GOBIKE Geïntegreerde vervoer & service verlener. TREND Blijvende groei behoefte mobiliteit Duurzame mobiliteit Effectiever gebruik vervoermiddelen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Dienstverlening en ICT in (naam van uw gemeente) voor raadsleden
Advertisements

Presentatie HubWays voor softwareleveranciers
Gezondheid, versterkt in eigen hand
Livy BV Randstad BM Almere Introductie Livy Professional De online oplossing voor professionele woning transacties.
SamenVeilig.net Het effectieve groepsbeveiligingssysteem van BySpy.
Financieringsmogelijkheden van de geestelijke verzorging
Jonas Pauwels 1 BaSwC.  Carpooling  Wat is Carpooling?  Hoe werkt het?  Carpooling is te regelen naar eigen wensen .Cambio-autodelen  Wat is cambio-autodelen.
Onderwerpen Oude situatie Eerste aanpak en problemen
Microsoft Dynamics Entrepreneur Solution 2008 Product Demo.
De Werkkostenregeling Workshopdag november Waarom WKR Oude (bestaande) systeem: –Diverse vrije vergoedingen –Diverse vrije verstrekkingen Kerstpakket,
Waarom op afstand samenwerken? Omdat het ….. Ronald Scherpenisse Information Worker Microsoft B.V.
Veranderingen in de zorg
Workshop: Vergroening door ICT Intro Anwar Osseyran: -IJsberg -WWF: inzet ICT  uitstoot factor 10 lager Intro Jaco Appelman: -Quadrant: impact-difficulty;
Een introductie. Open source Betere kwaliteit Hoge innovatiesnelheid Betere prijs/kwaliteit verhouding Vrijheid in keuze van leverancier Gedreven door.
Systeemintegratie in de zorg Introductie op het thema Bart Degryse.
CEO & Managind director Syntegro
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
StadsOntwikkeling Openbaar Vervoer als deel van de stadsontwikkeling Bijdrage aan de OV-Werkconferentie 15 februari 2011 Rob Tiemersma StadsOntwikkeling.
Bouwstenen Duurzaam Bereikbaarheidsplan Doelstelling: 1.Structurele verbetering van de bereikbaarheid van de regio 2.Structurele vermindering van CO2-emissies.
Kennisagenda Transport & Logistiek
Scope en projectdoelstellingen
ZorgTV Innovatie & Strategie. Zorg TV Project ter ondersteuning van diabetici in opdracht van MLOZ Onafhankelijke Ziekenfondsen Via het gebruik van zeer.
Enterprise Resource Planning (ERP)
Activiteit 1.6 Bepalen niet-functionele eisen
Steven De Blieck, head of UI/UX Wouter Termont, head of DB Laurens De Graeve, head of authentication Wouter Pinnoo, head of system administration Bart.
De kracht van Qurius Qurius heeft al ruim 15 jaar ervaring met het implementeren van Microsoft Dynamics ERP software, en als één van de weinigen met ge.
UPGRADE PROGRAMMA WINDOWS 7 OFFICE 2010 OFFICE 365.
DALI- uitgebreid netwerk
Confidential 1 Trends in ICT J. Bruijning KPN Research 8 juni 2001.
SAUTER EY3600 DE NETWERKTOPOLOGIE.
Het Rekenkamerrapport en de Luchtkwaliteit Raadsinformatieavond, 6 sept Jan Korff de Gidts Kracht van Utrecht-initiatief.
Achtergrond 380 kV HS-station Breukelen
Ingrediënten Business Case Het nieuwe werken” 2011.
Regionale meeting Havensteden en smart energy systems.
Minicollege Service Oriented Architecture
Domotica MnM Smart Energy Solutions B.V.B.A. Maarten Meurs.
Vooraf: van - naar.
Rover-symposium 'Krimp' 21 maart 2014 – Den Haag ‘Krimp’ probleem of kans? Manu Lageirse.
Conceptversie.
De kracht van NACHON Sinds 1991 zijn wij specialist in transportautomatisering. Transportmanagement zit in ons DNA. Onze focus ligt volledig op de ontwikkeling.
Content Management Systeem. Maart 2000Case: World Online International2 Klantprofiel I World Online International BV is een beursgenoteerde Pan-Europese.
‘ Visie op openbaar vervoer in de Amsterdamse regio’ 10 maart 2006 Hoorzitting cie. VVI.
Rendement door Boordcomputer
LogiVisi boordcomputer oplossingen. LogiVisi Kenmerken Windows XP embedded Proprietary database Integratie Voordelig: Lage vaste en variabele kosten Zelf.
Rendement door Boordcomputer
LogiVisi Rendement door Boordcomputer Marc den Engelsman.
Sterke authenticatie via SURFconext Eefje van der Harst 24 maart 2015.
PDF Portable Document Format. INHOUD Wat is een PDF? Adobe Acrobat Reader Adobe Acrobat Voordelen Nadelen Alternatieven Gebruik in de praktijk.
Buurtmobiliteit. Wat is Buurtmobiliteit? Bewoners organiseren met elkaar hun vervoer Door gezamenlijk gebruik te maken van elkaars auto’s, bakfietsen,
Agenda Inleiding en Lagerhuis: Proces management en proces keten optimalisatie gaat ons helpen inzicht te krijgen in de impact van toekomstige veranderingen.
Adapter voor industriële wireless sensor netwerken Student: Glen Vanroelen Interne promotor: Tim Dams Externe promotor: Kevin Heylen (Intation)
3CX Telefoon Centrales. 3CX Products – 3CX Phone System 3CX Phone System.
1 VMWare. 2 Introductie VMware Fysieke server ESX-server Virtuele machines Ongewijzigde toepassing Ongewijzigd besturingssysteem Virtuele hardware.
Platform Informele Zorg Beleidskader MO
DELFTSE HOFJES. PIETER VAN FOREEST zorginstelling met uitgebreid pakket aan diensten voor senioren zorg op maat; zorg waar nodig en niet meer dan nodig.
Kompas voor oriëntatie op vervolgprojecten Minor People, Planet, Profit, Rijksuniversiteit Groningen Policy Lab ‘Duurzame Ontwikkeling Ommelanden’
‘De waardering en behoefte van PABO-studenten t.a.v. de begeleiding in het afstudeeronderzoek’ HAN Pabo Harry Stokhof, Marc Zegers.
Kaderstellende discussie Provinciaal Verkeers- en Vervoersplan Commissie EMG,19 maart 2004.
1. Stap 1 Samenstellen portfolio 2. Stap 2 Samenstellen netwerk 3. Stap 3 Social Media selecteren 4. Stap 4 Aanmaken profielen 5. Stap 5 Optimaliseren.
3 juli 2017, RVO Markus Schmid.
Doelgroepenvervoer en Openbaar Vervoer: naar een nieuwe balans
RadQuest 2.0 In samenwerking met ASolutions presenteert de
Aanpak bedrijventerreinen Overbetuwe
wat neem je in je afwegingskader op over duurzaamheid?  
HET ASSURANTIEKANTOOR VAN DE TOEKOMST
Deelnemerstraining Hogeschool Utrecht
Wifi D-LINK DIR-635 Rudiger.
Inleiding campusvoorrang
Inspelen op innovaties
Transcript van de presentatie:

