 Deel 1: Introductie / presentatie  DVD  Presentatie enquête  Ervaringen gemeente  Pauze  Deel 2 Discussie in kleinere groepen  Discussies in lokalen.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
KWALITEITSZORG november 2012
Advertisements

Stilstaan bij parkeren Dat houdt ons in beweging
De elektronische verzamelaanvraag Ruben Fontaine Markt- en Inkomensbeheer – dienst Aangiftes.
‘SMS’ Studeren met Succes deel 1
Paulus' eerste brief aan Korinthe (20) 23 januari 2013 Bodegraven.
28 juni 2009 Paëllanamiddag 1 Paëllanamiddag 28 juni 2009 Voorbereiding vrijdagavond (Loopt automatisch - 7 seconden)
De Ontvangst van de Koning
NEDERLANDS WOORD BEELD IN & IN Klik met de muis
Beter afspelen.
WAAROM? Onderzoek naar het meest geschikte traject voor de verlenging tot in Sint-Niklaas van het bestaande fietspad naast de Stekense Vaart en de Molenbeek.
Sociaal emotionele ontwikkeling en groepsgedrag
BRIDGE Vervolgcursus Vervolg op starterscursus Bridgeclub Schiedam ‘59 info: Maandagavond: 19: – of
1 Resultaten marktonderzoek RPM Zeist, 16 januari 2002 Door: Olga van Veenendaal, medew. Rothkrans Projectmanagement.
November 2013 Opinieonderzoek Vlaanderen – oktober 2013 Opiniepeiling Vlaanderen uitgevoerd op het iVOXpanel.
Uitgaven aan zorg per financieringsbron / /Hoofdstuk 2 Zorg in perspectief /pagina 1.
1 COVER: Selecteer het grijze vlak hiernaast met rechtsklik & kies ‘change picture’ voor een ander beeld of verwijder deze slide & kies in de menubalk.
Global e-Society Complex België - Regio Vlaanderen e-Regio Provincie Limburg Stad Hasselt Percelen.
7 april 2013 Zoetermeer 1. 1Korinthe Maar, zal iemand zeggen, hoe worden de doden opgewekt? En met wat voor lichaam komen zij? 2.
STAPPENPLAN GRAMMATICUS.
Ronde (Sport & Spel) Quiz Night !
Een Concert van het Nederlands Philharmonisch Orkest LES 4 1.
prNBN D addendum 1 Deel 2: PLT
Een optimale benutting van vierkante meters Breda, 6 juni 2007.
Kb.1 Ik leer op een goede manier optellen en aftrekken
© GfK 2012 | Title of presentation | DD. Month
Nooit meer onnodig groen? Luuk Misdom, IT&T
BZ voor de Klas 3 juni 2010.
Passie - Verrijzenis Arcabas
FOD VOLKSGEZONDHEID, VEILIGHEID VAN DE VOEDSELKETEN EN LEEFMILIEU 1 Kwaliteit en Patiëntveiligheid in de Belgische ziekenhuizen anno 2008 Rapportage over.
Elke 7 seconden een nieuw getal
1 introductie 3'46” …………… normaal hart hond 1'41” ……..
Oefeningen F-toetsen ANOVA.
Wat levert de tweede pensioenpijler op voor het personeelslid? 1 Enkele simulaties op basis van de weddeschaal B1-B3.
1 WIJZIGINGEN UNIEK VERSLAG. 2 Agenda Verbeteringen Veranderingen formulieren Praktische herinneringen Nieuwe formulieren Sociale en culturele participatie.
In dit vakje zie je hoeveel je moet betalen. Uit de volgende drie vakjes kan je dan kiezen. Er is er telkens maar eentje juist. Ken je het juiste antwoord,
13 maart 2014 Bodegraven 1. 1Korinthe Want gelijk het lichaam één is en vele leden heeft, en al de leden van het lichaam, hoe vele ook, een lichaam.
Werken aan Intergenerationele Samenwerking en Expertise.
Seminarie 1: Pythagoreïsche drietallen
Afrika: Topo nakijken en leren.
User management voor ondernemingen en organisaties
2009 Tevredenheidsenquête Resultaten Opleidingsinstellingen.
Ben Bruidegom 1 Sequentiële schakelingen Toestand uitgang bepaald door:  ingangen;  vorige toestand uitgang.
De Dagen van de Kaaien 19, 20 & 21 maart De Kaaien op tafel - inhoud 1.Methodiek tafelgesprekken 2.Aantal tafelgesprekken en aantal deelnemers.
ECHT ONGELOOFLIJK. Lees alle getallen. langzaam en rij voor rij
FHI branches Trendonderzoek & Recessie-enquête.
Hartelijk welkom bij de Nederlandse Bridge Academie Hoofdstuk 7 De 2 ♦ /2 ♥ /2 ♠ en de 2 ♣ -opening 1Contract 2, hst 7.
17/08/2014 | pag. 1 Fractale en Wavelet Beeldcompressie Les 5.
17/08/2014 | pag. 1 Fractale en Wavelet Beeldcompressie Les 3.
Fractale en Wavelet Beeldcompressie
Fractale en Wavelet Beeldcompressie
STIMULANS KWALITEITSZORG juni 2014.
De financiële functie: Integrale bedrijfsanalyse©
1 Amsterdam, april 2005 Drs. Frits Spangenberg Rotary Extern imago.
Les 3: Verkeer TOETS.
Even voorstellen : Groep 3b
Waar gaat het nou toch om?!
Toets 1 Examen Reinder Reen.
1 Zie ook identiteit.pdf willen denkenvoelen 5 Zie ook identiteit.pdf.
12 sept 2013 Bodegraven 1. 2  vooraf lezen: 1Kor.7:12 t/m 24  indeling 1Korinthe 7  1 t/m 9: over het huwelijk  10 t/m 16: over echtscheiding  16.
Zo zit dat met uw pensioen!
13 november 2014 Bodegraven 1. 2 de vorige keer: 1Kor.15:29-34 indien er geen doden opgewekt worden...  vs 29: waarom dopen?  vs.30-32: waarom doodsgevaren.
1 Week /03/ is gestart in mineur De voorspellingen van alle groten der aarden dat de beurzen zouden stijgen is omgekeerd uitgedraaid.
ZijActief Koningslust
Gezondheid oudere migranten in Utrecht (selectie)
23 mei 2013 Bodegraven vanaf hoofdstuk 6: hoofdst.1: de wijsheid van de wereld hoofdst.2: de wijsheid van God hoofdst.3: Gods akker en Gods bouwwerk.
Verkeersveilige Schoolomgeving
Transcript van de presentatie:

