NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk
Inhoud Opdracht Onderzoek Enquete resultaten Doelgroep Idee Concept
Opdracht Slimme tijd voor de zakelijke NS-reiziger Wachttijd nuttig besteden Zakelijke, creatieve en sociale bezigheden in elkaar laten overvloeien
Deskresearch Bronnen: NS site en NS biedt mobiele service aan. Klant is ontevreden over 3 punten: 1.Tarieven 2.Informatie bij vertragingen 3.Geluidsoverlast
Fieldresearch Conclusie Enquête - In de trein wordt: veel gelezen, geslapen en muziek geluisterd en naar buiten gekeken. -Men reist veel icm andere OV. -Men wil: meer zitplaatsen, gratis internet en schone toilettenin de trein
bisDIUV
Doelgroep Zakelijke NS- reiziger Reist vaker per week Is afhankelijk van de trein Leeftijd van 18 tot 65 jaar Vrijwel altijd mobiel bij de hand
Concept Meer duidelijkheid rond vertragingen en overstapmogelijkheden Er bestaat al: - NS mobiel informatie: - alleen na 30 min - geeft geen alternatieven