Schrijfvaardigheid met de LTB Fulco Teunissen James Boswell Instituut, Universiteit Utrecht Edith Schouten UTN, Radboud Universiteit Nijmegen
Schrijfvaardigheid met de LTB Hoe: Onderwijs effectiever? Cursisten autonomer?
Schrijfvaardigheid met de LTB Writing in English: 7 weken Promovendi & onderzoekers Onderzoeksrapporten
JBI: Writing in English Blackboard: Online peer feedback MS Word: track changes
Language Toolbox: wat? Vocabulaire: Collocation Sampler Thesaurus AWL, Phrasebank
Language Toolbox: wat? Andere aspecten: Structuur Stijlaspecten Referencing formats
Language Toolbox: hoe? Gebruik: Gerichte opdrachten Zwakke plekken Tijdens bijeenkomsten
Schrijfvaardigheid met de LTB Academic Writing : –Promovendi RU –Doel: verbeteren schrijfvaardigheid –Omvang: 10 x 2 uur –Reader + toegang tot BB met LTB
Schrijfvaardigheid met de LTB Blackboard en de LTB: dubbele toegang –Toolbox is een Content area : Course information Course documents Assignments Communication Staff information Toolbox –Delen van de LTB via Assignments
Schrijfvaardigheid met de LTB Integratie BB en LTB in de cursus –Eerste sessie –Begin elke sessie –Tijdens sessie –Na elke sessie –Eind van de cursus: online evaluatie (INTUIT survey)
Schrijfvaardigheid met de LTB INTUIT survey LTB –Hoe vaak heb je de Toolbox gebruikt? 6x minstens twee keer per week 6x een keer per week 1x een of twee keer gedurende de cursus 1x nooit (?!) - Toegang meestal hoe? 7 via assignments 6 via assignments + direct
Schrijfvaardigheid met de LTB INTUIT survey LTB –Instructies zijn duidelijk –Structuur is duidelijk –Makkelijk te gebruiken –Het is leuk om met de Toolbox te werken –De Toolbox sluit aan bij mijn niveau –Liever de Toolbox dan een boek (7x ja 4x nee) –Na de cursus weet ik hoe ik mijn Engels kan verbeteren
Schrijfvaardigheid met de LTB INTUIT survey LTB “Unfortunately not available after the course is finished”