EY2010 Europees Jaar van de strijd tegen de armoede
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Communicatiecampagne Nationale Campagne Lokale versterking
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Lokale versterking Projectoproep 8 actiemodellen Resultaat –163 OCMW’s –250 Acties
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Communicatiecampagne Lokale versterking 8 actiemodellen 1.Rondreizend spektakel36 OCMW’s 2.Kook je fit85 OCMW’s 3.Een dienst voor een dienst17 OCMW’s 4.Kinderen op straat23 OCMW’s 5.Eén weekje sober26 OCMW’s 6.Sport26 OCMW’s 7.Leef je in11 OCMW’s 8.Creative T-shirt contest26 OCMW’s
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Timing uitvoering acties –Tussen 1 januari 2010 en 30 oktober 2010 –Bij voorkeur : 15 september 2010 en 15 oktober 2010
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Financieel –50 % voorschot : reeds uitbetaald –Saldo : na indienen eindverslag Voor 15 november 2010
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Eindverslag –Financieel verslag : Globaal overzicht Personeel- en werkingskosten Geen investeringen Originele bewijsstukken lokaal ter inzage Forfaitair bedrag is maximum, te verantwoorden
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Eindverslag Activiteitenverslag –Per actiemodel beschrijving van voorbereiding en resultaat : max. 2 pagina’s –Evaluatie : max. 2 pagina’s Voldeed het aantal deelnemers aan de verwachting ? Werd er een mix van doelgroepen bereikt ? Kijkt u als OCMW tevreden terug ? Waarom niet/wel ? Aanbevelingen voor de toekomst –Voor uw OCMW –Voor anderen zoals de POD MI