De jeugd van 2012. Even voorstellen Facebook Jong & Je Wil WatJong & Je.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Wij vertegenwoordigen SLIDEPLAYER.NL
Advertisements

Generatie Einstein Inez Groen
‘Goeiemoggel tis uit’ - Nederlandse jongeren leven online Juli 2008.
Moderne lectuurverspreiding via Daisy en internet Bert Paepen (Pyxima)
sociale media: de nieuwe realiteit
Samen werken aan inzetbaarheid en mobiliteit 1. Grote veranderingen • Jeugdzorg heeft te maken met grote veranderingen: • Transitie • Gemeenten worden.
Mediawijsheid.
Hoe plaats ik een foto van mezelf op het internet?
Voorbeelden van innoverende toekomstige techniek bij C-Leren?
Samen toch apart Stap voor stap
Jongeren en het internet
Verborgen vormen van pesten
Waar zijn jongeren mee Bezig?
SOCIAL MEDIA & KERK moeten we dat allemaal maar leuk vinden?
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Branche-analyse Boekenbranche
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Het Horizon College en R.O.C. van Amsterdam heten u van harte welkom
Digital Natives vereisen een herontwerp van het onderwijs
INSTROOMPROCES VAN OUDERE WERKNEMERS 1 Inge Geerdens CVWarehouse NV.
Mediawijsheid in de Leidsebuurt
we are young so let's set the world on fire we can burn brighter than the sun.
SaMBO ICT Conferentie 19 januari 2012 Vertrouwelijk.
Het klaslokaal 2.0.
Voor die jongeren die denken alles te weten…
De nieuwe professional. Generatieverschillen? Kenmerken van De Nieuwe Professional Nu zo rond de 18 jaar Digital Native Altijd online Leert online Communiceert.
Hoe doe je dat? Actief Zendingswerk
Project SOCIALE MEDIA Samen uitzoeken op welke wijze de sociale media werkt, geregeld is, wordt gebruikt…..
Ouderavond Veilig Internetgebruik, thuis en op school!
Update nodig? test je eigen mediawijsheid. Wat is‘bloggen’?
Social Media en Internet “webweerbaarheid”
Marketing & Communicatie Barry Jung & Alexander van der Mije.
de ouderbetrokkenheid vergroten
Goede campagne - De domste student van nederland
Middengebied Vlissingen. Wie Zijn Wij? Jongeren uit het Middengebied Wij werken samen in en voor onze wijk Zijn ontstaan vanuit het BOS-project.
Personal branding jongeren Recrutering 2.0
Clubmiddag 16 april 2013 Ruud Vloeimans 2013 © R.P.Vloeimans, Amstelveen, Netherlands.
Woensdagochtend presentaties 2012/2013 Woensdag 17 oktober 2012 Overzicht Sociale Media.
Wat is facebook eigenlijk? Facebook is een nieuwe manier van communiceren. Facebook is snel – vroeger ging dit met de post en kon wel dagen duren Online.
Hoe kun je iemand anders worden, als je jezelf wilt zijn?
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Communicatie Silke en Mireille.
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Een leerlijn mediawijsheid groep 5-8.
Kwalitatieve Leadgeneratie
Stichting Signaalkampen
KETELMANIA NAJAARSACTIE 1 oktober – 31 december 2014.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Voorbeeldpresentatie voor in het basisonderwijs
FEEDBACK DATINGSITE LINKEDIN SAMENWERKING STANDAARDISATIE IN AANBOD MATCH OP COMPETENTIES EN LEERDOELEN WEDERKERIGHEID ONLINE VERSUS OFFLINE.
InleidingInleiding Internet… wat is dat ?. InleidingInleiding Internet… wat heb ik daarvoor nodig ? 1. Een computer (uiteraard) 2. Een modem Waarvoor.
S OCIAL N ETWORK- I T Stefan, Inge, Fatemeh, Chris & Mark.
Altijd online!.
Goede tijden & Slechte tijden. T-Mobile - Wendy’s wereld Doel: T-Mobile is een cross media campagne begonnen om het mobile internet gebruik onder jongeren.
UBA = Bibliotheek van de UvA 1 centrale bibliotheek Bijzondere collecties 20 bibliotheken bij faculteiten, sommige onder facultair bestuur.
Een nieuwe arbeidsmarkt Social media Marcel Burger van Burger Support.
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Internet training 2015 gevorderden wat willen we met de website Info delen Passie uitdragen Leden werven...
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
2 Vier stellingen; Rode duim; Groene duim, 3 Stelling 1 Je stuurt via Snapchat een foto van jezelf met weinig kleren aan. Je vriend(in) slaat die foto.
John Hanswijk Theater Paars | 29 januari 2015 Mediawijs met Digiveiligheid en Social Media (VO & MBO)
Veilig Online. Wat als Facebook een dag niet werkte?
Muzieklandschap Doel van deze module Een schets van het werkveld creëren aan de hand van relevante voorbeelden en veranderingen in de muziekindustrie.
Het bestuur van de Vrienden van de GSR:
Les: Online Marketing Keuzevak Marketing.
Digitale documenten woensdag 19 september 2018.
Transcript van de presentatie:

De jeugd van 2012

Even voorstellen Facebook Jong & Je Wil WatJong & Je Wil Wat Website

Stelling Generatie Z is opgegroeid met MSN & Hyves WaarNiet waar

Generatie Y & Z? Generatie YGeneratie Z Opgegroeid met internetWeet niet beter dat er internet is Opgegroeid met CD’s maar ook met downloaden CD? Spotify zal je bedoelen Opgegroeid met Hyves & MSNTwitter, Facebook, what’s next? Mailen met de helpdeskTweetje sturen

5 trends 1. Scheidslijnen verdwijnen 1. Back to basic 2. Sharification 1. Young makers 2. Pic or it didn’t happen

Stelling Voor jongeren is online & offline één wereld. WaarNiet waar

Scheidslijnen verdwijnen “Wat bedoel je met een verschil tussen online en offline?” “Wat bedoel je met een verschil tussen online en offline?” Job – 15 jaar

Scheidslijnen verdwijnen

Back to basic

Stelling Jongeren van nu zijn bezig met zingeving en spiritualiteit als een tegenbeweging op leven op een hoog tempo en een constante informatiestroom. WaarNiet waar

Back to basic