De Help Desk van het Rijksregister (1) Maakt deel uit van andere projecten van de MPM IB.05.00 De dienstverlening aan de klant verbeteren Samenstelling.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
KLANTTEVREDENHEIDSONDERZOEK PM BELASTINGADVISEURS
Advertisements

Sociaal infopunt- sociaal huis •Elke gemeente/stad is verplicht om een sociaal huis uit te bouwen Decreet Lokaal Sociaal beleid.
Onze kernwaarden.
Welkom op de Wmo ledenbijeenkomst W. Kuiper, lid directieraad VNG 29 maart 2006.
7 december 2011 Modernisering van de bevolkingsdiensten O pneming van de geboorten door gemeente van gebeurtenis in het Rijksregister. Naar een volledige.
HET IN OVEREENSTEMMING BRENGEN VAN HET RIJKSREGISTER MET HET BESTAND VAN DE AFGEVOERDEN GEHOUDEN DOOR DE KRUISPUNTBANK VAN DE SOCIALE ZEKERHEID ADVIES.
Maatschappelijke Baten van Basisregistraties Project van de Stuurgroep Werkend Stelsel Serious Ambtenaar 2014 Ambassadeur worden van hergebruik.
OCMW Kortrijk Opvolging medische zorgen E-carmed Provinciale ontmoetingsdagen, voorjaar 2012.
DSH : praktische afspraken Leuven 2 februari 2009.
Richtlijnen met betrekking tot de verwerking van de betalingen in PLDA
EMCS Helpdesk Registration
Brochure werking Informaticadienst. Melden computerproblemen •Typ in de verkenner of de internet explorer het volgende adres:
VoIP in de praktijk Voor.
Inforum Welkom Dit is een automatische voorstelling Gebruik de toets ‘Page Up’ of ‘PgUp’ van uw klavier als u sneller vooruit wil gaan. Gebruik de toets.
…We onderbreken even uw programma voor een speciaal bericht…
1 De rechtenverkenner: een hefboom voor het lokaal sociaal beleid in Vlaanderen Steven Vanackere Vlaams minister van Welzijn, Volksgezondheid en Gezin.
RSZ-ONSS Studiedag DMFA - 11 maart DMFA-ondersteuning via Internet R. Van Lerberge, SmalS-MvM.
Presentatie commissie bestuur en werk van 22 mei Stand van zaken vormen klantcontactcentrum.
De Utrechtse Servicenormen
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
Waarom op afstand samenwerken? Omdat het ….. Ronald Scherpenisse Information Worker Microsoft B.V.
Oplossingen in Training & Opleidingen voor ons distributie kanaal.
Beheer van gebruikers en groepen lancering DSH Leuven 2-feb-2009 Jan Vangrinsven.
Voorontwerp van wet “Diverse bepalingen”, hoofdstuk “Administratieve vereenvoudiging” Deel “Rijksregister”
Continurooster ?.
De Help Desk van het Rijksregister (1) Ter herinnering : Maakt deel uit met andere projecten van de MPM IB De dienstverlening aan de klant verbeteren.
Geïntegreerde integriteit: hoe werkt u daaraan?
Welkom op de ouderavond van klas 3
de ouderbetrokkenheid vergroten
7 december 2011 Aangifte van adreswijziging via “mijn dossier”. Stand van zaken op 31/10/2011.
101° MicroGourmet EXTRA CARE.
Nieuwe encyclopedie van de Vlaamse Beweging Frankie Schram 1 Nieuwe encyclopedie van de Vlaamse Beweging Werken met een webstek Fr. Schram 26/02/2000.
E-loket Landbouw en Visserij
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Incident & Probleem management
Klachtenbeheer binnen de FOD P&O
Hoofdstuk 9 Het ontwerpen van functies
Partnerschapsovereenkomst - Nieuws. De omzendbrief Op 7 december verstuurd naar de Beleidscel Aanvraag om praktische informatie Teruggestuurd op 18 december:
Camerlinckx Tim Papp Stijn Vermeerschen Wouter
Dienst Ondersteuningsplan Oost-Vlaanderen VOORSTELLING VAN DE WERKING.
KIVI Speurwerkprijs ‘Noodzaak van innovatie in de gezondheidszorg’ Prof.dr.ir. Theo de Vries 16 december 2003 KIVI Speurwerkprijs 2003.
VAC Brugge Jacob van Maerlantgebouw WG-Facilities 1 december 2011.
User management voor ondernemingen en organisaties
Agence fédérale pour la Sécurité de la Chaîne alimentaire Heffingencampagne 2008 Aline DEWORME Federaal Agentschap voor de Veiligheid van de Voedselketen.
Web Intake Systeem een uniek gemeentelijk project.
Je levensreis.
© Osito 2004 Door Barbara Obst Enkele integratiescenario's ter illustratie van de mogelijkheden van Wimba voor het taalonderwijs.
Standaardmail voor downloads Project Voorstelling –
Presentatie Woonservicepunt (WSP)
KWF Ze zamelen geld in voor mensen met kanker. Heel veel mensen willen er mee helpen. En sommige doen het ook heel goed met de opbrengsten van bijvoorbeeld.
Nieuwe wijze van overleg met de gebruikers van het RR Christiane Rouma
Zijn uw patiënten tevreden over uw bereikbaarheid?
22/10/2014 Business Case ADIB : Naar een 100% klantgerichte organisatie.
Drie Vlaamse weblogdiensten doorgelicht Perl, RSS en een beetje geduld Maarten Schenk 23/09/2006.
Hoe toegang aanvragen ?.
ADVIESCOMMISSIE MILIEUBEHEER SOEST 1980 – 2005 Postbus 2000, 3760 CA Soest. Geachte heer, mevrouw, Hierbij hebben wij het genoegen.
Contact center bij noodsituaties
Facet De beveiligde site en de beheerder Facet.
Beheer Elkey externen Jeroen François Security Manager.
Het integratieprotocol Werken met een auditieve beperking Zin?Ja! Sessie 16 april
Evaluatie Huis van de Mechelaar. Cijfers Huis van de Mechelaar Totaal # bezoekers sinds start nieuwe werking: Totaal # afspraken afgehandeld sinds.
21 oktober 2015 Gebruikerscomité Servercertificaten Problemen en oplossingen Eric Roelandt.
Presentatie online- ledenadministratie Oud Limburgse Schuttersfederatie.
Social work Week 2.
Producttraining voor het vastelijnabonnement van ACN
Deelnemersdag ROAD 2016 Meet en greet leveranciers
26/10/2016 Stand van zaken betreffende de nieuwe organisatie van de Algemene Directie Instellingen en Bevolking.
8 TIPS & TRICKS VERBETEREN IMPLEMENTATIE TZB
Webinar SharePoint Standaard Werkstromen
Wij willen als gemeente/organisatie X onze klanten centraal stellen
Transcript van de presentatie:

