ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Het Forum Hoe ga je te werk met het forum?
Advertisements

DÉ PORTAL VOOR ISOLEREND NEDERLAND
Effectieve Internet Marketing voor MKB- ondernemers
Op zoek naar meer klanten voor uw webwinkel? Francine van Dierendonck Marketing Directeur eBay & Marktplaats 17 januari 2008.
Workshop Zoekmachine optimalisatie workshop internet marketing
Welk effect heeft uw Website? Gerard Duursma Online Marketeer linkedin.com/in/bonopoly.
Omzet genereren via Internet
MMT.
Soorten bedrijven & hoofdzuilen internetmarketing
Thinkquest2 versie 2013 info: vanaf februari 2013.
 Online marketing Affiliatie = filiaal samenwerkingsverband Adverteerder geeft vergoeding aan affiliate (uitgever / publisher) voor elke bezoeker, lead.
Vindbaar zijn Wat kan je zelf doen?. ADWORDS -Betalen per klik -Gelijk resultaat -Wekelijks onderhoud -Gecompliceerd geworden Zelf doen: Ja, basis.
SuccesfactorindicatorTargetActie Omzet Omzet per link/ advertentie100 EUR1.Bedrijven advertenties laten plaatsen 2.Online bedrijven/ websites benaderen.
Een (financiële) zorg minder ! Wat is Cardec Cardec is een besloten vennootschap, opgericht door Mr. P.J.Ph. Dietz de Loos, advocaat te Wassenaar. Vanuit.
Cindy Van Meenen 1TRMa Inge Van Meenen 1TRMa Elke Eeckhaut 1TRMa
Informatievaardig bij Trendanalyse: M eer dan Google Jaroen Kuijper, informatiespecialist
Prokkelen Laagdrempelig, participatie, inclusie Marian Geling.
3 factoren die de Google Ranking bepalen 1. Pagerank 3 factoren die de Ranking bepalen: “ Goede content “ 2. Duur op website + social media knoppen 3.
Processen in kaart brengen om ze vervolgens te verbeteren.
 Introductie  Hoofdstuk 1 t/m 4 en 7 & 8  The Filter Bubble en online marketing  The Filter Bubble en de toekomst  The Filter Bubble en organisaties.
Website Mediacentrum Hogeschool Leiden:
Samen met Schuttevaer Omzet scoren met Google Welkom op de workshop Koersen op uw doelgroep!
Meer bekendheid via je Website
Minor Digital Marketing Niels Knoop & Marijn van Reeuwijk
Challenging the World…10 lbs. at a time!.  STAP 1: STEL EEN DOEL  STAP 2: KIES EEN KIT  STAP 3: DOE MEE OM TE WINNEN THE CHALLENGE.
Webmaster ToolsWebmaster Tools Google Webmaster Tools Gedetailleerde rapporten over uw pagina's in Google. Weet wat google van u vind! Ontdek.
BLOG PRESENTATIE 14 OKTOBER 2014RICK SEVERS. A/B TEST Ook voor midden/klein bedrijf Voorbeeld Bol.com: Homepage A en Homepage B.
DIGITAL ANALYTICS TOOLS. 2 DIGITALE MEDIA - METEN.
Hogeschool PXL – Elfde-Liniestraat 24 – B-3500 Hasselt Wegwijs in Gopress Handleiding voor het gebruik van de databank.
S&D Interactive Media Workshop Google AdWords, 8 maart
Online marketing Expert (in een week)
6. Conversie Minor Digital Marketing E-commerce is vooral gericht op conversie Doelstellingen zijn vaak gericht op conversie Conversie is succesfactor.
Slim en veilig online winkelen Hein van Dijk
MINECRAFT PLAATJES TUTORIAL #3 KUBUSCRAFT.
Online filmpjes maken. (
Online filmpjes maken. (
© snvl.be 2014 Korte onderwerpen - adres versus Account.
ARJAN EN ERIK Online advertising. Inleidend Wat is Online Advertising? Soorten advertising Bedrijven.
Training voorbeeld voor
Webteksten en SEO Wat hebben zij met elkaar te maken?
Intro/Context Niemand weet exact hoe het Google algoritme werkt Echter, de belangrijkste factor zit hem voornamelijk in de kracht van andere websites die.
Online video strategie. ALGEMEEN YouTube is 2 de grootste zoekmotor, na Google Zoekopdracht Google geeft steeds meer videoresultaten Kan gelijk waar en.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 3. Affiliate Marketing.
EFFECTIEVE INZET VAN ONLINE MARKETING Lennen Oldenbeuving & Adis Nazareet.
Kom verder. Saxion. Minor Internet Marketing SEA | Les 2. Adwords.
Online marketing tools Google 1.Google tracking pixel installeren 2.Keyword planner gebruiken 3.Trends spotten 4.Remarketing lijst maken in google adwords.
DMK – week 7. Onderwerpen week 7 Tio Minor Digital Marketing Website optimaliseren om de conversie te verhogen; Retargeting; kopers terughalen naar het.
ONLINE COMMUNICATIE – SOCIAL MEDIA
Hoofdstuk 18 Direct en online marketing: directe klantrelaties opbouwen.
Social media. Agenda Over ons Facebook Twitter Linkedin Instagram.
Verbeter de vindbaarheid van je verenigingswebsite Samantha van der Werf.
5 praktische tips voor een betere vindbaarheid van uw bakkerij.
Agenda Wie ben ik? Redkiwi Online marketing In de diepte: SEO.
Online Marketing Plan OW 3 Display Advertising. Opdracht in duo’s Onderzoek de online advertentiemogelijkheden van: - Groep 1: Facebook - Groep 2: Sanoma.
Online Marketing Plan Search Engine Advertising (SEA) OW 3.
SEO en SEA Uw website bovenaan in Google! 24 april 2008.
Google Analytics Statistieken over je website
SEO Hoger in Google.
Les 3 Affiliate Marketing
website pakket Je Bedrijf Onbezorgd Online!
Uw website bovenaan in Google!
over verbouw en nieuwbouw
By Dionne, Nadia en Danielle
Minor Digital Marketing
Online Marketing voor het MBO
Maak een site en onderscheid
Help, ik ben een influencer!
Marketing en zoekmachines
Het internet als reclamemedium
Transcript van de presentatie:

