1 -Voorbeeldrapportage intermediair benchmarkonderzoek klanttevredenheid- Selectie uit een totaal rapportage.

Slides:



Advertisements
Verwante presentaties
Enquête bij de leden van Fietsersbond Halle Resultaten.
Advertisements

Koepels: keuzes die de Intermediair kan maken SBR voorlichtingsbijeenkomsten 2011 Vanaf 1 januari 2013 is SBR de standaard voor financiële rapportages.
• Onderzoek uitgevoerd in opdracht van Erasmus Universiteit en Berenschot B.V. in het eerste kwartaal van • Commissie Jorritsma creëert de visie.
Aflezen van analoge en digitale meetinstrumenten
Averechtse selectie & marktfalen “Een Experiment”
Artikel over een wetenschappelijk onderzoek Gemaakt door Vicky Peers
Case Knab Nationaal NPS Event 2014
Hoeveel pensioen krijg ik straks?
Verzekeren.
Herhaling H4  Iedereen gaat staan  Lees en luister naar de vraag  Kies het voor jouw juiste antwoord doordat je het groene of rode kaartje toont.
De Utrechtse Servicenormen
Regelt Goed en Snel uw Project Resultaat Z-teams Corporate Value Proposition v09 1. Realisatie van uw éénmalig project met een expert team - Snel geregeld.
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
Fotobarometer 2 e kwartaal 2010 Nationale Vereniging van Beroepsfotografen © 2010.
VOORBEELD Waarderingsrapport Doe-het-zelf Merken Voorjaar 2009
Management Advies Specialisten in dienstverlening, bedrijfsvoering en informatiemanagement bij lokale overheden.
NFC Index Ontbijtsessie 7 maart 2012 Deloitte Amsterdam.
“En, hoe kan ik U van dienst zijn”?vraagt zij.
MONE WEB Gebruikershandleiding.
Een handreiking voor een goede interpretatie van een (groeps)profiel
Jaar 1 les 7 Het creatieve proces
12-1 Copyright © 2005 Prentice-Hall Hoofdstuk 13 Ontwikkeling en groei van mensen Managementvaardigheden, 2/e editie door Phillip L. Hunsaker Copyright.
Deel II verzoening.
Presentatie over tijgers
Maandag 3 juni 2013 WELKOM. Waarom het ouderportaal? Leerlingvolg- en administratiesysteem van de school. Openheid naar ouders. Bijdrage leveren aan een.
GfK PS Retail NLGfK Supermarktkengetallen augustus 2014 GfK Supermarktkengetallen Antwoord op deze vragen vindt u op: bij “GfK Publicaties”
De tafel van:.
JobEvent 2 okt student bezoekers (68 onbekende hogeschool) 194 BI; 143 I; 62 TI; 44 CMD; 25 ? Algemene beoordeling: 56% goed; 84% redelijk Aanbod:
Statistiekbegrippen en hoe je ze berekent!!
Gods wil met jouw leven en hoe Hij je daarheen leidt
Centraal Examen op ‘t Aletta 2013 HAVO 5 & Vwo 6.
Enquête professionaliteit van MRen
Enquête professionaliteit van MRen GMR, SPO Utrecht September 2010.
Workshop 5: LPA en RMC, samen tegen VSV
Paragraaf Huren  Huur  Gas, water en licht  Klein onderhoud Kopen  Hypotheek  aflossing en rente  Onroerendezaakbelasting  Gas,
De Hoge Kleij - Klanttevredenheidsonderzoek
1 BUE: de eerste cijfers Gijs Martens HRM Netwerk 22/02/02.
Wij horen altijd “de vrouwen-regels"
tafel van 1 tafel van 1 x 1 = 1 x 1 = 1 2 x 1 = 2 3 x 1 = 3 4 x 1 = 4
Als je er zin in hebt, gaan we een kleine test doen. Hoe is het gesteld met je kennis i.v.m. bekende personaliteiten ? Genoeg gezeverd………en vergeet niet.
Centrummaten en Boxplot
Veroudering Door: Joep en Tim
Welkom! Klik hier om te beginnen
Klanttevredenheidsonderzoek 2012
ontdek wat jij kunt bereiken
Projectgroep “andere tijden” (MR, ouders, team, directie)
VOORLICHTING VWO De onderwerpen STUDIE KEUZE AANMELDING STUDIE VOORSCHOT.
Gelukkige Medewerkers presteren beter!
1 Spiegelinformatie voor kraamcentrum KTO vragenlijst Bureau Kraamzorg Extra KTO resultaat Ronde II 2014 – landelijke cijfers KTO resultaat Ronde.
Vragenlijst groepje 3 Wiki.
1 BUE Middenkader 2004 Een eerste verkenning van de resultaten.
1 BUE Middenkader 2003 Een eerste verkenning van de resultaten.
Gemiddelde Gewogen en Ongewogen
7 Kernwaarden van Delta Lloyd Groep
Alle toepassingen direct toegankelijk op één startscherm naar eigen keuze Eenvoudig Iedereen kan het Dus snel registreren Het kost niets! Het kan echt.
Hostmanship Wat is het? Waar gaat het om?
Presentatie. Wie zijn wij? Sun & Wind energy solutions B.V. Geschiedenis Vestigingen CO 2 -neutraal Project: Benut je ZON.
Expertiseteam Toetsenbank Waarom eigenlijk? Toetsvraagmogelijkheden Zelf inloggen Overzicht.
Wat weet jij over groente en fruit? Test jezelf!.
Klantgerichte publieke dienstverlening in Nederland
Rapportage Kwaliteitsmeting huishoudelijke ondersteuning
“En, hoe kan ik U van dienst zijn”?vraagt zij.
Tarief berekenen LG
Klanttevreden-heidsonderzoek Regiotaxi Flevoland 2013
Managen van een onderneming
over verbouw en nieuwbouw
Les 2: gegevens samenvatten
Klantentevredenheidsbevraging Partena Kinderopvang
Tijd voor registratie in de strijd voor kwaliteit
Dit is de vraag Hier komen allerlei antwoorden!!! antwoord 1
Transcript van de presentatie:

1 -Voorbeeldrapportage intermediair benchmarkonderzoek klanttevredenheid- Selectie uit een totaal rapportage

Net Promoter Score van uw kantoor 2 P – D = Net Promoter Score 14 De NPS-Score is hoger dan de gemiddelde direct writer (+12) die op zijn beurt weer veel beter scoort dan de gemiddelde intermediaire verzekeraars (-21). (D)etractorsPassive(P)romoters Zeer onwaarschijnlijk Zeer waarschijnlijk

Waar hebt u uw verzekeringen geregeld? 3

Op welke manier hebt u uw keuze voor een assurantieadviseur en/of (bank)verzekeraar gemaakt? (meerdere antwoorden mogelijk) 4

Hoe waardeert u het contact met ons (schaal 1-10)? 5