De Help Desk van het Rijksregister (1) Maakt deel uit van andere projecten van de MPM IB De dienstverlening aan de klant verbeteren Samenstelling van het team (waarvan alle leden afkomstig zijn van het RR) - Projectleider : Johan Billiet, Call Center Manager : Katy Boninsegna (fr), Supervisor : Elisabeth Petré (nl) en Call takers : Anita Vandermosten (nl), Annick Geeraets (fr), Isabelle Ingrosso (fr) en Peter Slootmans (nl) 1 reservelid: Françoise Leblanc (fr). Het team heeft,met het oog op het bedienen van de telefoon, 2 dagen opleiding gekregen bij het OFO, en een halve dag in elke dienst voor dewelke de HD begint: externe betrekkingen, bevolking en identiteitskaarten De HD vangt dit jaar aan met twee diensten. In 2006 zouden de andere diensten van het Rijksregister er moeten aan toegevoegd worden, en vervolgens de anderen diensten van de ADIB.

De Help Desk van het Rijksregister (2) De Help Desk bevindt zich op de 5de verdieping van het Atriumgebouw, Koloniënstraat 11(lokaal 507). Het enige oproepnummer is 02/ Zeer binnenkort zal de dienst uitgerust zijn met de ACD- technologie (automatische verdeling van de oproepen) en IVR (interactive voice response ) :bijvoorbeeld, taalkeuze of keuze van de dienst voor dewelke de klant een vraag heeft) De Help Desk neemt de telefoonoproepen op en beheert eveneens de box van het Rijksregister. Ziehier het nieuw adres: de berichten die verstuurd worden naar de oude adressen en zullen rechtstreeks gericht worden naar de nieuwe

De Help Desk van het Rijksregister (3) Wij hebben de keuze gedaan om te werken met een programma voor het opnemen van ticketten.Dit Zweeds programma ARTOLOGIK werd geïmplementeerd door een firma uit Waver, IT Nova, die reeds gekend is bij de Civiele Bescherming, bij Mevr. Sporgitas en weldra bij de Dienst Vreemdelingenzaken. Elke aanvraag geeft aanleiding tot het aanmaken van een ticket : 3 mogelijkheden : Het ticket wordt onmiddellijk afgesloten als de vraag een onmiddellijk antwoord krijgt. Het ticket blijft open gedurende de tijd die nodig is om opzoekingen te doen voor moeilijker vragen. Het ticket wordt toevertrouwd aan een tweede lijn die in elke dienst aangewezen is voor het beantwoorden van de moeilijkste vragen. Elk ticket zal gearchiveerd worden en er zal een FAQ ontwikkeld worden teneinde voortdurend de efficiëntie van de HD te vergroten.

De Help Desk van het Rijksregister (4) Het team van de Help Desk is er om u te helpen. De gebruikers van het RR helpen om de vragen die ze stellen, te beantwoorden Op elke werkdag, tussen 8.30 en 16.30, een optimale toegankelijkheid mogelijk maken. De verschillende diensten helpen om zich beter te concentreren op de belangrijkste taken van hun functie. Dank bij voorbaat aan de gebruikers van het Rijksregister voor het vertrouwen dat ze ons hierbij zullen schenken. Dank aan de diensten voor de medewerking die ze ons verlenen teneinde van de Help Desk het uitstalraam te kunnen maken vooreerst van het RR, en vervolgens van de ADIB.