wie de schoen past.. DIDACTIEK student back office docent toetsing 8,7

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Doel van de miniconferentie: Weten waar je op je opleiding over in gesprek kunt gaan mbt het toetsen van taal in totaal. Voettekst.
Advertisements

Digitale toetsen op afstand Bregatha de Gooijer
Conferentie ‘Kwaliteit van studieloopbaanbegeleiding en reflectie’
Geslaagde portfolio’s ? Onze oplossing voor monitoring
Maaike Vervoort & Ellen van den Berg
Blended Learning Maartje Loncke (Maartje
Kom verder. Saxion. Leergang digitale didactiek in een ICT rijke omgeving.
ICT-PORTFOLIO Teun Kaptein NHL
Workshop Meervoudige intelligenties Hoe ben je slim? 2011
`Onderwijsinnovatie die werkt …`
Gebruikersdag Gelukskunde 6 oktober 2009 VAN HARTE WELKOM! Gebruikersdag Gelukskunde.
Etalage bijeenkomst Online Peer Feedback
Welkom Informatiemiddag studiekeuzecheck
E-klas en PAL-student E-klas en PAL-student E-klas en PAL-student Conferentie 21 november 2013 Conferentie 21 november 2013.
Blended learning Over minder onderwijzen en meer leren
Mailoplossingen voor het onderwijs
E XPRESSION WEB maandag 3 december &
Saskia Best HRO – CMD HERFST 2010 Concept Development – 11 oktober 2010.
Radboud Universiteit Nijmegen
Radboud Universiteit Nijmegen
Radboud Universiteit Nijmegen
Voortgangstoets. Doelstellingen Kennismaken met de voortgangstoets De voortgangstoets (algemeen) De voortgangstoets (algemeen) De voortgangstoets bij.
Naam van de Auteur 7 januari 2008 Online Video in de onderwijspraktijk Gebruik van video via internet Pieter Varekamp 23 januari 2008.
ALLE VAKKEN OP HET PLEIN
Domstad Samen deskundiger Presentatie Velon 12 maart 2007 Elleke Verwaijen Paul Veringa.
Good practice Didactiek voor talentontwikkeling
Didactiek en een iPad Carla Upperman Docente Biologie
NIOC 2002 Corrie Huijs 18 april Corrie Huijs en Nico van Diepen Uitdagen en oriënteren op ICT competenties met webdesign E-mission  emotion.
Wat is de meerwaarde van een elektronische leeromgeving?
Portaal Taal en Rekenen & Wikiwijs Ontwikkelen, bewaren en delen met je collega’s John Hanswijk en William Buys.
ICT in het Onderwijs bij TBM
Rekenbeleid Wie gaat wat doen? wiskunde of schoolbreed
1 Afstudeervoorlichting Afstuderen 2 Personen: SLB coach 4-de jaar INF, TI: Stage/afstudeercoördinator INF, TI: A. van Raamt kamer K.1.07 tst (
Het kind als regisseur van zijn eigen kennis
zelfsturend portfolio-onderwijs:
Competentiegericht ontwerpen & ontwikkelen
competentie ontwikkeling en assessment
OBC Bemmel VWO-Excellent. Aanbod Ambitie Aandacht.
Verrijkte Content Helicon Studiedag 2013, Velp John Hanswijk.
Het portfolio van een Educatief Multimediaal Ontwikkelaar
© PHL, Elfde-Liniestraat Hasselt - t | +32(0) f | +32(0) e |
Pilot Economie & Ondernemen Vernieuwing in het VMBO
moderniseren van het curriculum.
Kom verder. Saxion. Kijk op de praktijk! HSN- Brugge -15 november 2014 Maaike Vervoort.
‘Onze ideale school!’ Presentatie Koll Datum: 26 oktober 2010
Toetsbeleid en digitaal toetsen casus HvA
Een digitaal leerplatform
Honoursonderwijs in HBO
saMBO-ICT Conferentie
Gebruik van video in de stagebeoordeling
Ontwerp van constructivistische leeromgevingen met ICT
Lerarenopleiding GezondheidsZorg en Welzijn
PrOmotie digitaal Voor leerlingen van het Praktijkonderwijs.
Computers in scheikunde onderwijs Nataša Brouwer en Wolter Kaper AMSTEL Instituut NVON Congres 2002.
Tip 7: wissel je werkvormen af
We hebben de tools en de kennis! En nu naar een hogere effectiviteit en didactisch verantwoorde inzet! AudioVisueel Centrum | ICT Services.
Presentatie audit SDV Inhoud handleiding audit. Presentatie audit SDV Vorm: De opleiding maakt een portfolio waarin zij laat zien dat ze voldoet aan de.
Werken met Blogs 1. Waarom bloggen? 2. Werken met blogs op de MLI.
Inspiratie Blended Learning 24 juni Interactief? Teach what you preach…
thema 2 Bijeenkomst oktober 2015
Bloggen op de Master Leren en Innoveren Netwerkbijeenkomst Studeren naast je werk / Blended learning 2 december 2015 Bartel Dorhout docent MLI
LA intro en overzicht van werkwijzen Master Leren en Innoveren 8 september 2015 Bartel Standaar-Dorhout en Hanneke Koopmans.
Ons leervermogen moet in de 5 de versnelling – maar hoe ? Pim Verheijen NSCU – bestuurslid / oprichter Cap Cloud - online platform voor performance, kennis,
Competentieleren met ICT Pedagogisch-didactische uitdaging voor een krachtige leeromgeving Stephen Hargreaves, MA Lector-onderzoeker onderwijsvernieuwing.
Arial, 38pt/42pt, heading. Tekst Arial, 32 punt Tweede niveau, 28 punt Derde niveau, 24 punt –Vierde niveau, 20 punt »Vijfde niveau, 16 punt Strategische.
Wetenschap & Technologie en zaakvakonderwijs [naam trainer]
Presentatie EduCheck SOML
E-learning in het onderwijs
Geschiedenis 2011 Masterplan ICT
The Future Teacher 3.0.
Transcript van de presentatie:

wie de schoen past.. DIDACTIEK student back office docent toetsing 8,7 meerdere doelgroepen VT – DT - VDT student 8,7 hoge student tevredenheid back office opdrachtgever uit werkveld samenwerken – samen leren stimuleren analytisch vermogen applicaties (naast SCHOLAR) vrijheid in gebruik ‘pull’ & ‘put’ gezamenlijk kennis toegankelijk maken Wordle docent need to know Hot Potatoes toetsing Captivate nice to know Website builder OWE formatief op productniveau Leerlijn conceptenmarkt ‘on the fly’ gedurende onderwijs summatief op competenties portfolio SCHOLAR als portaal presentatie beroepsproducten didactisch concept 4C/ID-model (Merrienboer) Meervoudige intelligentie Casus gestuurd wie de schoen past.. feedback samenwerking taakbenadering (JIT) meerdere zintuigen optimale inzet talenten Etalagebijeenkomst Een digitale leeromgeving met HAN-Scholar: het onderste uit de kan! Presentatie De heer P. (Paul) Jacobs, coördinator/docent De heer Drs. W.(William) de Kaste, docent en opleidingscoördinator Opleidingskunde Datum Woensdag, 13 oktober 2010 Tijd 16.30 – 18.00 uur Plaats HAN Campus Nijmegen, Kapittelweg 33, lokaal B. 3.01 Doelgroep Docenten, studieloopbaanbegeleiders, lectoren, instituutsdirecteuren, managers en beleidsmedewerkers van de HAN Casus uit het werkveld invloed op ‘probleem’ (variatie) rol opdrachtgever adaptief

Een digitale leeromgeving met HAN-Scholar: “het onderste uit de kan!” Wie de schoen past… Een digitale leeromgeving met HAN-Scholar: “het onderste uit de kan!”

William Paul Docent Docent

Doel U kunt de keuzes van opleidingskunde voor de inrichting van de HAN-Scholar site herkennen.

Programma Didactiek Student Docent Back-office Toetsing

De ‘live’ omgeving op SCHOLAR https://online.han.nl/sites/7-edu-ok-70641/okvd1%20en%20okvdf1%202009-2010%20ontwerpen%20van%20leerarrangementen%202%20(periode%201%20en%202)/default.aspx

Video opnames gesprek opdrachtgever naar site

Bronnen sites http://hotpot.klascement.net/ http://www.wordle.net http://www.adobe.com/products/captivate/ http://www.nederlandstaligesoftware.nl/webdesignsoftware.html sites http://site.han.nl/educat/opleidingskunde/kesseler/index.html http://www.hancompetens.nl/ict/

nieuwe casus Techoship zie: www.techoship.nl