F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Spreekbeurt van Pietje Puk Juni 2012
Advertisements

Lindenhout gaat 2.0, jij ook?
23 januari 2014 / Raymond Buitelaar en Bart van Meurs
Ondernemingsplan van <Naam van jullie bedrijf>
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Ondernemen in de praktijk
Hoe maak ik een goed online cv?
Social media gebruiken om een baan te vinden
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Marktonderzoek Danneels
Netwerken werkt! woensdag 17 maart 2010
Sportmarketing vs.Internet Resultaten onderzoek Resultaten onderzoek Sportmarketing vs. Internet PauwR Internetmarketing wie wat.
Uw persoonlijke creatieveling:
Social Media Les 1: Wat zijn social media? Kansen voor kleine bedrijven met kleine marketingbudgetten Scoren met Les 2: Doelen en doelgroepen.
FEWEB ON TOUR 20 oktober 2011 Testimonial An Verschooten – Legal Online Stepstones bij de opstart van een webshop
De strategie - deel 2 Goudsmidatelier Jaasma. Wat hebben we vorige week besproken? Waar wordt je gelukkig van? Voor wie doe je de dingen? Wat gebeurt.
Welkom bij de cursus Handig met Internet! Handig met Internet -Wat doet u al met internet? -Wat wilt u nog meer met internet doen? -Hoe kunt u beter.
De kracht van SBA Business Solutions Vanuit een oplossingsgerichte gedachte, waarbij de klant altijd centraal staat, koppelen wij innovatieve producten.
Zlinger Media Interaction !. Zlinger Media Online concepten, creatie en executie Vergroot snel gratis je database Vergroot je omzet en winst Vergroot.
Website Usability.
NOS Journaal Kijk een week lang het NOS Journaal. Ga op zoek naar de succesfactor.
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Workshop Fondsen werven
Blue ocean. Rood versus blauw In rode oceanen vecht je tot bloedens toe om de gunst van de klant. In blauwe oceanen vloeit geen bloed, want daar zijn.
Help! Verzuim voorkomen
Phone Challenge Workshop Mbo niveau l Jouw telefoonkosten l Film ‘Een dag vol data’ l Dataquiz l Abonnementen vergelijken l De Mobiel Profiel.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 4. Social Media I.
UVW LinkedIn Presentatie
De kunst om een klant of prospect een dienst van SNS Bank te laten kopen SNS Programma voor Ondernemende Helden Sales training Verkoop adviseur Docent:
1 Phone Challenge Workshop 2015 Niveau 1+2 mbo. Introductie.
Les: Ondernemings plan LBB – Module Groen Ondernemen Coen van Wetering.
Mapping the field. ALEX KLAASEN Eigen website Beginpagina is stijlvol en nodigt uit om verder te kijken op de site. Helaas is de inhoud.
Praktische handleiding voor De digitale community op Part-up.
Waarom? Als je straks klaar bent met studeren ga je werken. Of je nou voor jezelf begint of in loondienst gaat, het is belangrijk om iets te doen.
Onze school is zich ervan bewust dat sociale media een onlosmakelijk onderdeel zijn van de huidige samenleving en de leefomgeving van haar leerlingen,
Bijeenkomst 3. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Huiswerk  Hoe is het huiswerk gegaan?
JONG ONDERNEMEN op de afdeling handel & administratie.
Marketing voor Starters HOOGEVEEN, 2 DECEMBER 2010 Welkom! 1.
Gastvrije Social Media Communiceren met uw omgeving. twitter.com/nbovtweets facebook.com/nbovbakkerij youtube.com/nbovbakkerij.
Workshop Verkiezing student-ondernemer maart 2013 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel. 070 – (ma en do)
H3.6, Nieuwe kansen 1 Boek blz. 40 t/m 69, ca. 8 weken 4. Geboorte- verhalen Gaat over geboorteverhal en die iets laten zien van het nieuwe begin dat hun.
De WKR in de zorg: zorg voor belastingvoordeel Datum:6 juni 2014 Door:Martijn Thissen – Commercieel Manager.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Marketing, Marktonderzoek & Marketing Onderzoek Door Maarten Hageman Tourism Inspiration & Marketing Inspiration.
Workshop verkiezing student-ondernemer 2014 maart/april 2014 Albert Kraaij Kamer ST 3.77 Tel
FOCUS IN ACQUISITIE Welkom bij de workshop Presentatie: Herma Wichman specialist in een heldere focus en strategie.
Digitale psycho-educatie autisme Presentatie Digitale PE voor volwassenen met ASS Wie zijn wij Voorstelrondje? Vragen tussendoor welkom.
Wat is nou D&P -Kennismaking met het bedrijfsleven -Algemene kennis en vaardigheden -Professionele kennis en vaardigheden -Loopbaanoriëntatie en –ontwikkeling.
Masterclass Marketing voor kleinere zorgorganisaties 2013 Jan Verschuren BTN Saskia ter Kuile In voor zorg!
Bijeenkomst 5. Terugblik  Wat hebben we vorige bijeenkomst besproken?  Alles gelukt met het persoonlijk profiel?  Liepen jullie nog tegen dingen aan?
Profileren via sociale media Anita Boerema. Sociale media is een verzamelbegrip voor online platformen waar de gebruikers, zonder of met minimale tussenkomst.
Het merk IK guerrilla marketing Ruth Giebels Vrijdag 13 november 2009 HKU.
Wat schrijf je wel en niet op jouw website?? door Mart Rienstra.
Winkelen 3.0 Hoofdstuk 6 Marketing. Inhoud 1 Eerst langs alle haltes 2 Verkoop 3 Omgaan met geld in een bedrijf 4 Logistiek 5 Wat doen leidinggevenden?
Verkoop Hoofdstuk 6 Service en klachten. Inhoud 1 Klaar voor de verkoop 2 Klanten ontvangen en benaderen 3 Verkoopgesprekken 4 De verkoopafhandeling 5.
Hoe maak je een presentatie die mensen kan overtuigen van jouw idee.
Paragraaf 2.3 Wat willen zij dat je koopt?.
Social Media Marketing Petra Kamping |Ellen Engbers
What will you do to change the
Marketing as a service ‘Hoe ziet de klantreis voor onze verschillende klanten eruit?’ Hoe wordt touchpoint ‘formulieren’ ervaren? ‘Zijn de formulieren.
Online Marketing voor het MBO
Dit is onze bedrijfsnaam
Acquisitie en PR– les 1.
Nee-zeggen Footer Text 12/30/2018.
Goederenstroom en voorraadbeheer
Social media voor statenleden/politici
Korte inleiding + inhoudt
Presentatie van: Logo van je bedrijf.
De website.
Transcript van de presentatie:

