1 Maak kennis met CCZAB MSZ. Onze medewerkers Hoe gaan wij te werk en waar halen wij onze kennis vandaan Continu Verbeteren Meest voorkomende afwijsredenen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Telemarketing De 8e Flessenhals 2 Afspraken 10 Telefoongesprekken.
Advertisements

Regie op locatie een middel op weg naar een Goed Leven voor cliënten, Mooi Werk voor medewerkers en een Financieel gezonde organisatie!
Stand van zaken ZH308/309 v9 (EI standaard t.b.v. de nieuwe zorgnota 2014) Pieter Hooftman, landelijk projectleider ketentest, 31 januari 2014.
1 De invloed van de organisatie op het meldgedrag van managers en medewerkers: een kijkje in de keuken Muel Kaptein Transparency International, April 21,
De rol van ouders in de ontwikkeling van alcoholgebruik onder adolescenten Door Elisa De Jonghe Engels, R. & van der Vorst, H. (2008). De rol van de ouders.
Welke stappen worden gezet tijdens de procedure voor het plaatsen van een nieuwe heup of knie Orthopedisch Centrum Máxima, Máxima Medisch Centrum en Zuidzorg,
De hoeden van Edward de Bono
Van uitleggen leer je het meest
Workshop SENS Zwolle, 22 november 2012
Advies AO Wielerbond De Euromasters
In samenwerking met 13 maart 2014.
Filmpje voor servicedesk
Preventief Verzuimmanagement
De situatie september 2007  Werkconferentie met ABC  3 (interim) managers in 4 jaar  Totaal 40 professionals: (artsen/psychologen/paramedi, etc)  Opdracht:
IN DE KLAS Willemijn Gortworst
Melden verzuim en voortijdig schoolverlaten. Waarom onderzoek Lissabondoelstelling terugdringen aantal jongeren zonder startkwalificatie Verkennend onderzoek.
1. Ha André, (...) verrassend en vooral hoopgevend. Kortom, na een periode van grote aarzeling spreekt deze benadering me erg aan. Waar ik echter ook.
Innovatieve werkvormen voor landschap en cultuurhistorie
Gemeente Maassluis Afdeling Dienstverlening. korte presentatie Uitgangspositie Ontwikkelingen in 2005 Een blik op 2006.
The Commons Game. Prinses op de ERT Bespreek de volgende punten in 4-tallen: 1. Het spel Was het gedrag van de spelers succesvol? Is er een winnende.
Integraal onderdeel van Project 3: Leven en geld Cohort Schuldhulpverlening.
Herder Remik en Daan Wij zijn naar de Baloo hoeve geweest En daar gaan we over vertellen.
Clearing & Factoring door Fa-med Amersfoort, 29 september 2014
1 Huisartsenzorg 2014 Zeist, 9 oktober 2013 Marieke Pronk.
Alles over declareren Bijeenkomst Ardennen 14 mei 2014 Ad Vermaas.
Deskundigheidsbevordering gerontopsychiatrie
Workshop Controle 23 oktober 2014
Jeugd GGZ de (administratieve) keten
Wat hebben we gedaan? impact van de gemeentelijke organisatievorm
Actueel Medicatie Overzicht
Stap 2: de basistekst Titel boek: Twitter op je werk~ social media voor interne communicatie Titel hoofdstuk: Nettiquette, codes en gezond verstand Auteur:
Opvallend gedrag tijdens de overblijf
Niet alles wat kan, hoeft
1 Duurzaam aankoopbeleid bij de Provincie Antwerpen Conferentie Duurzame aankopen, POD DO 1 december 2011 Workshop 3: slimme stappen om tot een 'duurzaam.
Les 2: Corruptie D2G, D2F. Planning Wat weten we nog? Lesdoelen Les corruptie Opdrachten Afsluiting.
Focus groep BuSO LOP Gent FOCUS-groep BuSO JAARVERSLAG
Pesten Nee, dat doen wij niet..