ROI Driven Internet Marketing Strategies Joris Toonders

ROI = KING

Yonego Opgericht in 2003 Begonnen met #1 positie op ‘ringtones’ in Google. ROI Driven Focus op ROI Driven Internet Marketing. Méér voor minder. 45 specialisten Op kantoor in Breda en Gent! Passie, Plezier en ROI Focus.

Start met meten vanaf dag 1! ALLES! Waar haken mensen af? Waarom? Hoe dat te verbeteren? Blijf continu meten...

Start met Google Adwords Ontdek je conversiepercentage, gem. orderwaarde en laat dat als basis dienen voor andere kanalen!

Bekijk de invloed van verschillende KPI´s

Start nu met TESTEN en verbeter de resultaten! Waar haken mensen af? Zet nieuwe varianten op van die pagina´s en test het effect. Iedere dag weer.

Conversie optimalisatie: Quick wins! Zet continu acties in! Werk met gratis verzending en optimaliseer je conversiepercentage snel! Site Search Waar zoeken je bezoekers nu op binnen je website? Gebruik reviews Laat bezoekers reviews plaatsen. Het werkt! Aantal mensen online Plaats op je site hoeveel mensen er online zijn… Op voorraad? Vertel bezoekers hoeveel stuks je nog op voorraad hebt! Registratie na bestellen Registratie moet pas mogelijk zijn na ‘n aankoop! ROI

ROI positief? Het FEEST kan beginnen!

“PEOPLE don‘t read advertising. They read what interests them. Sometimes that is advertising.“

Creativiteit wint altijd Met procedures zijn de beste mensen 2x zo goed als gemiddeld. Bij creativiteit zijn de beste mensen 10x zo goed als gemiddeld. The sky is the limit voor PASSIE!

Wikipedia: Vind nieuwe magneten (stats.grok.se) !

Nieuwe magneten met Site Search!

Monitor grote veranderingen in KPI's!

Bouw bestanden op met enquêtes! Recente case: leads binnen 48 uur. adressen én offerte aanvragen.

Plaats 'Bedoelde u:' in de advertentietekst!

Optimaliseer teksten op basis van ROI per 1000 views!

Plaats 'Uitgebreid zoeken' in de sitelinks!

Hoe krijg je aandacht van een bezoeker?

Pas teksten aan op basis van het dagdeel!

Remarketing van Google AdWords

Maak gebruik van call tracking!

Let op de herkomst van impressies!

Bereken de exacte gem. CPC: geen afronding! Exacte gem. CPC = totale uitgaven/ aantal kliks

Organiseer PPC battles op kantoor !

Adverteer met je Facebook groep in Google!

Start AdWords Campaign Experiments!

Adverteer al voordat producten bestaan! Ga er met alle high potentials vandoor en laat de rest betalen voor dure kliks...

The future of ROI Driven Internet Marketing “The best way to predict the future is to invent it…”

Meer weten? twitter.com/yonego W: | E: | T: +32 (0)