F&J webcreation even voorstellen… we willen graag met u in gesprek, dus…

…wie bent u? een voorstelrondje (elevator pitch) EN wat verwacht u van vanavond? wij delen onze kennis en ervaring graag met u!

Digitaal ondernemen met een webwinkel, kans of bedreiging? wat komt er eigenlijk allemaal kijken bij een webwinkel? hoe maakt u een shop met een optimaal rendement? heeft u er wel tijd voor? wat zijn de typische do’s and dont’s? de “online shop versus de stenen winkel”

Wie is je doelgroep? bestaande of nieuwe klanten?

Wie is je doelgroep? bestaande of nieuwe klanten? TIPS: bestaande klanten? Leg dan focus op gemak en service nieuwe klanten? Zorg voor promotie budget

Is er plek voor jou op internet? Zalando TopShoe.nl

Is er plek voor jou op internet? Zalando TopShoe.nl TIPS: bedenk ‘ga ik alleen?’ of ‘sla ik de handen ineen?’

Hoe word je gevonden op het internet? kun je investeren in SEO, SEA? wat is de marge op een product?

Hoe word je gevonden op het internet? kun je investeren in SEO, SEA? wat is de marge op een product? TIP: bekijk via welke kanalen je jezelf nog meer kunt promoten!

Moet je gebruik maken van Social Media? wat is je product? wie is je klant? heb je aantrekkelijke dingen te communiceren?

Moet je gebruik maken van Social Media? wat is je product? wie is je klant? heb je aantrekkelijke dingen te communiceren? TIP: besef dat social media; Twitter, Facebook heel vluchtig zijn

Wat kost dat nou, zo’n webwinkel? de webwinkel abonnementen/contracten leveranciers jaarlijkse kosten Hosting, SSL, domeinnaam

Wat kost dat nou, zo’n webwinkel? de webwinkel abonnementen/contracten leveranciers jaarlijkse kosten Hosting, SSL, domeinnaam TIP: besteed niet volledige budget, reserveer 20% voor toekomst

Hoe snel denk je de investering terug te verdienen? in hoeveel tijd wil je de webwinkel investering terugverdienen?

Hoe snel denk je de investering terug te verdienen? in hoeveel tijd wil je de webwinkel investering terugverdienen? TIP: beschouw een e-shop als een winkel en bekijk op die manier de investering die je aangaat

Een order… … en dan? Snelheid is geboden!!!!!

Een order… … en dan? Snelheid is geboden!!!!! TIPS: zorg dat je voorraad hebt of communiceer over levertijden kijk wat je concullega's doen

Hoe groot is de kans op herhaal aankopen? in welke functionaliteit ga je investeren… geef korting aan vaste klanten snel, goed en netjes afleveren geen verzendkosten na eerste bestelling korting bij inschrijving nieuwsbrief goede klantenservice en klachten afhandeling

Hoe groot is de kans op herhaal aankopen? in welke functionaliteit ga je investeren… geef korting aan vaste klanten snel, goed en netjes afleveren geen verzendkosten na eerste bestelling korting bij inschrijving nieuwsbrief goede klantenservice en klachten afhandeling TIPS: grote kans? Investeer dan in ‘contact’ tools kleine kans? Ga scherp de markt in, bereik grote doelgroep

Even wat ‘open deuren’… dit zijn belangrijke conversie verhogers: professionele & vertrouwde uitstraling contactgegevens/vestigingsadres laten zien USP's laten zien Overzichtelijke & duidelijke navigatie structuur goede zoekfuncties complete product informatie geven goede afbeeldingen (zien, horen, voelen, ruiken, proeven) duidelijke CALL TO ACTION button cross-sell & up-sell niet vergeten alle kosten helder weergeven, niet verstoppen ander afleveradres optie bieden meerdere betaal mogelijkheden bieden

Vragen? Blijft u ook nog even borrelen?