Gezamenlijke vormgeving van verwachtingen en experiences Toegenomen netwerk van competenties, Inclusief consumenten communities Uitgebreide onderneming.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Veranderen op gezamenlijke en eigen kracht
Advertisements

QUICK SCAN OP KWALITEIT EN EFFICIËNTIE VAN DE SERVICES
Business mapping Business model canvas.
Menselijk kapitaal van uw onderneming
CREATIVE MARKETING WC 6, jaar 2, Winter 2008 Business case en belevenisconcept Experience Economy Saskia Best.
Uw medewerker in de schijnwerper Regie op de Zaak John van Hoof algemeen directeur Tinguely Netwerk.
© ReputatieKoning.nl. The Online Marketing Game Has Just Changed Your Company Name / Branding.
Het bereiken en vasthouden van de verzekeringsconsument Prof.dr. Ed Peelen.
Marktonderzoek in mobiel Internet Een onderzoek naar de belangrijke factoren van mobiele Internet diensten en de mogelijkheden voor marktonderzoek Colloquium.
Samen innoveren: duurzaam samen
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Definities Algemeen Innovation is the process by which an invention or idea is translated into the economy   An innovation is an idea, practice or object.
Nieuwe media: instrumenten in de kenniseconomie Van vinken naar vonken Hans Mestrum Trendwatcher
H7: Productmanagement.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
LIEN VANDERVELDE CRM VS. SCRM. INHOUDSTABEL 1.Marketing 2.Feedback 3.Sales 4.Service & support.
Drie strategische hoofdgebieden ('werelden')
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
ICT & Organisatie 3: Business Applications
E-Team 2004 de midoffice binnen de e-goverment architectuur Corné Dekker, informatie-architect e-government Overheid & ICT, 29 april 2004.
Marketing 1.1 Introductie 12 november Marketing Wat is marketing? Schrijf voor jezelf 5 kernwoorden op die te maken hebben met marketing.
CREATIVE MARKETING WC 2, jaar 2, Winter 2009 Waardecreatie en Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2009 Stadia bij Belevenisconcepten, Business case en Belevenisconcept Experience Economy.
The Commons Game. Prinses op de ERT Bespreek de volgende punten in 4-tallen: 1. Het spel Was het gedrag van de spelers succesvol? Is er een winnende.
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 11 - Google I-C1#, datum.
Energie ....
Innovatie-gunstig Johnson & Johnson
Business Marketing Management
Het Vlaams innovatienetwerk 8 oktober 2009 EFRO-Seminarie Prioriteit 1 ‘Kenniseconomie en Innovatie’ Annie Renders - IWT VIN Coördinator
Sjiera de Vries Lector Sociale Innovatie en Verscheidenheid Sociale Innovatie.
The Quality Businesses Network Ruud Vlek en Kees van Oosterhout.
Digitalisering vd voedselketen
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Winter 2008 Co-creatie Experience Economy Ayman van Bregt.
Bedrijfsnaam BEDRIJFSLOGO. FEITEN EN ONTSTAAN Aantal medewerkers Locatie Vestiging 1 Vestiging 2 Vestiging 3 Ontstaan Opgericht in het jaar.... Opgericht.
2009 Aberdeen2010 Hamburg/Husum 2011 DK / A’Dam Toekomst? Pitch Offshore wind Allard van Dijk – NV NOM – 30 juni 2011.
Waardetoevoegende netwerken
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Initiatief doelen standaarden systemen waarden empowermentcreativiteit visie Intern Extern Flexibiliteit Controle De essentie van de ontwikkeling van medewerkers.
Boekhouding H2 Financiële feiten Logistiek supervisor.
Eberhard Dijkhuis | Dijkhuis Aannemersbedrijf. Duurzame aannemer Duurzame aannemer ?
Steven van Belleghem. - Inspirator bij B-Conversational - Frequente spreker op congressen en binnen bedrijven. - Business coach en geeft advies omtrent.
Vakmanschap is Meesterschap Samen Leren in Meesterschap
ZorgSaam Kliniek Hulst. Ontstaan ZorgSaam Kliniek Hulst ± 1986: Politieke belofte bouw dagbehandelingsunit bij de polikliniek Hulst. Wens om huisartsenpraktijken.
Business Model You Wie jou helpt (Key partners) Wat je doet
INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen INHOUD VoorlichtingDemonstratieOpleveringVragen.
Werken in een arbeidsorganisatie
Cluster- en ketenonderzoek Gemert-Bakel uitgevoerd door: gemeente Gemert-Bakel i.s.m. BKG Bart Janssen Thema-avond BKG – 15 oktober 2015.
Johan Krijgsman (Nictiz) Grafisch werk door Roel Schenk (Nictiz)
Hoofdstuk 1 Wat is marketing? § 1.1De betekenis van marketing § 1.2Commerciële economie of marketing? § 1.3Het marketingconcept § 1.4 De rol van marketing.
Versneld van Proof of Concept naar Volwassen Product Wrap-up: doelen terugblik evaluatie vooruitblik.
Internationale marketing
De enige constante is verandering. Initiatief voor FESPA Nederland past in ontwikkeling van verandering Samen maken we de markt van visuele communicatie.
Synergy Enterprise waar het voor bedoeld is!
Sturen van infrastructuren – de publieke waarde(n) van netwerken
DE LEAN STARTUP HOOFDSTUK
Internationale marketing
Marktanalyse.
Kluwer The end of Publishing
HOE OPTIMALISEER JE DE (B2B) CUSTOMER JOURNEY?
Welkom FM/HIB Wie interesse in ondernemerschap?
Menno Jansen, programmamanager Zorginnovatie
OPENINGSCASE: PNC-banken en enterprisetoepassingen
Design Thinking Immo Dijkma
Marketing Week 7 les 2 Extra: Omzetberekening ‘Kledingwinkel’
In het verleden moesten ondernemingen een afweging maken tussen de omvang en de reikwijdte van hun informatie. Internet en universele standaarden voor.
Hoofdstuk 4 Hoe presenteer ik me in de markt?
WORLD INSURTECH REPORT CAPGEMINI VERSCHAFT TOEKOMSTGERICHT PERSPECTIEF
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Customer service & Relatiemanagement
Transcript van de presentatie:

Gezamenlijke vormgeving van verwachtingen en experiences Toegenomen netwerk van competenties, Inclusief consumenten communities Uitgebreide onderneming Het bedrijf en zijn zijn supply ruimte Plaats van Innovatie Product ruimteOplossings ruimteExperience ruimte Plaats van Competenties Experience Netwerken Experience Personalisatie Experience Integratie Experience Innovatie Solutions Innovation Product Innovatie Supply Ketens Systeem Integratie Leverancier Netwerken Source: Pralahad & Ramaswamy,

Primaire arts Patienten in soortgelijke omstandigheden Fabrikant pacemaker Eerstehulp- diensten Dienstdoende arts in ziekenhuis elders Scan en diagnose kliniek Medische specialisten Patient Cardiac pacemakers en de patient co-creatie-ervaring

het Experience co-creatienetwerk Gepersonaliseerde en ge-co-creërde experiences = Unieke waarde Producten Marketing kanalen Diensten Klanten Touchpoints Netwerk van vele bedrijven Experienceomgeving Consumentencommunities Nodal bedrijf 1. focus op klant XP.2.design tweezijdige processen.3.voedt klant communities.4.gedraag als nodal bedrijven 5.bouw strategiesch kapitaa en leer van iedere klant interactie met het bedrijf Pralahad ramaswamy 2004