Klant Interactie Optimalisatie De klant en document output en creatie.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Mijn Inburgering Hoe werkt dat?.
Advertisements

Analyse van incidenten
Tips en praktijk opstellen businesscase
Maak een scan van uw organisatie met de Toolkit Duurzame Inzetbaarheid
WELKOM BIJ DIT SPEL VOOR HET EERSTE!!! DIT GAAT OVER: + en – tot 20 KLIK OP DE MUIS OM DE SPELREGELS TE LEZEN!!!
Koepels: keuzes die de Intermediair kan maken SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
14 juni 2011 Infomoment georganiseerd door het Toelichting bij het aanvragen en afrekenen van creatie- en spreidingsdossiers door Machteld De Smedt (Vlaamse.
Downloaden: Ad-aware. Downloaden bestaat uit 3 delen: •1. Zoeken naar de plek waar je het bestand kan vinden op het internet •2. Het nemen van een kopie.
SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011
Ondernemen in de praktijk
Wij, in een veranderende markt Platform Wonen Leeuwarden Ger W. Hukker, 5 april 2012.
30 maart 2014 Rotterdam 1. 2 Romeinen 4 17 (...) van die God Voor het aangezicht van die God, in wie hij geloofde, die de doden levend maakt en het niet.
Kerndata Informatie aan het werk in uw bestuur 2 december 2010 Peter Hautekiet
Personalisatie van de Archis website Naam: Sing Hsu Student nr: Datum: 24 Juni 2004.
1. Introductie 2. Voor wie? 3. Productomschrijving 4. Wat levert het op? 5. Wat kunt u verwachten? 6. Voordelen Waarvoor Werken aan vindbaarheid Doelgroep.
Kringloop Organisatie Tynaarlo een jonge maatschappelijke organisatie ontstaan door de belangstelling van inwoners van de gemeente Tynaarlo. 112 januari.
1 Wat is microfinanciering ? 2 1. De financiële behoefte.
PreSoft [relatiebeheer] Het centraal beheren van relaties en contactgegevens is de basis voor veel dagelijkse werkzaamheden. PreSoft [relatiebeheer] is.
H4: Begrijpen van de markt
Weddeschalen & Weddebijslagen
Inzet van docenten: planning, overzicht en kwaliteit
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
© 2006 Consilience B.V.1. 2 E-Dienstverlening in de praktijk Noordwijk, 5 september 2006 K.P.Majoor Adviseur Consilience B.V.
HOOFDSTUK 12 Media.
Het Nieuwe Werken Samenspel tussen IT en business.
MDAC 2014 Groep 3 The E-Harbor toekomst van de haven van Rotterdam
XBRL / SBR Train de Trainer sessie Deel 2 A (van 3) 28 november 2012 SBR-Team Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
Accountancy en Advisering
MEDIALANDSCHAP We onderscheiden: Visuele media Auditieve media
H3: Koopgedrag van organisaties
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
De 10 wegen en moderne marktbenadering
02/ / 18 Kwaliteitsmanagementprincipes -Algemeen- Om een organisatie met succes te kunnen leiden en te laten functioneren is het nodig deze.
PLAYBOY Kalender 2006 Dit is wat mannen boeit!.
Ruimtevaartquiz De Maan De.
Wouter Jansweijer, 16 September, Literatuur zoeken Project informatiewetenschappen october 2002.
Missie, visie & jaarplan
Schitterende Organisaties®
KZ: Platform / Incentives / Rapportage
A H M F K EB C x 87 Afwenden bij A en C, openen en doorlaten (rechtshouden, 1e peloton, dames tussendoor).
A H M F K EB C x 91 Van hand veranderen voor de X splitsen en Rechangeren. Met de nieuwe partner op.
A H M F K EB C x 85 Korte zijde bij C 2 e secties volte 14 m en op afstand komen ( 0,5 rijbaan)
A H M F K EB C x 88. Korte zijde bij A en C changement met gebroken lijnen (opsluiten!) Daarna rijden.
A H M F K EB C x 92 Galop Binnenruiters grote volte bij A en C -partnerruil- Volgende korte zijde in.
ZijActief Koningslust 10 jaar Truusje Trap
Voorlichting VMBO- 4 PTA -examenjaar- 06 oktober 2009.
Energiemanagement Komen tot de meeste efficiënte manier om energie te verbruiken STELLING: Gedrag kan pas beïnvloed worden als men zich bewust is van het.
Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = saai! 1. Nieuwe Meesters Delft Erfgoed = overal! 2.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
1 Stappenplan gemeentelijke volksraadpleging Arthur De Decker, ervaringsdeskundige Januari 2006.
Enterprise Document Management Fase
6,50 euro In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen.
Pensioen naar uw eigen wensen
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
Van papier naar digitaal Casus Digital born materiaal
Management Accounting Management Control
Uw financiële gezondheid vandaag en in de toekomst Ingrid De Muynck Steve Wagemans.
Datum naam 1 23 maart 2010 datum plaats Bedrijfsarts en kwaliteit Noks Nauta Namens Kwaliteitsbureau NVAB naam persoon.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
AutiWorks start open training ‘Autisme Werkbaar’
Budget Challenge Workshop 2015
Budget Challenge Workshop 2015
Even bijpraten… Jan Bartling 30 januari 2015 In vogelvlucht langs de belangrijkste thema’s.
Samenwerking bij tandartsen algemene inleiding en situering van de huidige situatie. Paul De Hondt Stafmedewerker STV-Innovatie & Arbeid.
Collect Betalingsverkeer 2 Vrijwilligers 3 Verantwoorde kerk 4.
Documentlogistiek 2.0 Beheer uw (digitale)documentstromen en zet deze optimaal in om uw organisatiedoelstellingen te bereiken.
Premium Cloud Backup Makkelijk.Veilig.Betrouwbaar.
Transcript van de presentatie:

Klant Interactie Optimalisatie De klant en document output en creatie

Ter introductie… 2 DOCUMENT OUTPUT MANAGEMENT

Ter introductie… 3 KLANT OUTPUT MANAGEMENT

Klant in plaats van Document! 4 MEDIUM BOODSCHAPZENDERONTVANGER Please, Pay/Buy/ ….. FEEDBACK / REACTIE TERUG- KOPPELING OUTPUT INTERACTIE !

Ter introductie… 5 KLANT OUTPUT MANAGEMENT

Ter introductie… 6 KLANT INTERACTIE MANAGEMENT

1.Ad hoc 2.Repeatable 3.Defined 4.Managed 5.Optimizing Van Management naar Optimalisatie 7

Ter introductie… 8 KLANT INTERACTIE MANAGEMENT

Ter introductie… 9 KLANT INTERACTIE OPTIMALISATIE

Van Management naar Optimalisatie Managed: Measured, Controlled Optimized: Continuous improvement 10 Distributie Beschikbaarheid Imago Promotie Marketing Personalisatie Reactie Snelheid Timing Kosten(besparing) Cross- & Upsell

Een ABCD voor kostenbesparing 1/3 of meer van het klantcontact genereert een organisatie zelf en onbedoeld 11 FEEDBACK / REACTIE

12 ? Wie controleert de telefoniefactuur of de opbouw van de bedragen en het gebruik klopt? Wie is vatbaar voor ‘status’ bij de aanschaf van nieuwe apparaten? Wie gaat af op vrienden / kennissen voor de keuze van een nieuw apparaat?

Zoekt: Profilering / Status Personalisatie: Wat zoekt uw klant? Voorbeeld van een andere indeling: MBTI / Action Type Elementen: Aarde, Water, Lucht en Vuur 13 Dominant Sub Dominant Extravert Introvert Zoekt: Betrouwbaarheid / Feiten Zoekt: Zekerheid / Begeleiding Zoekt: Bevestiging / Waardering

Voorbeeld Beschikbaarheid (en kostenbesparing) Raadpleegbaar in Klant Contact Centrum Kopie? 14 Pensioenfonds: Jaarlijks in maart een piek in “aanvragen kopie” Oorzaak: Origineel kwijt Origineel niet ontvangen Kopie voor ‘adviseur’ Oplossing: Opvallende vormgeving Adressering controleren Standaard een tweede exemplaar meesturen

Voorbeeld Timing (en Commercie) Op 31 januari uit dienst bij TNO met Spaarloonregeling Start als DGA bij KSi Bericht van AEGON: 15

Voorbeeld Timing en Response Verzending invoice op 8 ste van maand Incasso 14 dagen later: de 22 ste Salaris wordt vaak ontvangen op…? Risico: Storneren! 16

Een uitstapje naar de factuur Vaak het meest geproduceerde document Veranderingen op komst:  SEPA, BASEL Toekomst Automatische Incasso? Toenemend belang van financiele rapportage?  E-facturen: Sindskort vormvrij Grote winst vooral met koppeling  EB-XML  UBL  … Doelstelling: (Versnelde) betaling Zie checklist van Stichting ITO 17 ISBN:

Voorbeeld Distributie Papier of Digitaal? Wat wil uw klant? Dwingen versus Verleiding Bij Digitaal: Rijkere interactie mogelijk  Mouse over toelichtingen  Online support  … 18

19 © Tom Hunter Woman Reading Possession Order 1998

20 ? Hoeveel procent van het verkeer in uw KlantContactCetrum veroorzaakt u zelf met uw documenten? Weet u wat uw KCC-medewerker als eerste les zou terugkoppelen? Wat is de financiële impact als uw facturen sneller betaalt worden?

21 ? Hans Kardol Managing Consultant KSi Onderzoek en Advies