 Deel 1: Introductie / presentatie  DVD  Presentatie enquête  Ervaringen gemeente  Pauze  Deel 2 Discussie in kleinere groepen  Discussies in lokalen / hal  Afronding in hal: korte terugkoppeling uit de groepen oproep/inschrijving werkgroep verkeer

 122 enquêtes verspreid  67 reacties – 55 %  Hoeveel kinderen heeft u op school?  1: 49,3 % (33)  2: 49,3 % (33)  3: 1,5 % (1)  betreft : 102 kinderen (= 56 %)

 In welke groep zit uw oudste kind?  1: 6 %(4)5: 14,9 % (10)  2: 11,9 % (8)6: 6 % (4)  3: 11,9 % (8)7: 11,9 % (8)  4: 13,4 % (9)8: 23,9% (16)

 Waar woont u?  Centum / Klappenburg: 4.5 % (3)  Essenpas: 22,4 % (15)  Het Hoog: 40,3 % (27)  Klaverkamp / Schaapskamp: 11,9 (8)  Klein Rome: 10,4 % (7)  Overig: 10,4 % (7)

 Hoe komen uw kinderen naar school?  Samen met een ouder: 68,7 % (46)  Zelfstandig : 25,4 % (17)  Oudste zelfstandig, jongste wordt gebracht: 4,5 % (3)  Anders: 1,5 % (1)

MaandagDinsdagWoensdagDonderdagVrijdag Auto37 % (25) 35,8 % (24) 19,4 % (13) 38,8 % (26) 22,4 % (15) Fiets32,8 % (22) 34,3 % (23) 67,2 % (45) 34,3 % (23) 43,3 % (29) Lopend25,4 % (17) 29,9 % (20) 10,4 % (7) 23,9 % (16) 28,4 % (19) Anders4,5 % (3) --3 % (2) 3 % (2) -- Niet naar school 6 % (4)

 Wat is de belangrijkste reden om uw kind met auto te brengen?  Ik ga daarna naar mijn werk: 28,4 % (19)  Mijn kind gaat na school naar oppas/BSO: 9% (6)  Ik moet meerdere (jonge) kinderen vervoeren, dat lukt niet met de fiets: 6 % (4)  Te ver om te fietsen: 1,5 % (1)  Anders: 25,4 % (17)

 Waar parkeert u?  Brouwerslaan / Rijplaan: 17,9 % (12)  Deellaan (incl. ronde P): 37,3 % (25)  Het Hoog (incl. school P): 7,5 % (5)  Overig: 10,4 % (7)  Komt nooit met auto: 26,9 % (18)

 Loopt u mee naar het plein?  Altijd: 53,7 % (36)  Meestal: 6 % (4)  Soms: 14,9 % (10)  Nooit: 23,9 % (16)  Overig: 1,5 % (1)

 Vindt u dat er voldoende P-plaatsen op loopafstand zijn?  Ja: 58,2 % (39)  Nee: 41,8 % (28)  Vanaf welke groep kan uw kind zelfstandig naar school?  3: 1,5 % (1)6: 41,8 % (28)  4: 9 % (6)7: 17,9 % (12)  5: 25,4 % (16)8: 4,5 % (3)

 Vindt u de route veilig?  Ja: 26,9 % (18)  Nee: 73,1 % (49)  Indien “nee”, wat is van toepassing?  Verkeerssituatie rondom school: 22,4 % (15)  Oversteek Deellaan: 11,9 % (8)  Oversteek Herckenrathweg: 22,4 % (15)  Oversteek De Plak: 14,9 % (10)  Anders: 6 % (4)  NVT: 22,4 % (15)

 Jonger zelfstandig naar school?  Ja: 65,7% (44)  Nee: 32,8 % (22)  Weet niet: 1,5 % (1)

 Zou u willen deelnemen aan een werkgroep verkeer?  Ja: 13 % (9)  Nee: 66% (44)  Weet niet: 21 % (14)

Etc. etc. “Parkeer- gedrag aanpakken” “Oversteekplaatsen (verkeers- lichten / zebrapad) maken, bijvoorbeeld Herckenrathweg, De Plak, Deellaan” “Strikter naleven/ handhaven parkeerbeleid” “Het Hoog afsluiten (ook P bij school)” “Inzetten klaarovers” “Vijver dempen” “Er is eigenlijk niet zoveel aan de hand…” “Strooibeleid Het Hoog”

Bedankt!