activiteiten interesses denkbeelden klachten en problemen verwachtingen

Vertaal je product KENMERKEN in VOORDELEN voor je klant Klantgericht Tip Vertaal je product KENMERKEN in VOORDELEN voor je klant

Uit een folder over massage Als massagetherapeute is het mijn taak om mensen te helpen hun balans en ontspanning beter te vinden

Door een massage komt u helemaal tot uzelf, in een rust en ontspanning Uit een folder over massage Als massagetherapeute is het mijn taak om mensen te helpen hun balans en ontspanning beter te vinden Door een massage komt u helemaal tot uzelf, in een rust en ontspanning

“Jouw doelpubliek bekijkt jouw boodschap met TOTAAL andere ogen dan jijzelf!”

De boodschap Kort en bondig

Wordt het je boodschap of is het diarree? Als alles belangrijk is, is niets nog belangrijk Zet vooral je EVA’s in de verf EVA = Extra Verkoop Argument / Unique Selling Point Teveel ping-pongballen De kunst om te focussen

ping-pong advertentie Een ping-pong advertentie Advertentie in huis-aan-huiskrant, 10x15 cm.

AIDA De boodschap Kort en bondig In heldere en aantrekkelijke vorm, prikkelend Verdi AIDA

AIDA Aandacht / opvallen Interesse opwekken Desire / verlangen Activiteit

De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA Positief

De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA Positief Consistent en consequent

De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA Positief Consistent en consequent Echt en persoonlijk

De boodschap Kort en bondig Helder, aantrekkelijk en prikkelend AIDA Positief Consistent en consequent Echt en persoonlijk Transparant

Wat is JOUW boodschap?

Waar kom je JOUW boodschap tegen? Op je gevel Op visitekaartjes Op je website Tijdens lezingen van jou Tijdens netwerken …

Zeven stappen naar succes De Cirkel Van Succes Zeven stappen naar succes 7. KLANTEN 2. DOEL 6. POSITIONERING 1 + 8 IK / MIJN PRAKTIJK 3. BEZIELING 5. GELD 4. OVERTUIGING Belemmeringen: ik kan het niet ik ben het niet waard --- Belemmeringen: Ik ben bang voor succes

Stand 1

Stand 1

En wat was mijn boodschap? Vragen? En wat was mijn boodschap?

Herkent je doelgroep zich in jouw boodschap?

“Jouw doelpubliek bekijkt jouw boodschap met TOTAAL andere ogen dan jijzelf!”

www.communicatiepunt.nl