Zelfstandig docent: BTW & CRKBO perikelen Utrecht, 4 november 2010 Josien van Breda.
Kostenbewustzijn van patiënten / verzekerden congres Rechtmatige Zorg 1 oktober 2015 Wouter van de Sande – Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en.
Workshop Inspirerend ICT Eric Redegeld & Eline Redegeld.
Praktijk project 5 les 1 Dynamiek in organisatie.
Onderhandenwerk Utrecht 4 maart Financiering onderhandenwerk OHW: Onderhanden werk, de DBC productiegegevens welke op een bepaald peilmoment nog.
Vraag 1 Van deze bijeenkomst heb ik hoge verwachtingen.
Zorgcoöperatie Klaver4you 07 januari 2016 Kantoor Klaver
Monitoring van het Sociaal Domein. Ontwikkelingen  Gemeentelijke monitor Sociaal Domein GGK VECOZO  Regionale monitor R.O.S.D.F.  Landelijke monitor.
De 25 beste ideeën voor een meer inspirerende planning en control Henk Doeleman Jean-Pierre Thomassen.
Welkom. Veiligheid Allemaal bril op!!! Waarom zou ik mij houden aan de veiligheidsvoorschriften?
Regie op locatie een middel op weg naar een Goed Leven voor cliënten, Mooi Werk voor medewerkers en een Financieel gezonde organisatie!
Kennisdelen en samenwerken via GGD Kennisnet.. Hoe het begon… Eerste GGD Kennisnet in 2001 Doel: platform voor professionals die bij GGD’en werken zodat.
Inspirazio Door Aniek, Eva en Sylvana. Inhoud -Wie zijn wij? -Waarom de naam Inspirazio? -Welk moodboard hebben jullie gekozen? -Wat is jullie logo? -Hebben.
Evaluatie FAB-trainingen Mondriaan Parnassia GGz Centraal Een beknopt overzicht van uitkomsten 7 maart 2017.
Procesverbetering in de Zorg
Sturen op ambitie in het sociaal domein
Agenda Danial en Chris Business Process Management Achterzijde van het zorgproces Proces van zorg naar marge Management informatie op data uit Nedap Behoefte:
…..LET OP…………. Deze powerpoint gaat over de Knelpunten in de politiek.
Sociaal Juridische Dienstverlening
Veiligheid in het verkeer
Gebruikersondersteuning
Het 24 spel.
UITNODIGING 20 september 2017 Wij zien uit naar uw komst!
(Niet) Allemaal digitaal
Mens & Maatschappij D-Toets
Mens & Maatschappij D-Toets
Prioriteiten stellen.
1e ledenvergadering 1E LEDENVERGADERING 23 februari 2015
Instrument om teamwerking tegen het licht te houden
Samen speuren naar je doelgroep
Urendeclaratie goedkeuren via MijnContinu
Eerste ervaringen met zorgkaart / plan van aanpak
Transcript van de presentatie:

1 Maak kennis met CCZAB MSZ

Onze medewerkers Hoe gaan wij te werk en waar halen wij onze kennis vandaan Continu Verbeteren Meest voorkomende afwijsredenen Waar lopen wij tegen aan Afsluiting, gelegenheid tot het stellen van vragen 2 Waar gaan we het over hebben?

3 Onze medewerkers

4 Hoe gaan wij te werk Telefoon Machtiging Declaratie Belmentor Medewerker Belmentor Medewerker Backoffice Uitzoekblok Mailblok

5 Waar halen wij onze kennis vandaan

Kennis delen binnen de afdeling Overleg met andere afdelingen Uitzonderlijke en ingewikkelde zaken, de zorgsoortspecialist 6 Waar halen wij onze kennis vandaan

ZLIM SENS SOP Verbeterideeën bord De stem van de Zorgaanbieder 7 Continu verbeteren

Machtigingenportaal via Vecozo Onjuist inregelen van systemen binnen Achmea, vooral met komst van DOT, dit leidt regelmatig tot onterechte afwijzingen van declaraties Onduidelijkheid omtrent afgegeven machtiging 8 Zaken die momenteel spelen

9 Vragen