BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Advertisements

If you want it, come and Get-It !. Inleiding •VLAJO + verhaal •Bankrekening Fortis •De mini-onderneming •Naam,logo en slogan •Organigram •Producten •Leveranciers.
Aanzet tot strategisch denken
Inhoud Algemene Bedrijfsvoorstelling Producten Marketing strategie
Kamer van Koophandel Haaglanden
DILIGENTIA |INTELLIGENTIA Project Diligentia – Will Goderie  Sebastian Schipper[c]  May Bui  Dineke Delst  Maarten Förster
Commercialisatie Fietsen
Klanttevredenheidsmodel van Thomassen
Arteveldehogeschool Office management
Onderzoekscompetentie
Nieuw relatiemanagement / scrm
Beau Mertens & Robert Vanhees
Marketing presentatie
Inkomen les 20 Begrippen & opgave 100 t/m Begrippen Collectieve lasten Geheel van belastingen en sociale premies.
Toegevoegde Waarde Productie = inkomen.
Commercieel jaarplan Commercie:
Basisboek marketingcommunicatie
Ontwikkeld door Anne Coppens en Carlo Verhaar les 11 - Google I-C1#, datum.
Easykitchening. Inhoud Wat is Easykitchening? Hoe zijn we te werk gegaan? Wat zijn de behaalde resultaten? Wat hebben we geleerd?
De Toekomst Marketing.
Aandeelhouders vergadering 20 september Introductie Management Harold ReitsmaCEO Bassam Abdel AlimCFO Ivo Deumens Marketing Manager Mustafa Hawadleh.
Dwaande met je bedrijf Spreker: Auke Algra.
(Naam bedrijf & logo) Lost het product/dienst een bestaand probleem op? 1.1 Zo ja, welke? 1.2 Zo, nee wie gaat dit product/dienst kopen? 2. Waaruit maak.
Detailhandelsmarketing
Marketing H1 Marketing Junior Accountmanager.
 Gegeven door Patricia Cools › Ervaren in communicatie en social media  Deelnemers: max 20 personen › Zelfde niveau op social mediavlak › Persoonlijke.
Marketing College 8 Hoe zat het ook al weer?. Deze week Herhaling stof tot nu toe Aanvullen “Test je kennis” Vragen Antwoorden “Test je kennis”
§ 1.1 Waar kies je voor? De keuzes die je maakt als consument worden beïnvloed door de marketing van bedrijven die producten en diensten aanbieden. © Noordhoff.
Marketing College 3 Het marketingnetwerk.
Hoe stel ik een ondernemingsplan op?
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 5. Social Media II.
Pasta & Go. inhoudsopgave 1. Onderneming 2. Bedrijfsactiviteit 3. Sterke punten 4. Taakverdeling en outsourcing 5. Doelgroep 6. Concurrentie 7. Klanten.
 A-94 A-94.
PERSONEELSMANAGEMENT 2. 1 Onderdeel : 2. Omgeving PPT : 1
Ondernemen moet je doen
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Interactieve Marketing Bob van de Geer & Chrisitian Best.
50.
Opening Crossfit Marketingtoepassingen Vincent Jasper Thomas.
Strategisch Plan Dress for Succes Leiden Inclusief jaarplan 2015.
Opening Crossfit Vincent Jasper Thomas. Inhoud Wat is crossfit Debriefing Missie Visie Doelgroep Concurrentie analyse ( omgeving) SMART 4p’s Promotie.
Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Een start van jouw groene idee In de duurzaamheidsweek klas 11 Februari 2016Jan Paul ter.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Green Banana Ondernemers traject Bijeenkomst 7. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst gedaan?  Huiswerk…  Hoe ging het marktonderzoek?  Liepen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Positionering SEACRET SPA Catherine, Janne & Tessa.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Vernieuwing in het VMBO
V IDEO 1: VERSCHIL ARBEIDER EN BEDIENDE. 2 soorten werknemers ArbeiderBediende Soort arbeidHandarbeidHoofdarbeid Naam van de vergoeding voor werk LoonWedde.
Titel van uw ondernemingsplan Qui volore imagnihillit que la nimolora vellorendemporaecab imperit harum que dolor mint faccabori inveles et fugitibus dioris.
Workshop PR en communicatie. Marketingplan Analyse van de omgeving (SWOT analyse = sterke kanten, zwakke kanten, kansen en bedreigingen) Analyse van de.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
Gemaakt door: Zoë van Aken MCE2D.
Ondernemerschap E43.
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
What will you do to change the
Marktanalyse.
SWOT-analyse = kijk naar de sterke en zwakke kanten in je plan
Financiële planning (deel 2)
Wat en waarom? J. Kamphuis AOC Oost 2017
Hoofdstuk 8 De juiste marketingmix
Examen SPL kerntaak 1 Periode 7 Marketing.
Gepresenteerd door [Naam]
Hoofdstuk 6 Gezocht: leuke, betrouwbare klanten
Hoofdstuk 3 Waarom ondernemen?
Transcript van de presentatie:

BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge Groep 50 Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge Nicolas Verstraete Jonas Vindevogel Sophie Wauters

Inhoudstafel Voorstel van het bedrijf Omgevingsanalyse Markt en klanten analyse Concurrentie analyse Leveranciers analyse Reclame, website, huisstijl Marketing analyse Financieel plan

Voorstel van het bedrijf Naam: Student @ Work Logo Adres: Ter platen 7 , Gent Missie Visie S-bvba

Omgevingsanalyse Sectoranalyse Kijken hoe de andere uitzendkantoren zich vestigen. Hoe een uitzendkantoor werkt Enkele problemen in de branche Toekomst en vooruitzichten van de sector SWOT analyse

Markt en klanten analyse Markt analyse Geografische afbakening Potentiële omzet Ontwikkelingen SWOT analyse Klanten analyse Doelgroep Aankoop bereidheid (enquête)

Concurrentie analyse Situering grote concurrenten Zie google map SWOT analyse Mise en place Flying Service

Leveranciers analyse Niet van toepassing in onze onderneming

Reclame, website, huisstijl Facebook Flyeren Radio reclame Website Trendy en modern speciaal voor studenten Huisstijl Studentikoos Fris en trendy

Management analyse Aandeelhouders Werknemers 6 aandeelhouders Eline Vandenberghe Bedrijfsleider Jonas Vindevogel Bediende Sophie Tavernier Bediende Nicolas Verstraete Bediende

Toekomstig filiaal in Leuven Loon werknemers Jonas V./ Sophie T./ Nicolas V. Bedrijfsleider Sophie Wauters Bediende Anabel D’Hulster Bediende Karel De Vos Bediende Brutoloon: € 2200,00 Persoonlijke sociale bijdrage: € 287,54 Werkbonus voor lage lonen: € 8,18 Bruto belastbaar loon: € 1920,64 Bedrijfsvoorheffing: € 465,28 Bijzondere bijdrage sociale zekerheid: € 18,71 Nettoloon: € 1436,65

Marketing analyse Product Assortiment Levenscyclus Het is een dienst => soort tussenpersoon Assortiment Weekend werk, dagwerk, korte opdrachten ,.. Levenscyclus Zie foto

Marketing analyse Service Via website, kantoor, email en telefoon Merkenbeleid Naam bekendheid via sociale media, flyeren, autoreclame, … Prijs Wij nemen 20% van het loon van de studenten Bijvoorbeeld : 11,5 uurloon = 9,20 euro voor student en 2,30 euro voor ons

Financieel plan Daar zijn we aan bezig. Werken aan de hand van Startkompas