SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Inleiding Youtube Google Overname Adverteermodel Viral Video Zoekmachine Picasaweb KPN Videosite Inleiding Presentatie waarover?
Advertisements

SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Social Media met boswachters Het geheim achter het succes Jeffrey van Heck Adviseur Online Marketing & Social Media.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
• De gemiddelde gebruiker heeft 130 vrienden • Vindt 60 pagina's, groepen of evenementen leuk • Elke dag maken mensen een Twitter account.
Marnix Suilen – Niek Giesen – Noes Aaltink – Ties Liedekerken
Jan van Goch. Waarom loyalty? Hoe… • Loyalty moet leuk en simpel zijn • Deelnemers willen iets krijgen • Het moet iets opleveren • Gratis is belangrijk.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Holly Cheung, Mellissa Geustskens, Cindy de Gilder en Cleo Graaf klas Groen.
CRM vs SCRM Yana Callaert – 3 MAS. Marketing Bij traditionele marketing verloopt de communicatie vooral in één richting; het bedrijf adverteert en de.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
DÉ SUCCESFACTOR… BILLBOARD.COM. ONDERZOEKSVRAAG: WAT IS DE SUCCESFACTOR? Dat ben ik gaan onderzoeken…
 Facebook pagina (219 likes)  Hyves pagina  LinkedIn  Twitter (1617 volgers)  Youtube.
Samen een goed merk promoten
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Succesvolle websites Van bezoekers naar klanten. Hoe succesvol is uw website?
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
Webintense Biedt; Een Totaal Oplossing Zonder investering Zonder koopverplichting.
Eenvoudige website Weebly
Online marketing Expert (in een week)
Inge Jansen – CDM3a. Afbakening op basis van social media concepting  Doelgroep: Nederlandse studenten  Leuke kortingen, acties, aanbiedingen en wedstrijden.
4. Online strategie Internet scorecard
Ismay Sonnemans & Khedy Gorissen
Training voorbeeld voor
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Minor Internet Marketing
DMK – week 2.
1 i-Learn 2 Inloggen via ilearn.fopas.be met uw InFoPas codes.
Social media. Agenda Facebook pagina – Likes – Check-ins – Resultaten – Tips Linkedin pagina – Volgers – Tips.
Zo doen we dat op De Wissel. Inhoud  Onze visie  Onze doelen  Afspraken  Tips  Facebook  Twitter  Youtube  Tot slot.
Sociale media als communicatiemiddel Door Jasper Van Biesen.
Door Dave Lenssen. Social Media  Social media is een verzamelnaam voor alle internet-toepassingen waarmee het mogelijk is om informatie met elkaar te.
marketing Projectgroep 7. Eén van de meest gebruikte Gratis tot s en mail adressen Maken van templates Resultaten meten Mails.
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:  Betrokkenheid  Vindbaarheid  Bereikbaarheid  Community bouwen Zichtbaarheid  Mensen.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Yanick, Lygia en Janelle Drinken-eten. Indeling Concept Persona Doelgroep Moodboard Social Media Benchmark Online strategy map Top 10 zoekwoorden Customer.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
> Instagram URL. Instagram URL uitleg Door de opkomende social media kan het handig zijn social media links op uw website te (laten) plaatsen. Maar wat.
Verkoop en advies Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media.
Facebook. Agenda Cijfers Facebook Facebook pagina – Likes & checkins – Resultaten – Tips Facebook berichten – Afbeeldingen / video’s – Evenementen / aanbiedingen.
Operationeel plan DIMAGINI
Internetmarketing in de toeristische sector TORECO
Maak je website beter vindbaar!
Winkelstraat de Heurne
Campagne-middelen Hoe in te zetten? Yvonne Polman Relatiemanager.
Sociale Media in de toeristische sector Bijeenkomst Blauwe Lint
Marketingplan.
Wouter Lamme “Vindt de beste online supermarkt!”
Marktanalyse voor fysiotherapeuten. Marktanalyse voor fysiotherapeuten.
Les Pointeurs en facebook
Oud klantenbestand Weinig nieuwe klanten
Minor Digital Marketing
Sociale Media Doelen van Sociale Media voor kennisoverdracht:
Hoofdstuk 6 Reclame en sociale media
EXPERIMENT SHEET A/B TEST
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Power up your fundraising
Transcript van de presentatie:

SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen voor aanbod van doorlinken via onze website tegen een bepaalde vergoeding. 3. Bedrijven offline benaderen voor reclame van hun bedrijf op onze site 4.Gratis advertentie van facebook proberen te krijgen. Kosten % geld uitgegeven voor Google Adwords 10 EUR-Zoekwoorden kopen op Google Adwords. - Geen geld uitgeven aan de site of verdere mogelijke promotieacties. winstgevendheid % totale winst90 EURZie succesfactor omzet en kosten. Bezoek + bereik Aantal nieuwe website bezoekers750 nieuwe bezoekers in 3 maanden tijd Marketingactie ontwikkelen Engagement (betrokkenheid) 1.Aantal reacties op facebook en de website. -Comments, -120 likes op facebook in 3 maanden tijd people talking about this, op posts van facebook, 40 Comments van bezoekers op de site in 3 maanden tijd. 1.Bezoekers zelf recepten laten mailen, plaatsen door hiernaar te triggeren op facebook en de mogelijkheid hiervoor te bieden op de website. 2. Vragen stellen op facebook en steeds de site updaten met nieuwe informatie. Retentie Aantal terugkerende bezoekersGedurende het hele project +/- 30 terugkerende bezoekers. -Recepten van bezoekers plaatsen - mensen via facebook terug naar de site linken. - Via facebook acties plaatsen. - Via onze verschillende Social Media kanalen steeds naar de site blijven linken en andersom. --Youtube filmpjes plaatsen elke week

Content 1.Aantal nieuwe posts door ons op facebook. + aantal nieuwe youtube filmpjes door ons geplaatst op onze youtube pagina. 2.Aantal nieuwe recepten/tips/goedkope restaurants door ons geplaatst op onze site. 3. Aantal opmerkingen over onze site/ facebook inhoud bijhouden. 1.+/- 3 nieuwe posts op facebook per week, +/- 2 nieuwe filmpjes op youtube/ facebook per week. 2.+/- 2 recepten, 2 tips, 2 nieuwe aanbiedingen van de goedkope restaurants. 3.Max 4 gedurende het gehele project Feestdagen in de gaten houden, en recepten/ tips/ filmpjes/ menu aanbiedingen plaatsen die hiermee te maken hebben. En deze dan plaatsen op de site en deze plaatsen op onze facebook/ youtube pagina. 3. Onze gevonden informatie checken op spellingsfouten. Eventuele opmerkingen over onze site/ facebook inhoud op een correcte manier oplossen. Usability 1.Gebruiksvriendelijkheid 2.Toegankelijkheid 3.vindbaarheid 1.65 % van de deelnemers aan onze testimonial van gebruikstevredenheid is positief. 2.Voor iedereen toegankelijk zijn. 3.Bezoekersaantal van de site moet gestegen zijn met 10% na het invoeren van Google Adwords 1.Testimonial plaatsen over de gebruiksvriendelijkheid van de site 2. - Geen inlogaccount nodig. - De gebruiksvriendelijkheid testen door mensen te observeren die onze site voor de eerste keer gebruikt. 3. De juiste zoekwoorden bepalen door het gebruiken van Google Insights, Trends en Analitics en deze dan kopen met Google Adwords. Systemen 1.Database1.Zie andere targets1.Bijhouden van KPI