Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Zoekmachine optimalisatie websites VNU Exh.
Advertisements

Leads voor boekhouders, administratiekantoren en accountants
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
SEO Social Media. Facebook  Zorg voor activiteit op je pagina (likes, shares & reacties)  Verwerk je keywords in je infopagina en met name in het over.
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Woensdag, 27 juni 2007 Presentatie Snakeware New Media / MerkMakers Nieuwe Media.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Omzet genereren via Internet
Websites maken Waarom? Voor Wie? Hoe?
21 januari 2013 door: Henk-Jan Workshop Social Media.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Uw persoonlijke creatieveling:
Dokter Klik BV Algemene presentatie Dokter Klik We kunnen u heel goed vertellen wie we zijn en wat we u kunnen bieden. Maar liever nog presenteren.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Online Marketing voor het MBO “SEO, dat kun je zelf!”
Hoe vind je een vacature? 27 november Zoekmachine Marketing Vacature gerelateerde zoekopdracht Vacature gerelateerde zoekopdracht Dit soort zoekopdrachten.
© BeSite B.V www.besite.nl Feit: In 2007 is 58% van de organisaties goed vindbaar op internet, terwijl in 2006 slechts 32% goed vindbaar.
1.Ga naar 2.Kijk rustig rond. 3.Laat een foto van je trekken. 4.Ga naar
SEO Tools.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Wauw!!! Google Panda update WAUW !!!!. Google Panda update Plots geen bezoekers en/of omzet meer? In de US had deze update een impact op bijna 12% van.
Hoe werkt een zoekmachine?. In feite als een gewone browser Zoekmachine discrimineert niet; álles wat geïndexeerd mag worden, wordt geïndexeerd Ranking.
Nr 1 met foto’s Video over image tags
Hoe wordt de ranking bepaald?. 3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 hoofdfactoren die de Ranking bepalen 2. Duur op website + social.
Social Media Revolutie. Welke logo’s ken je niet?
Buurtleren.nl Het ‘probleem’ Schaalvergroting Geen directe kennisoverdracht Intensief gebruik Sociale media.
1 Social Media in de klas Film gebruik social media onderwijs 18 januari 2011.
EMEG-LIJST BEZOEK DE SITE WAT IS Een site waar je allerlei informatie kan vinden overal alles wat ook maar een beetje.
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Meer bekendheid via je Website
Rendement uit online.. Link naar nieuwe profibus website, staat nog niet echt live.
O NLINE M ARKETING E XPERT, IN EEN WEEK. Sanne Koenders & Esmeé van der Aa.
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
Webpromotie & SEO copywriting. Zoekmachines Slechts één zoekmachine van belang: Google Marktaandeel Google in het de westerse wereld:
Vollebergh Kappers “The New Local Influencer” Eerste kick-off meeting Vollebergh Kappers online strategie 9 oktober 2013.
OutSite en Succesvolle online marketing van A tot Z
Online marketing Expert (in een week)
Activiteiten ANWB online e- commerce 1. 2 Algemene bij te houden zaken Relevante nieuwsitems plaatsen op blog m.b.v. Wordpress Persoonlijke ontwikkeling:
Social Media – Topic 1 Originalosboys. Wat is Social Media Verzamelbegrip Het ontstaan van Social Media Invloeden van Social Media.
A1 – Diensten A1 – Webdesign Het pakket van € 399,- bevat: Al het overleg dat u nodig heeft om tot een goed ontwerp te komen. Ontwerp Website ontwerp.
Minor Internet Marketing
Training voorbeeld voor
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
DMK – week 2.
Dennis Nederlof Tom Hagemans Roy Selbach. SEO Search Engine Optimization.
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Basics SERP = Search Engine Results Page Betaalde resultaten = SEA Natuurlijke resultaten = SEO Search Engine Optimization SEO is een lange termijn verhaal.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
SEO Kateryna Glushak en Saartje Van Broeckhoven. Wat?  Search Engine Optimization  Zoekmachineoptimalisatie  Techniek om website hoger te laten scoren.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
WebdesignWebdesign, linkbuilding, zoekmachine marketing en het ontwerpen van webshopslinkbuilding zoekmachine marketingwebshops.
 Blogs  Toepassing  Goede/slechte blogs  Kosten  Samenvatting.
Online Marketing Plan Search Engine Optimalisation OW 3.
Hoe maak ik een website?. 4 stappen Analyse Ontwerp.
SEO Hoger in Google.
Analyse Analyseren van sociale media
Zoekmachinemarketing
‘Boost je Business met LinkedIn’
Beginnen met SEO SEO webinar Alon Bromet & Robbert Kleijwegt
SEO Seminar.
Online Marketing voor het MBO
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?

ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis

ADWORDS – ZELF DOEN - in 1 uur per week -Begin klein -Zoekwoordlijst -Advertentie variatie -Adwords optimizer

ORGANISCH RANKEN -Kliks zijn gratis -Langzaam maar duurzaam -Lokale vindbaarheid Zelf doen: Ja, basis

ORGANISCH RANKEN – in 1 uur per week -Uitmuntende Techniek -Goede / verse content -Links van andere sites -Aanwezig in Social Media

ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE 3 factoren: -Techniek - Accessibility -Content - Originaliteit -Populariteit online

- Uitmuntende HTML - Server specs in orde? - Snelheid site - laadtijd

ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE 3 factoren: -Techniek - Accessibility -Content - Originaliteit -Populariteit online

Goede content Ken je publiek Maak unieke content Toegankelijkheid Verrijkte content Zoekwoord Onderzoek

ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE Zoekwoord Onderzoek -Google Suggest -Adwords tool -Concurrentie analyse

ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE Zoekwoorden opnemen in: -Pagina Titel -Headings -Metatag -Tekst

ZOEKMACHINE OPTIMALISATIE 3 factoren: -Techniek - Accessibility -Content - Originaliteit -Populariteit online

- Natuurlijk Linkprofiel - Offline marketing / events - ‘like profiel’ uit Social Media - Online genoemd worden

ORGANISCH RANKEN – in 1 uur per week Goede Techniek + Juiste Content + Linkprofiel = Goede Organische Ranking

Hulp nodig... Bastiaan Michel Telefoon Websitewww.dokterklik.nlwww.dokterklik.nl