Agenda – Kennismakingsrondje

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Advertisements

LBZ registratiemodule
20 maart 2008© 2008 kiesBeter.nl1 CQ gegevens op kiesBeter.nl Jeanne van Loon projectleider kiesBeter.nl 20 maart 2008.
WAAROM? Onderzoek naar het meest geschikte traject voor de verlenging tot in Sint-Niklaas van het bestaande fietspad naast de Stekense Vaart en de Molenbeek.
Heet u hartelijk welkom op deze presentatie Wij willen u kort meenemen om inzicht te geven in onze Visie. Hoe kijken wij naar de markt en wat kunnen wij.
SAN themabijeenkomst patiënttevredenheid ‘Door Cliënten Bekeken’ Jan Benedictus, sr beleidsmedewerker ’12.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
HET NIEUWE LETSELSCHADEREGELEN ‘UNITED WE STAND, DIVIDED WE FALL’ De Letselschade Raadsdag 13 november 2009 CED Mens - Francie Peters.
Presentatie Centrum voor Jeugd en Gezin Hattem
Presentatie voor de Vlaamse Club Pattaya Op 1 februari 2012.
Belgostat Praktijkseminarie Els ARYS en Petra VAN NUNEN Dienst Statistische informatiesystemen Antwerpen, 17 november 2010.
SRE Kenniscentrum GPR Gebouw
3 H/V, kiezen voor een profiel
© 2010 Noordhoff UitgeversMarketingcommunicatiestrategie.
De Utrechtse Servicenormen
Verwachtingen van consumentenorganisaties Bijeenkomst Meten van klantervaringen in de zorg Iris van Bennekom Directeur NPCF 24 april 2007.
CENTRAAL ONTWIKKELDE EXAMENS T & R (pre-)pilots 2012 Jan Paul de Vries
Presentatie: Jan Paddenburg Manager Sportplan Niels Balke
Leasingmarkt in Nederland Marktcijfers 2012 Nederlandse Vereniging van Leasemaatschappijen – NVL Samengesteld door: Peter-Jan Bentein, Secretaris 20 maart.
Social media voor (ouderen)organisaties Scholingsochtend SBOG ‘Kennismaken met social media’ Maandag 5 maart 2012.
Communicatie in de Aanval op Schooluitval
(Interactieve) voormeldingen
Benchmarking Publiekszaken 2005 Benchmarking Publiekszaken Stuurgroepbijeenkomst 29 juni 2005 Den Haag.
PROGRAMMA WORKSHOP Wie zijn wij en wat doen we: (30 minuten)
Van Federatie naar Fusie: geloof en gemeente centraal
Gebiedsplan Katendrecht / Wilhelminapier
Gegevensmanagement en Datalogistiek bij Rabobank Komen tot één taal?
De verpleegkundig specialist in de rol van casemanager voor patiënten met mammacarcinoom: top oncologische zorg met een persoonlijk accent! Angelique Brands-Appeldoorn.
Benchmarking Publiekszaken 2005 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst I Kring F 10 juni 2005 Haarlem.
2de Regionale symposium Palliatieve zorg
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
Projectweek.
CoreNet Ontbijtsessie
Burgerparticipatie landschap
Collectieve Preventie
Diagnostische toetsen voor het MBO
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Stuurgroepbijeenkomst 2 juni 2006 Den Haag.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 5 september 2006 Noordwijk.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 5 september 2006 Zeewolde.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 6 september 2006 Assen.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken Kringbijeenkomst III 7 september 2006 Enschede.
Benchmarking Publiekszaken 2006 Benchmarking Publiekszaken 2006 Derde jaargang variant Burgerzaken ‘G3’ Eerste kringbijeenkomst Rotterdam 7 juni 2006.
INFORMATIEVE OUDERAVOND INFORMATIEVE OUDERAVOND 3 MAVO 3 MAVO 14 September 2011.
Vergadering Stuurgroep ICT Donderdag 19 december 2012.
De kracht van de ervaring
Protopics KIS Het individueel behandelplan. Kenmerken Het zorgplan is gemaakt door Protopics en is een integraal onderdeel van Protopics KIS. Het zorgplan.
Bijeenkomst Contactpersonen NAH 3 februari 2011 Het kan Anders! Hoe kan minder meer worden voor de NAH cliënt?
Welkom op de Ouderavond M3 04 oktober 2012 J. de la Fuente Pozo - Laagcoördinator F. Veenendaal - Conrector M. Memelink - Decaan D.van Buren en S. Youssef-
1 1 ZO ZEIST Bouwen aan Brieven Juni Programma Welkomstwoord Dennis Vork (Afdelingsmanager Publiek & Dienstverlening) ‘De.
Kwaliteit van Kankerzorg in Nederland
Mijn antwoord op jouw vragen is dat Ik de schepper ben.
Digitaal Vrouwenplein Drenthe
Medewerkersonderzoek
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
Lessen 17 / 40 De mensen die recent lessen hebben gevolgd hebben deze beoordeeld op 4 aspecten. In de getoonde grafiek steekt 1 aspect negatief af t.o.v.
Bij wie ben je welkom met vragen over alles wat digitaal is? En hoe zorgen we dat de belangen van digitale consumenten gehoord én behartigd worden? We.
Welkom bij de startbijeenkomst van het leertraject Gastvrij in de Zorg
IMAGO ZORG CONSUMENTEN 2013
Ondersteuningsmogelijkheden vanuit FCB in 2015 Voor de regionale samenwerkingsverbanden Kinderopvang en Beroepsonderwijs Tineke Walstra, Thema-adviseur.
Programma EFMB bijeenkomst 17 december 2014
Welkom bij de startbijeenkomst van het leertraject Familievriendelijk werken.
Transparantie en prestatieverbetering in de corporatiesector
Klanttevredenheid: 8,6 Eerste halfjaar 2015 Op basis van 174 respondenten.

