Grote Rekendag 2013 Versierde poorten.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ontdekzondag 2013 Kerk vol kleur
Advertisements

Hoorde je ook net de bel? Heeft het secretariaat zich vergist? Het is toch nog maar tien voor drie? Toch niet… er is geen vergissing… Vandaag is het 5.
Themadag J&O 2013 Workshop nr 7: Behouden 45+. Inleiding Presentatie workshopleider Voorstelronde deelnemers Groepsdiscussie/gesprek Samenvatting.
HGW en gesprekken met leerlingen
Identiteit is geen kwestie van kiezen, maar van delen. SOPOW, 31 oktober 2012 Vereniging Openbaar Onderwijs.
Daar bij die molen Die mooie molen. Daar bij die molen Die mooie molen.
Milieuzorg Op School FOCUSGROEP visie en standpunten leerkrachten 2 de graad.
Kleuren om (van) te snoepen
Indische nostalgie…….
Kunst omdat het moet… Mijn Droomhuis Bianca Niessen MV1C
Vastenbezinning 5 maart 2012 Welkom.
Medmec04 Engagement Les 2. agenda teams vormen maatschappelijk thema bepalen ontwerpprocedure opstellen dummie procesverslag.
Wij gaan op reis met ……… Lot.
Hoera, Sinterklaas is weer in het land ! Zaterdag kwam hij aan in Almere Het was een feest !
Nationale Rekendagen 2006 Opening Marjolein Kool Hogeschool Domstad Volgens Bartjens De Professional.
Grote Rekendag a minor problem Vincent Jonker, fi Leo Prinsen, ipabo.
natuurlijk in tienen 1.de eerste les 2.wat wil je later worden en wat is er van je geworden? 3.juffen en meesters kunnen niet meer rekenen: is dat waar.
W AT ALS …. S EKSUELE EN RELATIONELE ONTWIKKELING Groep 10 Gedrags-en maatschappijwetenschappen Isabelle Rots.
Slagwerkproject 2009 op locatie Brouwerskamp Op maandag 29 juni gaven Erik van der Kolk en Tim van Klompenburg demonstraties op slaginstrumenten met uitleg.
Functionaliteit en decoratie Interactieve les 17 juni 2009 Gemeente Museum Den Haag Leo van Rutten – rk basisschool De Fontein.
School-kerkdienst 27 januari 2013 School-kerkdienst m.m.v: Dhr. Paans, Burgum De Huisband Leerlingen CBS De Fontein “Als U het zegt…”
MEDIATiON (obs De Sleutel) Leerlingen uit groep 8 worden ingezet als mediator. Elke leerling is een viertal keren per jaar aan de beurt. In tweetallen.
Zelfstandig werken Groepen 3.
Hij komt, hij komt…….. En daar is hij dan eindelijk! Sint en zijn Pieten komen aan op de Ammanschool in een heuse…..cabriolet!
Schoolplein Bouwvergadering dinsdag 26 november 2013.
Handelingsgericht Werken
Boerhaaveplein. Van wie komt de vraag om een aanpassing van het plein?  Van buurtbewoners met kinderen  Van buurtkinderen  Van schoolkinderen  Van.
Startdag Fondsenwerven? Hoe doe je dat? Het geld ligt op straat…
 3SIGN  Studievereniging tegenover studentenvereniging  Uitleg over gehouden enquêtes.
Voor de buurt door de buurt De Linie vormt een klein wooneiland in een zich snel ontwikkelende omgeving. Gebouwen blijven verrijzen om ons heen en we mogen.
Presentatie resultaten monitor landelijk versus lokaal maart 2014.
O.B. PWA Beu sichem I 6 november straks krijgen we een mooie frisse school.
Kerstproject 2011 Vertel Het Maar
Schatkist Ouderavond.
Leren over symmetrie via dans
Kerstproject 2011 Vertel Het Maar
13e Grote Rekendag 2015 Doe jullie handen maar omlaag.
Dialoog School Hoe kunnen we aankomende leerkrachten opleiden tot deze nieuwe didactiek?
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Kerstproject 2011 Vertel Het Maar
James Bond wandelt door een park...
I am and … a teacher a teacher educator. I ampassionate learning unique caring online understanding discovering curious not alone inspired creative.
Masterplan muziekonderwijs Limburg. Wie is DOOR! Samenwerking tussen: Provincie Limburg: Huis voor de Kunsten Limburg Sien.
Creëer een positieve talentspiraal werken met kinderen met autisme spectrum stoornis in de klas.
Lein Goudzwaard Leesconsulent Bibliotheek Zuid-Hollandse Delta.
Maakt jezelf heel gelukkig
Wetenschap & Technologie Boomgaard, 14 september 2015 Monica Wijers, Liesbeth van de Grint, Vincent Jonker.
Maak foto’s van kinderen die tegenstellingen uitbeelden. Opdracht: 1. De kinderen gaan in tweetallen een tegenstelling bedenken die zij willen.
Pilot kennisbasis rekenen- wiskunde Hogeschool iPabo Vahap Duman, docent rekenen-wiskunde Ronald Keijzer, lector Rekenen-wiskunde
Tekenen in zicht DEEL 1 HOOFDSTUK 2 Structuur DAL/RvP 2014.
GRAMMATICA BLOK 1 T/M 4 Uitleg en voorbeelden Woordsoorten Basis leerjaar 4.
Koningsdag.
De Amerikaan: Ik ben trots op onze CIA! Die weten al wat er in de wereld aan de hand is, voordat het gebeurd is!
Zie de maan schijnt door de bomen
Het 24 spel.
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Goede vrijdag Lucas 23:44-48 uit De Bijbel in Gewone Taal “Om ongeveer twaalf uur ’s middags werd het opeens donker in het hele land. Drie uur lang bleef.
Een Bodem Vol Verhalen.
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Welkom, het is fijn om jullie hier vandaag allemaal te zien
STYLING les 3 , 4 en 5 KERSTBOOM VERSIERING
Origami 1.
Iedereen heeft z’n eigen locker om
Waar kies je voor We lezen en vertellen deze Veertigdagentijd de weg die Jezus gaat door de dood heen naar het leven en horen met Pasen dat het graf leeg.
HOE KOMT EEN IDEE IN JE HOOFD?
Eens / oneens ALS VERKOPER MOET JE GOED KUNNEN REKENEN
voorbeeld volgende bladzijde terug
Meetkunst Een verbinding tussen beeldende kunst en meetkunde
Eens / oneens ALS VERKOPER MOET JE GOED KUNNEN REKENEN
Transcript van de presentatie:

Grote Rekendag 2013 Versierde poorten

Feestbogen

Pretparken

Kunst

Suggesties voor de leerkracht Vertel de leerlingen over de Grote Rekendag. Die gaat over spelen en feest. Daarom gaan we een feestelijke poort voor die dag. U vertelt de leerlingen dat zij voor de versiering gaan zorgen. Om ze daarvoor wat inspiratie op te laten doen, bekijkt u de drie dia’s met versierde poorten. U vraagt de leerlingen: Of ze de poorten mooi vinden, Of ze kunnen zien waarvoor de poorten versierd zijn, Of zij ideeën hebben over het versieren van de poort voor de Grote Rekendag. Dan geeft u leerlingen materialen om een deel van de versiering te maken. Met dank aan Sylvia Eusébio (Hogeschool iPabo)