Workshop Werkenbijhogescholen.nl 3 november 2009.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
TagCloud Alle wervingsmiddelen onder 1 dak.
Advertisements

Diversiteitsbeleid binnen het HBO 1 december 2010 Ineke van Halsema
Alcohol 16- geen goed begin
Werkconferentie ‘Flexibel hoger onderwijs voor werkenden’
Strategisch personeelsbeleid
Welkom Workshop 4 EnergieScans Gemeente Harlingen.
Olga Haarman, 11 juni 2009 Kulturhusberaad Positionering van het Kulturhus 1.
Schrijven van een projectresultaat Partindag Natasja Insing 30 november 2013.
F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…
01/01/2008 Burgerwaarderings- onderzoek 2009 Gorcumse meetlat Raadsbijeenkomst 10 maart 2009.
Mobiliteit en Loopbaan
Presentatie gemeente Beek
Het Werving & Selectiebureau voor het onderwijs!
Hoe blijf ik overeind als welzijnsprofessional?
Het ontwikkelen van modulaire ouderenzorg
Thema Hoe maakt kennisdelen je werk/functioneren: leuker Efficiënter Beter Meer gedragen.
Empowerment via het internet Zelfhulp-portal reïntegratie
Gezonde School Conferentie MBO Vitaal voor leren en werken 7 april
Een gezamenlijke uitdaging!
GGD Fryslân Akke Hofstee en Abe van Reemst Leeuwarden
Ormit, Hetty van Ee Ronald van Maurik De Bilt, 1 mei 2012
Wat kunnen wij voor uw organisatie betekenen ? Even voorstellen
Het einde is in zicht. De Criteria Nulmeting - Linkaudit.
Workshop Rienk van Marle en Joris Verwijmeren Themadag Onderzoek 18 november 2010, Amsterdam Themadag Onderzoek 2010 Van Marle&Verwijmeren.
Kwaliteit leerbedrijven Conferentie BTG HTVF 15 mei 2009.
Utrecht, 11 juni
Vizier op sociale duurzaamheid 17 september 2009 GTST: HR wordt groen! Pauline van der Meer Mohr.
Auteur: Jos de Jonge Datum: 5 november 2010 Toekomst docenten hbo. Implicaties van ambities.
Samenwerking HBO en bedrijfsleven
[passende afbeelding]
Wat vooraf ging… Regionale stimuleringsregeling Samenwerking met milieu educatie centra Communicatiemiddelen –NME-krant –Persberichten.
Begeleiding van experimenterende alcohol- en druggebruikende jongeren Werkgroep onderwijs, werkgroep gezondheidszorg en hulpverlening.
FlexService 10 mei Inhoud presentatie Flex Service 10 mei 2007 Volume arbeidsmarktcommunicatie vs conjunctuur Mediabestedingen uitzendbranche.
Unieke kans voor het open online kennisdeling binnen Z&W MOOC Factory ontwikkelt MOOCs door een didactische bril en is kennisdrager in Nederland op het.
AA OPTIMAAL VAN BUITEN NAAR BINNEN. Inhoud Welkom Inhoud presentatie -Korte introductie -Onderzoeksopzet -Huidige situatie -Onderzoeksresultaten -Belemmeringen.
PACT Plekken en ACTiviteiten dd 13 februari 2008 presentatie: Karel Dekker, Nora van Klingeren, Anca Hartjes.
Welkom Workshop: Vereniging van de Toekomst Programma: -Voorstellen -Introductie Huis voor de Sport Limburg -Vereniging van de Toekomst.
Welkom Werkatelier ´Toekomst van werken in de zorg´ 11 november 2010.
FINACE :: THINK, BUILD, OPERATE. Recruiting Center Werving en Selectie – Recruitment - Sourcing.
Verrijkte Content Helicon Studiedag 2013, Velp John Hanswijk.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Workshop Duurzaam Curriculum
FLOW WEP Toepassing bij [corporatie].
Van werk naar werk trajecten
Leven Lang Groen Leren Manifestatie groen onderwijs Marcel Creemers (Citaverde) Arry Verhage (Agro Opleidingshuis) Liesbeth van der Vegt (LTO) 12.
Meer dan de som der delen De verankering van duurzaamheid in de gehele schoolorganisatie 14 november 2014.
Inhoud bespreking 1.Voorstelling 2.Sectorspecifiek cijfermateriaal – Belang van de cijfers – Aanpak en inventarisatie – Presentatie cijfers.
Duurzaam en maatschappelijk verantwoord HRM-beleid
“De week van de ontdekking”
Strategisch belang van de internaten en opvangcentra GO!
OPDRACHT 3 vakdidactiek Mbo
@tweetkliniek.
Veranderen, Haal er uit wat er in zit!. Programma: Voorstellen Wat verandert er bij jullie? Veranderen. Welke processen spelen er? Model. Hoe kijk je.
Masterclass Duurzame inzetbaarheid & Mobiliteit. Werkgroep DI waarin management, staf en ARBO waar verbinding van de organisatie op het gebied van DI.
Actualiteiten leerlingendaling NVOR * 24 september 2015.
Experiment 2: Museumbezoek in schoolverband. Vooraf Dit receptenboek is bedoeld voor musea die de resultaten van de experimenten willen toepassen in de.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Muziek maken doe je Zelf! Samenwerking Tegelse Basisscholen en Harmonie Sempre Avanti.
Kom je ook modderworstelen? Waterinfodag 2016 ‘s-Hertogenbosch, 31 maart 2016.
Het mbo in 2025 BTG-ZDV 24 maart Agenda Waarom ‘Het mbo in 2025’? Wat is goed om te behouden? Twee hoofdlijnen, perspectief student –Lijn 1: dynamische.
Cursus Curriculumontwerp burgerschap mbo Marjolein Haandrikman 7 november 2012.
Zorgacademie Parkstad Limburg 1 November 2012 SER-BzK.
Speciale Catering Wens Inhoud  Canvas  Persona  Customer journey  Usability advies  FAQ  Internet score card  Boekpresentatie  Reflectie.
Workshop door Emmy van Brakel en Petra van der Horst d.d. 9 december 2010 Project de Kanteling CG-Raad, CSO en Programma VCP.
De jeugd heeft de toekomst Uitwerking proces door; Esther Radia Mieke Ruben Rene.
Sportsupport, gemeente Den Haag
Studiefinanciering: dat regel je zo
Rolwisseling van student naar docent
Transcript van de presentatie:

Workshop Werkenbijhogescholen.nl 3 november 2009

Ronald van Schaik Rhinofly – Concepts & Codes Wie we zijn Wat we doen Voor wie het doen Waarom we dat doen EVEN VOORSTELLEN

Leren!! *) *) Wij voornamelijk van u DOEL VAN DEZE WORKSHOP

CSO Huidige situatie Toekomstige situatie Mogelijkheden voor werkenbijhogescholen.nl ACHTERGROND CSO

Aanleiding Uitgangspunten Doel Fasering Uitkomsten WERKENBIJHOGESCHOLEN.NL

Een vacaturebank? Een carrièreplatform? Een employerbrand-site? WAT IS WERKENBIJHOGESCHOLEN.NL?

Op welke doelgroep(en) moet werkenbijhogescholen.nl zich richten? Onderwijzend personeel? Onderwijsondersteunend personeel? Management? Uit het onderwijs? Uit het bedrijfsleven? DOELGROEPEN

In welke mate moet een hogeschool zich als werkgever op werkenbijhogescholen.nl kunnen profileren? PROFILERING HOGESCHOLEN

Wat moet werkenbijhogescholen.nl de bezoeker bieden? ESSENTIELE ONDERDELEN WBHS.NL

Wat moet werkenbijhogescholen.nl de hogeschool bieden? ESSENTIELE ONDERDELEN WBHS.NL

Wat maakt het werken voor een hogeschool boeiend/ aantrekkelijk/interessant? WAAROM WERKEN BIJ EEN HOGESCHOOL?

Werkenbijhogescholen.nl is leuk “voor erbij” maar ik verwacht er niet veel van STELLING

Werkenbijhogescholen.nl moet mijn werving ondersteunen maar geen tijd kosten. STELLING

Ik zie voor werkenbijhogescholen.nl een rol voor uitwisseling van vraag en aanbod in kader van mobiliteit. STELLING

Samenwerking met andere onderwijs-vacaturesites is essentieel. STELLING

Arbeidsmarktcommunicatie in printmedia heeft geen effect. STELLING

Sociale media is een hype. STELLING

Heeft u nog vragen? VRAGEN?