NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Tevredenheid met behandelaar en behandeling.
Advertisements

23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Communicatieplan. Inhoud  Streeklift  Doelgroepen  Hoe gaan we het aanpakken?  Website ( concept )  Conclusie.
M ET DE TREIN NAAR … Opdracht: Hoe geraken we op tijd in Brussel- Zuid?
LICHT – ZIEN EN LICHTBRONNEN
Live Cameratoezicht "Wij letten voor u op" 30/1/2013
T USSENTIJDSE PRESENTATIE CV202D Milou Remeeus en Laurence Enting.
Gezondheid, versterkt in eigen hand
De wereld draait door Uitzending De wereld draait Door.
Bibliotheek.nl Mobiele App Bibliotheek.nl Jan-Pieter Laauwen 23 maart 2010.
Concept Voorstellen. De Concepten  Website & QR Code  Website & Mobile App  Website & Advertising.
Robin Sinke Dick Moelker Cyrille Rentier Kees Kooiman Puck Peijnenburg
Saleskit digitale mogelijkheden LINDA.. saleskit digitale mogelijkheden LINDA.
Marktonderzoek Wat is een marktonderzoek? Waarom een marktonderzoek?
De drukkerij - Gevestigd in Overijssel; - Heeft 1 kleine offset pers; - Heeft 2 printstraten; - Voornamelijk gericht op zakelijke bedrijven; - Als een.
Altijd meer aandacht 2012 Welkom bij Hutten. Cijfers op een rij ✪ Nationale toonaangevende culinaire dienstverlener ✪ Brabantse gastvrijheid 1929 ✪ Bijna.
Mr. Guide Zoek, vind en vergelijk je avond uit… Human Technology – Hanzehogeschool Groningen.
Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Workshop creatief brainstormen
Pieter Bamps(2 de master CW) Begeleider: Joris Klerkx Promotor: E.Duval.
Startsimulator Startinstructeur – Sessie 1
Henk van Rijssen ROC Midden Nederland Social bookmarking in Blackboard.
Conceptpresentatie Project Emerging Media. In week 9 leveren wij een uitgewerkt concept op rond het thema Dating&Kunst. Promise.
BUSSINSSPLAN Anabel D’hulster Sophie Tavernier Eline Vandenberge
Nederland telt in 2021 volgens CPB 17,3 miljoen inwoners. In 2011 was dat 16,7 miljoen. Het aantal 65– plussers stijgt de komende tien jaar met bijna.
Hoe zelfstandig is verstandig ? Training Interactie Management 23 januari 2003 Saskia van Leeuwen Henk Donker Jan Cauberg.
Cross Mediacampagne Opdracht gever: KLM
Gaat u mee op reis? Sasja van
Welkom bij Projectmanagement
Saskia Best HRO – CMD Lente 2009 Concept Development – 8 mei 2009.
Het alcohol en drugsgebruik in de klas 2C Dit verslag gaat over de enquête die we hebben gehouden op 19 september 2008 op het Scheepvaart en Transport.
OV-fiets OVfiets Proces realisatie nieuwe huurlocaties
2 november 2006 NS Fiets 2 november 2006 Ben van Westing Directeur.
Deel 5 concept Huiswerk Vanuit gekregen visionboard een concept uitwerken. Conceptpresentatie maken = 3 x slides of op papier 50/65.
EMEG Lijst. Opdracht 1.. Inhoudsopgave What? Why? Wat is Musicfrom? Eerste indruk Wat is de succesfactor?
Copyright 2003 Stg Wireless Leiden Welkom in de OBL! Heropening Centrale Start WiFi.
CREATIVE MARKETING WC 3, jaar 2, Herfst 2008 Onderzoek, groepsopdracht en project Docent: Saskia Best.
Enquête.
Ouderen + bejaardentehuizen =
Streetlab Campagne Mark, Sven & Marcel (IAMstreet)
Onze Concepten Met doelgroepanalyse. Inhoud Doelgroeponderzoek en conclusies Uitgekozen concepten Argumenten.
Bezoek Musicfrom.nl Breng de advertenties rondom in kaart.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
The medium is the message
Get a Job! (Werktitel) Mark, Rutger, Thamar, Linda.
Cross Media. Functies binnen team Strategie Voorbereiden van debriefings Op de hoogte blijven van (markt) ontwikkelingen van klanten / concurrenten Adviseren.
Vernieuwing van het bovenbouwonderwijs zonder kwaliteitsverlies
Trends 50+ Spelletjes cv204d Hanneke Monique Moreno Remy Tom.
Hoofdstuk B. Whatsapp Voorwaarden: Beveiligd Heel nuttig Categorie: Sociaal netwerken App Stores: App store: Apple Play store: Android Het gebruiken van.
Project presentatie 1. Even voorstellen - Niek Storm - Manoli Tsigonakis - Kevin de Groot - Boudewijn de Jong.
Personal Travel Assistent Yoeri Hokken CMD2a. Personal Travel Assistent Tijdverdrijf Tijdbesparing.
Project ‘The medium is the message’
Robin Uters Digitale trends & Social Media. Muziek Robin Uters.
Ramòn Janssen –H4B Niels Killaars –H4B © RJNK. 1: Wat is Social Media? 2: De rol van social media in marketing & internetstrategie 3: De sterke punten.
Tik en Tel © Uitgeverij De Klankkast, W. Boots Kenneth Wiersum KMW-Media
Psychologieles 9 lesweek 9 NEARPOD
ARRIVA.NL Pilot Touch&Travel Arriva Nederland Bas van Weele | 26 september 2014.
Presentatie Raadscommissie Verkeer en Vervoer – gemeente Dordrecht
Expertiseteam Toetsenbank 1. Doel van vragen stellen 2. Welke soorten vragen zijn er 3. Veel voorkomende fouten 4. Zelf een vraag maken 5. Zelf een vraag.
2 Dé trend voor de toekomst: biebonderzoek met een smartphone ProBiblio: Daniëlle Koning Ruigrok NetPanel: Kjell Massen.
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Cliënt en mediawijsheid Les 7 digitalisering in de zorg.
WirelessCity Ontdek de mogelijkheden van HP Wireless
Doelgroep: producent van communicatiemiddelen
voedselondersteuning
Sociale Media.
Gasten- of Toeristen informatiecentrum enquête
NS ONLINE SERVICE DE KLANT CENTRAAL EN 24/7 BEREIKBAAR
Minimaal €221,- per maand minder
Transcript van de presentatie:

NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk

Inhoud Opdracht Onderzoek Enquete resultaten Doelgroep Idee Concept

Opdracht Slimme tijd voor de zakelijke NS-reiziger Wachttijd nuttig besteden Zakelijke, creatieve en sociale bezigheden in elkaar laten overvloeien

Deskresearch Bronnen: NS site en NS biedt mobiele service aan. Klant is ontevreden over 3 punten: 1.Tarieven 2.Informatie bij vertragingen 3.Geluidsoverlast

Fieldresearch Conclusie Enquête - In de trein wordt: veel gelezen, geslapen en muziek geluisterd en naar buiten gekeken. -Men reist veel icm andere OV. -Men wil: meer zitplaatsen, gratis internet en schone toilettenin de trein

bisDIUV

Doelgroep Zakelijke NS- reiziger Reist vaker per week Is afhankelijk van de trein Leeftijd van 18 tot 65 jaar Vrijwel altijd mobiel bij de hand

Concept Meer duidelijkheid rond vertragingen en overstapmogelijkheden Er bestaat al: - NS mobiel informatie: - alleen na 30 min - geeft geen alternatieven