Figuur 10.1 Twee hotellobby’s

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
‘Van moeten naar willen!’
Advertisements

The 6th sense.
Hoofdstukken 15 en 16.  als spelers meer keuze hebben kunnen nieuwe verhalen ontstaan. Hoe kan ik meer keuzes brengen?  Conflicten leiden tot meerdere.
HOOFDSTUK 3 VRAAG EN AANBOD IN WERKING L. Berlage A. Decoster Inleiding tot de Economie © 2005 Universitaire Pers Leuven.
Waarnemingszin?.
WELKOM !! 4 maart 2014 Alleen ga je sneller, Samen kom je verder!
Groep 4, klas 1U De Zwijgspiraal.
Start Microsoft Excel en open een nieuwe pagina..
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
Verkoopsterke en –zwakke plaatsen
Quiz Gelijkvormigheid
Hoofdstuk 12 Public relations, sponsoring en regelgeving.
Figuur 16.1 Factoren die van invloed zijn op de prijszetting
Tabel 3.1 Indeling van de bevolking
Figuur 12.1 Basisstrategieën voor dienstverlening
Figuur 4.2 Het molecuulmodel van Shostack: het vervoer van vliegtuigpassagiers
Figuur 2.1 Prijselasticiteit uitgebeeld
Figuur 8.2 Stappen in het ontwikkelen van een simulatiemodel
Hoofdstuk 14 Kwaliteit en productiviteit. 1Wat bedoelen we in de context van dienstverlening met productiviteit en kwaliteit en waarom moeten deze in.
"Hoe klantenbinding de waarde van uw onderneming kan maximaliseren”
Figuur 6.1 Het Stimulus-Responsmodel van koopgedrag
Figuur 3.1 Marktanalyse, planning, implementatie en controle
DURF TE DROMEN Muziek:Pat Boone Love letters
HOOFDSTUK 2 DE WERKING VAN DE MARKT - HET PRIJSMECHANISME
Consumentengedrag Hoofdstuk 4 par. 4.4 en 4.5 MK01 HEO-CE1.
Koop-GEDRAG Stimulus responsmodel Prikkel reactie Behaviorale benadering – black-box Aandacht voor binnenkant – white box.
Stoffen en deeltjes 4T Nask2 1.1 Wat zijn stoffen?
De perfecte dienst Bart Bockaert – Kristof Dekens – Claude Gallo – David Moens – Franky Van den dries – Pieter Verbestel.
Figuur 1.1 Voorbeeld van een BIK
Figuur 5.1 Capgemini promoot haar kwaliteiten om strategie om te zetten in duurzame resultaten
H5 – Consumentengedrag HOE EN WAAROM MENSEN KOPEN
College 5 Video Kotler (10 min) Bespreken video (10 min)
Hoofdstuk 1: Stoffen en deeltjes.
Fase 1 Ken de (detail)handel
Kunstautobiografie Arman Nobacht.
HOGESCHOOL ROTTERDAM / CMI Computersystemen 2 (TIRCCMS02 - Operating systems)
Figuur 3.1 Belangrijke factoren in de micro-omgeving van het bedrijf
INVLOEDEN UIT DE MICRO-OMGEVING INVLOEDEN UIT DE MACRO-OMGEVING
Landbouw Planten mineralen nodig Stikstof ammonium ionen nitraten
Hoofdstuk 14 Evaluatie van een geïntegreerd marketingcommunicatieprogramma.
Stoffen Hoofdstuk 2: Stoffen herkennen.
Waar heb jij de laatste 6 maanden, als consument een top klantenervaring gehad?
Kijken naar Kinderen Week 2
Eye Movement Desensitization and Reprocessing Door Adelien Fonck 1BaTP B4.
Synthesegas CH 4 (g) + H 2 O (g) ⇄ CO (g) + 3H 2 (g) Doel : snelle en hoge opbrengst Welke zaken beïnvloeden opbrengst?
Zien doe je met je ogen? Joost Heutink Rijksuniversiteit Groningen
Uiltje maken Leven van een juf.
Week van het geld Jaap van praag Gemaakt door Dilano,Nada,Daan,Lorena.
Gastvrijheid De Zellingen Presentatie. Locaties De Zellingen Verpleeg- en reactiveringscentrum Rijckehove Woon- en zorgcentrum Crimpenersteyn Woon- zorgcentrum.
Begeleidings methodieken
Onderzoek In Onderwijs – groep bèta
Commercie-architectuur
Hoofdstuk 13 Marketing van diensten
Figuur 4.1 Krachten die het internettijdperk vormgeven
Xperimenta 12 oktober zintuigen.
H5 – Consumentengedrag HOE EN WAAROM MENSEN KOPEN
Wat is uw kleur?.
Jennifer Hartsinck en Lisa Kreuning
De stad als sportschool
Gemaakt door: Marlon Bruins (april 2011)
Human Resources Accounting
Naam presentator | Bedrijfsnaam
Synthesegas CH4 (g) + H2O (g) ⇄ CO (g) + 3H2(g)
Subtitel Titelindeling.
Hoofdstuk 2 Dienstverlening en klantgedrag
Scheikunde, een wetenschap
M A R T X I W K U N E D S 2 G16 Gelijkvormige figuren © André Snijers.
Wat heb je nodig? Papier, potlood en materiaal om in te kleuren.
Titelindeling Subtitel.
Communicatie.
Transcript van de presentatie:

Figuur 10.1 Twee hotellobby’s

Figuur 10.2 Het stimulus-responsmodel van Mehrabian en Russell

Figuur 10.3 Het affectmodel van Russell

Figuur 10.4 Het servicescape-model

Tabel 10.1 (a) Elementen van een winkelomgeving

Tabel 10.1 (b) Elementen van een winkelomgeving

Tabel 10.2 De invloed van muziek op restaurantbezoek

Tabel 10.3 De invloed van geur op de perceptie van winkelomgevingen

Tabel 10.4 (a) Aromatherapie – de invloed van geur op mensen

Tabel 10.4 (b) Aromatherapie – de invloed van geur op mensen

Tabel 10.5 Veelgemaakte associaties met en reacties op kleuren

Figuur 10.5 Verschillende servicescapes, van tafelcouvert tot meubilair en inrichting, leiden tot verschillende klantverwachtingen aangaande de restaurants

Figuur 10.6 De invloed van geur en muziek op tevredenheid

Figuur 10.7 De invloed van geur en muziek op impulsaankoop

Tabel 10.6 Een bezoekje aan de bioscoop: de dienstverleningsomgeving, gezien door de ogen van de klant