GOBIKE Geïntegreerde vervoer & service verlener

TREND Blijvende groei behoefte mobiliteit Duurzame mobiliteit Effectiever gebruik vervoermiddelen

TREND Individuele benadering van de klant Integratie modaliteiten in ¨smart¨ traject pakket. Groei gebruik electrische vervoermiddelen (EV)

¨HINTERLAND¨ STATION Afstand tot station belangrijke parameter voor beslissing klant. 0 km 80% 5 km 0%

ROL VAN FIETS ¨Eerste en laatste kilometer¨. Fijnmazig netwerk – Meer kleinere stations

ROL VAN FIETS Verkleinen afstand tot station > Vergroten ¨Hinterland¨ netwerk. Elektrische fiets voor langere afstanden.

FIETS EN KLANT Fiets biedt klant onafhankelijkheid. Fiets biedt klant individuele benadering. Fiets biedt klant flexibiliteit.

GOBIKE CONCEPT SERVICE VERLENING. INTEGRALE BENADERING BEHOEFTE KLANT. NAADLOZE OVERGANG EN COMFORT.

SERVICE VERLENING Werken vanuit scenarios. Hoe kunnen de wensen van de klant door het systeem worden vervuld. Systeem leert klant te bedienen en niet anders om.

INTEGRALE BENADERING Waar heeft de klant behoefte aan? Wat zijn de specifieke eigenschappen van elke klant? Behoefte is niet alleen transport.

NAADLOZE OVERGANG De klant vrij kunnen bewegen ongeacht de onderliggende structuur.

GOBIKE SERVICE Voorzien in zoveel mogelijk behoeften van de klant. Bedienen van zoveel mogelijk type klanten. Optimaliseren van het gebruik van de bestaande structuur.

BEHOEFTE KLANT Eenvoudige en flexibele toegang tot systeem > Fiets op de hoek van de straat. Individuele service > via tablet herkent de fiets de klant en geeft de gepersonaliseerde service. Service: mechanisch/electrisch, traject, aanvullende informatie, etc.

KLANTTYPEN Forens, student, toerist, bewoner, zakelijke klant, etc. Afhankelijk van het type klant, zal het systeem de verleende service aanpassen.

OPTIMALISATIE Via software de bestaande hardware/structuur meer functionaliteit geven. Meer klanten met dezelfde hardware/structuur bedienen.

SERVICE SCOPE Vervoer en combinaties (OV, EV, prive vervoer, etc) Informatie voorziening (reistijden, vertrektijden, etc).

SERVICE SCOPE Toeristische informatie. Reserveringen restaurant, hotel, etc. Overige

RESULTAAT Klant krijgt via 1 ¨interface¨ toegang. Klant ontvangt gepersonaliseerde service. Comfort via 1 druk op virtuele knop.

RESULTAAT Stijging effectief gebruik bestaande structuur. Toename deelgebruik. Afname stilstand.

RESULTAAT Nieuwe klant(type) gebruiken het systeem. Lagere kosten. Duurzamer gebruik.

TOEKOMST Toename gebruik collectieve vervoermiddelen. Individuele klant benadering.

TOEKOMST Toegang door electronische ID met persoonlijke voorkeuren. Integratie platforms