Cliënttevredenheidsonderzoek 2013 Praktijk van Iersel Gemaakt door: Drs. J.H. van ’t Hoog 15 november 2013.
Great Place To Work ® © Great Place To Work ® Institute Nederland, 2009 VGN voorlichtingsbijeenkomsten 11 november november november 2009.
1 Strategische benchmark GGD. Programma Welkom stuurgroep lid Toelichting op de strategische benchmark -Achtergrond Ingrid Coenen (intern PL) -Inhoud.
Organisaties helpen beter te presteren door inzicht te geven in essentiële feedback van hun medewerkers, cliënten, hun ouders/ vertegenwoordigers en vrijwilligers.
Oudertevredenheidsonderzoek:
Transcript van de presentatie:

SAN Thema bijeenkomst Klanttevredenheid 28 februari 2012 Kim Smid & Noor Holst, MediQuest Jan Benedictus, NPCF

Agenda 10.30 – 10.45 Kennismakingsrondje 10.45 – 11.30 Benchmark meting 2011 Kerncijfers Nieuwe functionaliteiten Eerste resultaten kiesBeter.nl 11.30 – 11.50 Discussie (met broodjes) 11.50 – 12.20 Traject ‘Door Cliënten Bekeken’ Presentatie door Jan Benedictus, Nederlandse Patiënten Consumenten Federatie (NPCF) 12.20 – 12.30 Afsluiting

Kennismakingsrondje Wie ben je en wat doet jouw organisatie op het gebied van klanttevredenheid?

Kerncijfers 9 deelnemende organisaties (via MediQuest) 10 organisaties in de rapportagemodule vergelijkbaar Ruim 50.000 patiënten benaderd Gemiddelde respons: N=16218 en 32,4% - 8 organisaties: 44,2% Hoge score aspect: Bereikbaarheid & Algehele Tevredenheid: 8,3 Aandachtspunt: Informatievoorziening: 7,8

Nieuwe functionaliteiten Meetverantwoording Grafieken exporteren naar PDF Trendanalyse Openbare benchmark Locatienamen inzichtelijk Uitsplitsen van de resultaten

klik hier voor de benchmark module Centrum Medische Diagnostiek Eerste resultaten klik hier voor de benchmark module Centrum Medische Diagnostiek

kiesBeter.nl Resultaten van meting 2010/2011 (MediQuest & Markteffect*) ATAL* Starlet DC LabNoord SHO SHL* HAL Friesland DvU* Star-MDC Gemini Ziekenhuis / ALTD Saltro DC Bernhoven Website toont per SAN lid de scores en N (vanaf 10) Algemene kwaliteit (rapportcijfer) Informatievoorziening Algemene tevredenheid per onderzoek (rapportcijfer) Bereikbaarheid Wachttijden Verwacht: donderdag 1 maart a.s. Gepland: resultaten meting 2011 (gedurende 1 jaar)

Discussie Herken je jouw organisatie in de resultaten? Wat doet jouw organisatie met de resultaten? Hoe worden deze besproken? Welke acties zijn er in gang gezet? Wat kunnen jullie doen aan die aspecten die het laagst scoren? …

Presentatie: Traject ‘Door Cliënten Bekeken’ Jan Benedictus, NPCF